Autostrada Bucureşti-Ploieşti nu are acoperiş Lindab!

Din ciclul "cum să ne căcăm pe noi gratuit", iată mai jos o ştire despre cum autostrada Bucureşti – Ploieşti nu are ieşiri, telefoane sau benzinării. Hai să le tratăm pe rând:

Autostrada nu are ieşiri

Lindicul ăsta de autostradă are 60 de kilometri. Dacă apeşi puţin mai tare pedala de acceleraţie s-ar putea să se termine înainte să poţi da o muie sinceră în maşină. Să ieşi unde de pe ea? Autostrada e făcută pentru a evita tocmai locurile unde imbecilii ăştia se plâng că nu pot ieşi, respectiv satele alea pe care le urăşte toată lumea când trece prin ele, că au limită la 70km/h. Ai treabă în ele, o iei pe DN1, că o să fie mai liber.

Autostrada nu are telefoane de urgenţă

Acum câţiva ani pe autostrada A2 era ceaţă. Nişte retarzi au intrat în ceaţă, n-au mai văzut în faţă şi au pus frână. Aia care veneau din spate i-au pocnit de i-au rupt. După care a mai venit un rând de imbecili. Nimeni nu avea luminile aprinse. Nimeni nu s-a gândit să aprindă avariile după ce s-a ciocnit. MI-a plăcut un bou care, întrebat fiind de reporter, i-a replicat supărat “lasă-mă, dom’ne, în pace, ce treabă au luminile”.

Şi retarzii ăştia se plângeau că nu existau telefoane de urgenţă pe autostradă să anunţe Poliţia. Mă înţelegeţi, 20-30 de oameni şi nici unul nu avea telefon. Că aşa e românul, nu e el prost că n-a căscat ochii şi n-a aprins luminile, e de vină statul că n-a pus telefon pe autostradă.

Plus, dacă v-aţi oprit vreodată pe A2 în popasurile alea aţi văzut că sunt păzite, pentru că vin cretini care vor să fure veceurile şi tot ce prind. Sunt ele prinse serios în perete, dar asta nu e un impediment.

Da, ştiu, în ţările civilizate există asemenea telefoane şi e normal să existe. Vor exista şi la noi când vom fi o ţară civilizată şi nu le vom fura.

Autostrada nu are benzinării

Asta e ca la punctul 1. Are 60 de kilometri. Dacă rămâi fără benzină pe autostrada Bucureşti – Ploieşti nu poţi fi de folos umanității cu nimic. Bea nişte Triumf şi fă un bine rudelor.

 


Ştiţi ce vreau eu pe ciotul ăsta de autostradă? Indicatoare care să îmi spună câţi kilometri mai am de mers pe autostradă până la Braşov, până la Sibiu şi până la Arad. Asta vreau. De alimentat, alimentez eu la Ploieşti sau la Sibiu, iar dacă am nevoie, folosesc telefonul personal sa sun la Poliţie.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

47 comentarii

  1. =))) Am râs cu lacrimi la articolul ăsta.

    00
  2. Ii explica careva si lu trompeta aia de Esca ca cine intra pe o autostrada intra cu un scop si ala nu este sa se intoarca? Iar faptul ca n-are nici o iesire ESTE UN LUCRU POZITIV. Cine a vazut vestul macar o data, si nu in poza, ar trebui sa stie ca aglomeratiile, „stau-urile” sau cum vreti sa le mai ziceti apar la iesirea de pe autostrada cand drumul respectiv nu poate sa faca fata unui flux ridicat de masini. Ce-ar mai fi sa vezi ca din 2 benzi una ti-ar fi blocata de toti ghertoii ce vor sa iasa la ei in sat sau si mai bine, sa s-apuce sa faca comert cu cartofi si varza pe banda de urgenta? 60KM ii faci in 30min; Pt 30 mine n-ai nevoie de nimic altceva decat de-un drum drept liber; Nu benzinarie, nu tu pisatnita, nu nimic; Pui cruise-controlu la 130 si esti la destinatie 30 min mai tarziu; Si daca ti-ai adus aminte ca esti prost si ai uitat ceva, mergi pana la Ploiesti, te intorci, si sigur faci timp mai bun decat daca te-ai fi intors pe dubla linie continua pe DN1.

