În Brașov se asfaltează un pod, așa că s-a redus circulația de pe două benzi pe una. Brașovenii știu asta, și se încadrează din timp. Cei civilizați, gen. Ceilalți, se bagă în față cu tupeu, pentru că știu că la un moment dat cineva îi va lăsa să se bage. Dar dacă nu i-ar lăsa? […]

Ce-o însemnând oare “bandă de urgență”? Opriți aici în caz de pipi? Parcare fără plată? Uitați-vă câți dobitoci stau pe banda aia pe care ar trebui în mod normal să circule mașinile… de urgență, gen Ambulanța sau Poliția. Explică-i asta lui Vasilică, care oricum știe el mai bine. În țările civilizate, gen din Ungari încolo, […]

Șoferii români nu sunt ospitalieri Îi vezi că nu sunt de la tine din oraș și cel mai probabil s-au pierdut, nu știu unde vor să ajungă sau caută ceva? Nu îi claxona ca idiotul, că nu îi ajuți deloc. Șoferii români nu se dau la o parte din calea pericolului Sunt câteva zone în […]

– istoria ilustra a societatii romanesti Citeam astazi un articol (aberant de altfel in integralitatea sa – si nu este singurul) pe ZF (referitor la preturile practicate de magazinele din Aeroportul Henri Coanda, preturi evident zic eu mai mari decat cele din oras), si un paragraf mi-a atras atentia in mod deosebit. Sa incepem cu […]

Articolul 100 se modifică şi va avea următorul cuprins: (2) Vehiculele din categoria AM, A1, A2 şi A, atunci când circulă pe drumul public, trebuie conduse numai pe un singur rând. Asta e pentru motocicliști, cu dedicație de la nașu’ mare, trăiască faraoanca lui! De ce? Pentru că cinstiții motocicliști aveau obiceiul prost de a […]

Șoferii români nu știu să aprecieze distanța și viteza Vine unul din spate cu 380km/h? Rahat, să aștepte, mai am de depășit două mașini și mai vedem dacă mă dau la o parte, nu vede că sunt eu pe banda asta? Ce? Aș putea să mă dau la o parte, că trece el până ajung […]

Două știri care anunță că Poliția Rutieră își face treaba: 8.800 șoferi și 2.800 taximetriști amendați. Pentru că, dacă Poliția Rutieră vrea, chiar descoperă infracțiuni rutiere. E vară, ei au șepci, și dacă ies toți 4 ore pe zi și opresc tot ce li se pare suspect, în 3 luni curăță România de șoferi idioți. […]

Gropile sunt bune. Știu, e aiurea, dar o groapă din când în când mai reglează articulațiile mașinii. La fel cum mersul cu 180 din când în când curăță injectoarele. Da, e normal ca fiecare să meargă în stilul său, cu un mic amendament: SĂ NU MEARGĂ CU VITEZĂ EXTREM DE MICĂ PENTRU CĂ NU SE […]

Am condus mult pe șoselele românești și de câteva ori pe afară și cred că am găsit o categorie de șoferi care poate fi considerată cea. Șoferii de transportere. Cei care duc marfă dintr-o localitate în alta. Ca grup distinctiv, că au și ei uscăciunile lor, sunt preferații mei. Știu drumul, știu când să accelereze, […]

Un Freelander a reuşit performanţa de a merge vreo 5 kilometri prin oraş fără se semnalizeze nici una dintre cele 5 schimbări de bandă şi cele 3 schimbări de direcţie. Cum arată un dobitoc: eu sunt pe banda din mijloc in giratoriu, cu semnal dat stânga, el vine din spatele meu şi merge înainte. Nu […]

Scrisesem un articol lung pe tema asta, dar n-avea rost, oricum nu contează. Și atâta timp cât poliția nu vrea să aplice legea și să sancționeze șoferii cu greșeli elementare, condusul pe șoselele din România e o loterie. Azi ai noroc și doar te răstorni în șanț, ca mine, mâine dă unul peste tine în […]

Roșca | Bîz | Cape Pilar | Castel | Cum funcționează șantajul Antena3 Siveco știe. Dublarea pedepsei cu închisoarea pentru condusul beat Noul cod rutier. Regionalizarea – mai multă birocrație Cine s-ar fi așteptat la altceva? Județele nu sunt bune, să facem regiuni, să fie mai mulți angajați la stat. Baronalizarea României Prima insolvență a […]

Șoferul care se oprește în mijlocul drumului când e ceață Șoferul care se oprește în mijlocul drumului când plouă Șoferul care se oprește în tunel

Roz | Melc | Andalusia | Brunetă | Norvegia | Tibet | Nori | Roșu | Luna | Blonde Despre Android și iPhone – cotă de piață și cotă de profit Un articol foarte lung și foarte bun, care explică destul de bine ce e aia cota de piață, cota de profit, creșterea și moartea […]

Când au început primele campanii cu motociclişti? Acum cinci ani? Mai mult? Mi se pare trist că, după atâţia ani, tot n-am reuşit să mai băgam la cap câte ceva. Şi că singura soluţie evident funcţională rămâne forţa/violenţa. Pentru că de bună voie nu vor înţelege. Deşi filmez în fiecare zi de pe bicicleta, nu […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube