Centuri ocolitoare pentru Bușteni și Comarnic?

Șeful CNADNR, Cătălin Homor, spune:

„În prezent avem în procedura de achiziție două variante ocolitoare: varianta ocolitoare Comarnic și varianta ocolitoare Bușteni. În septembrie vom avea finalizate procedurile de achiziție publică, vom avea un constructor pentru cele două variante ocolitoare. Urmează o perioadă de proiectare, se suprapune foarte bine cu sezonul rece în care oricum nu s-ar fi lucrat, și începând cu noul sezon de construcție, martie-aprilie, în funcție de vreme, se va începe lucrarea. Termenul de execuție este de 12 luni. În 2018 vom avea aceste centuri ocolitoare”, a declarat Cătălin Homor duminică, în emisiunea „În fața ta”, la Digi24.

Și autostrada București – Brașov va fi gata în 2021.

Sunt tare curios pe unde va trece centura Bușteniului, că în stânga și în dreapta drumului e munte. Și la Comarnic la fel. Vor trece pe sub munte? Vor dărâma muntele?

Toată emisiunea e de urmărit.

 

catalin-homor

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

24 comentarii

  1. muta Busteni-ul?… :)))

    00
  2. O sa se urce masinile in vagoane trase de boi si magari si o sa traverseze muntele.

    00
  3. Și nu uita că centura va avea cedează! Cum se predă la București!

    00
  4. doar in Romania am vazut prostia asta cu sezonul rece in care nu se lucreaza. Cum mm lucreaza aia in finlanda si norwegia, o saptamana pe an?

    Peste tot se lucreaza indiferent de anotimp, uneori si noaptea cand este graba doar la noi lucram doar doua luni pe an, cand lucram si atunci incet si prost. Am crezut ca se va schimba ceva dar se pare ca CNADNR ramana tot o cloaca de incompetenti si mafioti.

    Si DN1B, campina – sacele care ar rezolva o buna parte problema de pe valea prahovei se mai face?

    Va ia ani de zile sa faceti niste cacaturi de licitatii, probabil pentru ca e tot mai greu de plimbat banii de spaga.

    00
    • În Finlanda am impresia că la -10 sau -15 se opresc lucrările de construcții, dar drumuri n-am văzut să se lucreze iarna, în principiu că sunt sub zăpadă

      00
    • In Norvegia lucreaza vreo 6-7 luni pe an. Dar mai intens in iulie. Cand lumea e plecata in vacanta si mai pot inchide sosele sau cai ferate pentru reparatii fara sa perturbe chiar asa de mult deplasarea oamenilor la serviciu.

      00
  5. E lipsa de sefeuri pe vremea asta, s-a gândit nea caisa asta sa umple golul

    00
  6. Începe și asta ca puiemonta cu jde mii de km de autostradă…

    00
  7. NOU
    #10

    Tu doar acum ai aflat de centurile astea ? Te stiam baiat serios, care se uita la televizor….
    Daca vrei sa vezi pe unde trece centura, ai putea cauta pe google, numa zic.
    https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/proiectul-variantei-de-ocolire-prin-comarnic-facut-pe-o-harta-ruseasca-explicatia-companiei-nationale-de-drumuri.html

    00
  8. Nu-mi spune centura ce va ocoli Comarnicul trece prin Busteni si viceversa? De fapt asa e si acum. Peste cativa ani vom afla ca chiar astazi s-au platit deja niste sume reprezentand prima transa dintr-un contract …cu clauza de confidentialitate. Si o sa cada magareata pe o singura persoana care va face un accident pe la Buftea.

    00
  9. ” În septembrie vom avea finalizate procedurile de achiziție publică, vom avea un constructor pentru cele două variante ocolitoare. Urmează o perioadă de proiectare, se suprapune foarte bine cu sezonul rece..”
    Astia nu invata nimic din viata reala? Cu exceptia cazului in care e un clarvazator si stie ca se va prezenta o singura firma la licitatie, in buna traditie as zice ca in mod optimist vor semna contractul in primavara viitoare dupa cele enspe mii de contestatii. Iar perioada de proiectare se va suprapune perfect exact cu perioada calda in care s-ar putea construi cei 30 de metri de sosea. Ar putea casele de pariuri sa-i bage la cote alaturi de fotbal.

    00
  10. Am mai spus-o, și o spun încă o dată: dacă bucureștenii ar mai sta și pe la casele lor, și nu la noi în Prahova, n-ar mai fi nevoie nici de centuri ocolitoare, nici de autostradă, și nici nu s-ar mai văicări toată ziua că fac nu știu câte ore pe drum. Păi plm, dacă nu vă mai satură ăl de sus de atâta munte! Parcă zici că e foamete și vă bateți pe un colț de pâine, nu cumva să apuce și altul, hiene nesătule ce sunteți!
    Mai luați pauză, un week-end, două, că nu pleacă muntele de acolo. Mai mergeți și pe partea cealaltă, pe la Peștera (DB). Vizitați și pe la Siriu (BZ), că tot munte e și acolo. Poate se dezvoltă și sărăcia aia.

    00
  11. Au mai fost astfel de povesti cu autostrazi si in timpul lui Emil Boc si in timpul lui Ponta (cand venea Sova la TV cu niste autostrazi desenate pe hartie). Nu mai pune nimeni botul la vrajeala. Romania a dovedit ca nu poate construi autostrazi si ca suntem, de fapt, o tara africana de mana a 4-a unde doar coruptia face legea iar poporul se alege cu praful de pe toba.

    00
  12. Intai au fost siguri ca o sa faca autostrada pe fonduri europene intre Brasov si Bucuresti. Apoi au fost siguri ca o sa faca autostrada aia intr-un parteneriat public-privat (numai ca privatii luau de 9 ori mai mult decat valora autostrada si jurnalistii s-au prins).

    Acum? Acum ei sunt siguri ca o sa faca centurile alea pana in 2018. E ca un banc, nu?

    00
  13. Ar putea incepe cu niste studii de fezabilitate care vor costa zeci de milioane de euro. Apoi vor fi aruncate la gunoi studiile si dupa alegeri se vor face alte studii de fezabilitate care ,tot asa, vor costa zeci de milioane de euro. In final
    se va construi ceva foarte prost, care se va strica la , sa zicem, doua luni de la inaugurare. Bineanteles drumul va costa cateva miliarde de euro…..

    00
  14. Statistic sunt şanse mai mari să fim vizitaţi de extratereştrii decât ca românia să construiască drumuri noi, fie ele şi drumuri cu 1 singură bandă, sau măcar drumuri forestiere.

    00
  15. Ma gandeam intr-o noapte.. conducand pe fascinantele drumuri ale Romaniei… ar fi extraordinar daca ar abandona ideea de autostrazi si macar ar face un drum national care sa nu treaca prin sate, fara treceri de pietoni, fara case la un metru de drum… tot ar fi ceva. Cum sa fie anul 2016 si intr-o tara europeana sa ai un drum principal pe care trec tirurile la 1 metru de fereastra oamenilor?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.


Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.