    00
  3. amuzant, dar revoltator concomitent :)

    00
  4. Foarte tare. am ras copios

    00
  5. alex, uşor că plezneşte vena.
    da, e greu la noi cu 60km şi drobul de sare.

    plus, uite ce facem noi pe autostradă: https://zoso.ro/ghicitoare-3/

  6. Autostrada are 3 noduri pentru 50 de km…suficient. Unul e pe centura Bucuresti, unul la Snagov si unul la Gruiu. Telefoane si benzinarii nu are pt ca inca nu e terminata. Cand o sa faie terminat de asfaltat adica in iunie o sa se dea drumul la circulatie urmand ca pana in octombrie sa fie terminate si finisarile, iar benzinariile vor aparea prin concesiune probabil pana la anul. Nu mai fiti carcotasi mai mult decat e necesar

    00
  7. Exact asa e si pe Arad-Timisoara, pe langa ca e prost facuta ( stratul e rar, nu e dreapta – ba stanga/dreapta ba sus/jos, zici ca e zona de munte ). Dupaia au dat-o in folosinta mult prea devreme, drept dovada accidentele care s-au petrecut in primele 2 sapt, aici s-a datorat si romaniilor care habarn nu au sa mearga pe autostrada. Deci….asta e Romania :)

    00
  8. cel mai tare e cum il intreaba tuta aia pe dorel cand trebuie sa fie gata. Jurnalism!

    00
  9. sa-i dea draq drumu odata, accept si o banda pe sens + banda de urgenta.

    00
  10. Nimic de adăugat… Jos pălăria pt articol

    00
  11. Eu imi amintesc că au existat telefoane de urgență pe A2, dar s-a furat cablul și eventual și telefoanele la ceva vreme

    00
  12. Ok, sa o luam pe puncte asa cum e scris si postul.
    1. Autostrada nu are iesiri. Adevarat, nu are decat trei pe tronsonul care va fi deschis in curand. Si asta este un lucru rau, nu bun. Ideea autostrazii nu e sa ajungi DIRECT din punctul A in punctul B ci sa ajungi MAI RAPID din punctul A in punctul B. Ori daca eu vreau sa ies de pe autostrada in unul din „satele alea pe care le uraste toata lumea” cum fac? Ma duc pe DN1, nu? Da’ eu oare nu platesc pentru autostrada rovinieta, taxe, impozite si toate cele? Eu de ce sa nu pot iesi decent de pe autostrada la mine in sat? (Nu ca as sta prin vreun sat pe acolo … vreau doar sa expun un punct de vedere).

    1. Problema telefonului de urgenta este accea ca nu exista. Faptul ca nici unu nu s-a gandit sa sune de pe mobil nu inseamna ca problema telefoanelor de urgenta, mai exact lipsa acestora, nu exista. Aceste telefoane ar trebui sa existe la fiecare 1600 de metri, conform standardului. Eu stiu acum ca Boc vrea sa ne prosteasca ca Bucurestiul are centura „la regim de autostrada” insa exista o mica problema. Centura Bucurestiului NU corespunde standardului de autostrada. Asta asa, pe langa subiect.

    3.Nici o autostrada din lume nu se dechide cu spatiile de servicii gata amenajate. Aceste spatii se liciteaza dupa finalizarea constructiei, ceea ce mi se pare si logic de altfel.

    Cat despre calitatea reporterilor din tara asta … nii nu vreau sa mai vorbesc. O seara buna!

    P.S: Va ofer si niste linkuri pentru informatii suplimentare de pe teren pentru ca se pare ca pasionatii de Infrastructura si Transport de pe acest forum sunt mult mai bine informati decat toata presa noastra la un loc.

    29.04.2012: https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=569067&page=378#7541
    02.05.2012: https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=569067&page=379#7571
    05.05.2012: https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=569067&page=383#7644
    12.05.2012: https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=569067&page=391#7811
    19.05.2012: https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=569067&page=401#8006

    00
  13. Citez din ce zice reporterul „Potrivit normelor la fiecare 30 de km ar trebuii sa existe cate o iesire” Si nu cred ca autostrata are 60 de km ca sunt 64 de km de la mine la munca pana la mine acasa si tranversez si Ploiestiul ca stau in parteade nord a orasului.

    Deci potrivit normelor trebuie sa existe o iesire…. deci de unde atatea iesiri fara numar daac nici macar normele nu prevad asa ceva.

    Alta intrebare am eu, ok nu are telefon, cabina de dus, loc de pescuit, iesir, intrari, etc. Da fetite are, ca vrem ca soferii de tir sa fie relaxati cand se dau pe autostrada :)

    00
  14. Dar incalzire subterana pentru la iarna are?
    …. a stai ca au dat astia lege sa ai cauciucuri de iarna obligatoriu…

    Pana o sa vezi cat mai ai de mers pe autostrada pana la Sibiu …. cred ca te vor lua nepotii cu masina sa iti arate…

    00
  15. @alex esti retard

    00
  16. Din nou, multi priceputi pe aici. Ca de obicei in Ro.

    Sa-mi aratati si mie bucata aia de autostrada din Germania sau Franta care are 60 km fara posibilitatea de a intoarce.

    Ah, am uitat, geniile nu uita nimic si nici nu li se intimpla sa aibe vreo urgenta si sa trebuiasca sa revina urgent acasa/la munca etc. Sau, pe cit sunt de geniali pe atit sunt de buni soferi si vor baga 250km/h si vor face autostrada dus-intors in 15 min.

    @alex: papuse, stau-urile alea apar la intrarile in orase mari, nu la intersectii in mijlocul cimpului (cu exceptia cazului cind e vreun accident, evident). Crezi ca daca autostrada Bucuresti – Constanta (sau pina unde e ea) nu ar avea iesiri, ar fi goala ? 90% din aia care-s pe ea merg de la un capat la altul.

    00
  17. @alex, chiar asa, ce plm sa caute unu care pleaca din Bucuresti si merge la Gaesti/Bolintin pe A1? Te caci pe tine cu stropi….

    00
  18. Tu vrei sa iesi de pe autostrada in unul din satele alea de pe DN1, ca doar ai platit pentru ea, ce plt?
    Si eu iti platesc din impozit ajutorul de handicapat fara sa beneficiez de el.

    00
  19. Apropos de benzinarii lipsa: acum cativa ani, intre Regensburg si Nurenberg nu are nici o benzinarie. Si distanta e de 150 km. Daca ramaneai fara, trebuia sa iesi si sa te rogi sa gasesti prin vreun satuc din zona. Or fi construit vreuna de atunci?

    00
  20. ce tot atatea iesiri, sa mai scoata din cand in cand parapetul de pe mijloc sa poti intoarce daca ai uitat copilul si gata.

    00
    • @add: dap, bună idee asta. nimic nu se compară cu intorsul 20-30km după un borcan de murături. ce dacă ai consumat triplu benzină, sunt de la mama, nu contează.

  21. Dar mai lasati frate din nervi ca vor face ei si nebunii din alea de intoarcere.

    00
  22. Sincer, chiar am patit-o sa am nevoie sa ma intorc de pe autostrada A3 din cauza unei probleme tehnice.
    Doar ce intrasem.
    Inclusiv platforma cand vine, in cazul A3-ului trebuie sa mearga pana la Turda/Gilau (in functie de unde ai ramas in pana) sa intoarca. Logica iti spune sa o duci la cel mai apropiat service sau sa o scoti cat mai repede de pe autostrada.
    Sa lasi masina acolo si sa pleci nu poti. Astea sunt situatii rare, dar se pot intampla.
    La fel in cazul unui accident sa zicem pe sensul spre Turda, in apropiere de Turda, cum ajung echipajele de urgenta? Pe contrasens? Vin de la Gilau?

