Mâine am o treabă la Cluj. Eu stau la 270km distanță, la Brașov. Soluții de călătorie sunt așa: CFR, cu trenuri care fac 7 ore și jumătate. microbuze, care fac 4 ore și jumătate. Microbuzele sunt infecte, Atlassib nu are curse din România în România, așadar rămân CFR. Mă duc azi la gară și aflu […]

Ultimele declarații ale ministrului Răzvan Cuc sunt complet stupide și arată de ce nu avem autostrăzi. Din ianuarie 2017 și până acum, oamenii ăștia au frecat duda. De acum se apucă de făcut documentația pentru autostradă, în iulie se face licitație, în septembrie se rezolvă contestațiile, în februarie expiră studiul de fezabilitate, în aprilie cel […]

A ieșit azi coana Firea să spună că ar vrea să treacă Centura Bucureștiului sub administrarea Primăriei Bucureștiului, ca să o construiască ei mai repede. Că primăria poate, Ministerul Transporturilor nu. Schema e simplă: acum se construiește cu bani europeni, și se construiește greu pentru că din ăștia se poate fura mai greu. Pe când, […]

Mai mulți senatori PSD, printre care și liderul grupului din Senat, Mihai Fifor, au depus o propunere legislativă care prevede majorarea limitei de viteză în localități, de la 50 de km/h la 70 km/h pentru autovehiculele din categoriile A și B, și 60 de km/h pentru celelalte categorii de autovehicule, iar indicatoarele rutiere vor trebui […]

E coadă în spatele meu? Hai să opresc pe DN1 să ceva, că e OK, suntem oameni cu toții, a găsi o parcare e prea aiurea. Ovidiu are dreptare, o amendă nu ajută la nimic, oamenii au nevoie de un stimulent mai puternic.   [fbvideo link=”https://www.facebook.com/zoso.ro/videos/1287928894604560/” width=”600″ height=”400″ onlyvideo=”1″]

Șeful CNADNR, Cătălin Homor, spune: „În prezent avem în procedura de achiziție două variante ocolitoare: varianta ocolitoare Comarnic și varianta ocolitoare Bușteni. În septembrie vom avea finalizate procedurile de achiziție publică, vom avea un constructor pentru cele două variante ocolitoare. Urmează o perioadă de proiectare, se suprapune foarte bine cu sezonul rece în care oricum […]

Vopseaua și lumina. Mi se pare teribil ca, în 2016, să mai existe treceri de pietoni neluminate în București. În oraș, gen, nu în Pipera sau la mama naibii. în Drumul Taberii sunt o groază de treceri de pietoni neluminate. Și e o zonă vibrantă, cu mult trafic pietonal. E pur și simplu groaznic. Și […]

În America, desigur, unele drumuri sunt distruse pentru că nu mai pot fi întreținute: In an era of dismal infrastructure spending, where the American Society of Civil Engineers gives the country’s roads a D grade, rural areas all over the country are embracing this kind of strategic retreat. Transportation agencies in at least 27 states […]

CNADNR a dat publicității o statistică cu cele mai aglomerate porțiuni de drum. Avem așa: porțiunea din DN1 cuprinsă între Șoseaua de Centură a Municipiului București și orașul Otopeni, care este tranzitată în medie de peste 65.000 de autovehicule pe zi. porțiunea de nouă kilometri din DN2A, la intrarea în municipiul Constanța, cu o medie […]

Acum câțiva ani, un trailer cu 8 mașini s-a răsturnat pe Valea Oltului, mașinile făcându-se praf. Un alt accident pe Valea Oltului, nimic deosebit, încărcătura asigurată, șoferul cu experiență, n-ai ce face, it’s just one of those things, cum ar zice americanul. În mintea mea, m-am gândit că ăsta e punctul în care soarta acelei autostrăzi […]

Azi a început montarea parapeților de beton pe DN1 la intrarea în București: Am început, firesc, pe porţiunea Bucureşti – Braşov. Acolo este cazul cel mai cunoscut pentru că acolo sunt cele mai mari accidente, iar statistica a înregistrat, în ultimii cinci ani, peste 500 de incidente, cu 80 şi ceva de morţi. Lucrările vor […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Decathlon.