    00
  23. @Alex
    Am fost pe autostrada Arad-Timisoara acum aprox. o luna. Si e ok. Acum sa inteleg ca tie nu-ti place ca mai are o curba si trece peste 3 dealuri. Pula mea, tu-ti dai seama ce nemultumiti trebuie sa fie ungurii de autostrada lor pe langa Budapesta, ca au niste dealuri pe langa care alea de pa autostrada noastra sunt niste glume. Sau sa vezi ce nemultumiti or fi austriecii sau italienii de autostrazile lor din Alpi.
    Sau poate tu pentru diferenta aia de nivel de 20 de metri ai fi vrut tunel?

    00
  24. sa nu uitam ca daca tot avem ceva autostrazi, acelea sunt pentru ca ministrul Anca Boagiu le-a facut. Tocmai a pus si clipuri cu treba asta pe facebookul ei: https://www.facebook.com/Boagiu

    00
  25. @animal00
    si mai e si facuta din placi de beton si nu te simti bine pe ea…

    00
  26. Adaug la ce a zis Zsolt ca in Germania daca ramai fara benzina pe autostrada iti iei amenda. Ma rog, amenda ti-o iei pentru ca opresti „fara un motiv intemeiat” pe banda de urgenta – chestie care e si la noi in lege, dar nu include pana prostului. Ce-ar fi sa includa si asta? Sa vezi cum nu ramane nimeni fara benzina pe autostrada magica.

    00
  27. @neaorin
    Daca ar include si pana prostului, s-ar pune toti sa urle ca iarasi vrea statul sa-i fure, ca iarasi le baga basescu mana in buzunar. La fel cum au facut cand a aparut legea cu anvelopele de iarna.

    00
  28. sabotor: ce sa zica cehii care au autostrada numa sus jos

    00
  29. urmeaza stirile cu invazia de capuse zburatoare pe autostrada Bucuresti-Ploiesti, pentru ca de la km 18 la 44 autostrada a fost construita pe o fosta ferma de capuse.

    00
  30. Accidentele se pot intampla la o ora de la darea in folosinta, la fel probleme tehnice. De ce nu vreti voi sa vedeti si altceva in afara de pana prostului si borcanele de muraturi in faptul ca este necesar sa ai bucle de intoarcere pe autostrada.
    Pe unde intra utilajele care ar trebui sa elibereze partea carosabila si pe unde ies cu epavele masinilor accidentate?
    Pe unde bagi masinile de interventie si pe unde le scoti in caz de accident?
    De unde iti vine platforma si unde te scoate in caz de avarie? Cat dureaza pana vine?
    Toate astea prelungesc timpul de STAT in autostrada care nu e conceputa pentru STAT ci pentru viteza.

    00
  31. Pe cand in Romania? :)

    00
  32. @Zsolt: Data viitoare sa conduci cu ochii deschisi:

    – intre Nurnberg si Regensburg sunt 110 km, nu 150 km

    – exista benzinarie: Jura https://www.google.com/maps/dir/Regensburg,+Germany/N%C3%BCrnberg,+Deutschland/@49.270577,11.603773,16z/data=?dg=dbrw&newdg=1!3m1!1e3!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x479fc19872222ef7:0x41d25a40937cb10!2m2!1d12.100856!2d49.014542!1m5!1m1!1s0x479f57aeb5b61cd3:0xdd5daf85a98c21b7!2m2!1d11.076749999999999!2d49.45203?hl=en&dg=dbrw&newdg=1) si ma indoiesc ca au construit-o acum 2 saptamini

    Ar mai fi o problema grava

    Sa zicem ca e un accident pe autostrada pe sensul de venit spre Bucuresti, la 2km de intrarea in Bucuresti.

    Ce faci ? Trimiti o ambulanta din Bucuresti care sa intoarca la capatul autostrazii ? Trimiti ambulanta de la celalalt capat al autostrazii ? O trimiti pe contrasens ? Ii lasi pe aia sa moara acolo pt ca ambulantei ii trebuie 1h juma sa ajunga la ei ?

    Dar cui ii pasa de eventuale victime, accidente, siguranta traficului ? Cui ii pasa de oferirea unui serviciu complet cind „merge si asa” ? Cui ii pasa de un plan bine pus la punct cind putem face lucrurile dupa ureche ca niste lautari ?

    00
  33. Herc e cel mai tare. Pe principiul „eu platesc rovigneta si taxe” vreau si eu autostrada intre satul Mănești si Chiojdeanca. Eu pe acolo am treaba…

    00
  34. Deci… e chiar amuzant ce se intampla in Romania :)

    00
  35. hai sa-mi bag, da plaseme pe autostrada n-au pus?

    00
  36. @c3: Dacă e autostradă, are bandă de urgenţă… sau nu? Iar dacă are, presupun că ambulanţa are voie acolo. Sau mă înşel?

    00
  37. @Sakura:

    Mai baiatule, tu ai mers vreodata pe vreo autostrada adevarata ? Daca da, te-ai uitat un pic in jur ? Ai gindit inainte sa postezi ?

    Da, o autostrada are banda de urgenta si ambulanta are voie acolo. Tu vrei sa trimiti ambulanta pe contra-sens pe autostrada pe banda de urgenta ? Ai vreun pic de creier ? Daca pina ajungi la accident mai e unu oprit pe banda de urgenta cu vreo problema ? Intra ambulanta pe contrasens pe prima banda ? Tinind cont ca ambulanta trebuie sa se grabeasca, va merge cu 100+ km/h, ceea ce nu prea poti face pe banda de urgenta. Nu mai vorbim de intrat pe contrasens cind din fata vin masini cu 120-130 km/h.

    In plus, dupa mintea ta, se trimite doar o ambulanta stinghera ?

    Lasa-ma sa te luminez: in mod normal se trimite politie, ambulanta, echipaj(e) de descarcerare etc. Trebuie mai multe masini, trebuie puse semne de atentionare INAINTE de accident pt ca masinile care vin din spate sa incetineasca si sa nu riste sa intre in cele deja lovite sau in oamenii veniti pt acordarea primului ajutor, pt a ajuta victimele si apoi pt a degaja autostrada. Nu poti lasa sa curga traficul cu 120km/h pe linga zona aia. Tu vrei sa trimiti toata flota asta de masini pe contra-sens ?

    Judecati un pic mai baieti inainte de a posta aberatii de genul asta. Sau, cum zicea Divertis (cind inca mai erau relevanti): Cetateni, ginditi.

    00
  38. N-am nici o tangenţă cu autostrada păcii, de aceea am întrebat nu am afirmat. Matale ai zis de ambulanţă, nu mă lua pe mine că am uitat de pompieri şi viticultori. Nu, n-am uitat, dar presupun că maşinile de interveţie merg una după alta, nu în paralel, aşa că contează mai puţin.

    Dacă tot te pricepi, mai bine ne-ai spune cu este sau cum trebuie să fie, pentru că nici în vest nu cred că fac echipajele de intervenţii ocoluri de zeci de km. Dacă ar fi treceri la câte 30 de km, ar putea însemna ocol de 59 km până la locul accidentului, ceea ce mi se pare absurd în condiţiile în care secundele contează.

    00
  39. N-am lucrat la autostrazi si nu pot sa-ti zic exact cum se reactioneaza in situatii de urgenta, insa de cite ori am vazut politie/ambulanta/pompieri pe autostrada, veneau din spate, niciodata din fata. Si cind e ceva grav, sunt o gramada de masini, nu 1-2.

    In plus, iesirile/locurile unde poti intoarce sunt la maxim 10 km unul de altul, nu la 30.

    Ideea e ca trebuie sa fii pregatit, sa fii organizat, nu sa faci lucrurile romaneste, dupa ureche. Nu-s de specialitate, insa sunt chestii evidente (poate si pt ca am mers destul pe autostrazi si am mai vazut cum reactioneaza in caz de accident). Pe autostrada se merge cu viteze enorme si ca urmare daca se intimpla ceva, urmarile pot fi tragice. O autostrada fara iesiri/intrari pe zeci de km e aproape la fel de periculoasa ca un tunel lung. In caz de probleme grave, poate deveni o capcana pt cei prinsi acolo.

    00
  40. Postul foarte bun, ar mai trebui doar sa filtrezi putin prin balanii care simt nevoia sa pozeze inteligenti, repetand si reformuland informatia.
    Pe sistemul : de cati politisti e nevoie sa monteze un bec ?
    Felicitari Alex , Haotik ( + ia dexu-n brate ) , Herc … ati batut recordul la : cat de multe cuvinte poti sa spui fara sa spui defapt nimic.

    00
  41. Această autostradă trebuie să ajungă la Braşov, dar când se va întâmpla asta nu ştie nimeni.

    00
  42. c3, mai culca-te putin…

    crezi ca nu s-a gandit nimeni la treaba cu ambulanta? hai sa mai asteptam pana o termina si dupa aceea tragi concluzii.

    00
  43. @manole: Sunt SIGUR ca nu s-au gindit sau, daca s-a gindit cineva, a primit de la vreun sef un raspuns de genul „lasa ca vedem mai incolo” sau, mai romaneste, „las ca merge si-asa”.

    Ai tu impresia ca romanii sunt foarte organizati cind fac ceva ? Care anume dintre proiectele mai de anvergura (de orice natura) realizate in Ro te face sa crezi ca in Ro se pune prea mare accent pe planificare ?

    Hai sa vedem o lista de exemple de planificare romaneasca:

    * reparatiile la Podul Grant care au blocat circulatia in zona citeva luni de zile (timp in care muncitorii stateau la plaja) care o data terminate a trebuit din nou blocat un sens citeva saptamini pt ca se pusese asfalt proaspat si tot ce trebuie, mai putin rosturi de dilatatie (adica imediat cum se facea frig, se facea praf asfaltul ala)

    * nenumaratele cazuri cind dupa ce un drum/o sosea/un bulevard a fost reparat, asfaltat, aranjat de era o placere sa mergi pe el, la 2-3 zile veneau si dadeau santuri pe toata lungimea ca sa schimbe nu stiu ce tevi ?

    * autobuzele comandate pt Bucuresti ale caror geamuri nu se puteau deschide si care n-aveau nici AC ?

    Dar sigur, ai dreptate, hai sa stam cuminti cetateni, sa facem liniste. Sa tragem concluzii DUPA ce e gata, adica atunci cind vor sesiza problemele si aia care trebuiau sa se ocupe de planificare. Pe principiul „intii construim, dupa aia gindim”.

    00
  44. @manole: Ce ziceai tu mestere de planificare ? Ia d’aici si vezi planificare: https://zoso.ro/coridorul-iv-deviat-brasov/

    Nu le-au trebuit decit 15 ani sa-si dea seama ca e mai logic sa treaca prin Brasov. Si si-au dat seama mult dupa ce au inceput sa lucreze la o autostrada care va fi subdimensionata inca din prima zi de folosinta.

    Eu zic ca mai bine te duci tu frumos si mai dai cu mistria, mai pui un glet, mai dai cu niste var, mai iei ceva la pila sau chituiesti ceva ca sa corectezi o chestie pe care n-ai prevazut-o si lasi consideratiile legate de capacitatea de planificare a romanilor in sarcina altora.

    00
  45. Uite ca eu sunt pe a3, la 10 km de ploiesti, mi-a crapat masina. Si tovarăsul meu tre sa mearga pana la snagov sa intoarca.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.