După ce, timp de mai mulţi ani, au făcut voluntariat, administratorii site-urilor literare din România se gândesc serios să caute publicitate online, pentru a putea supravieţui şi sprijini proiectele aflate în derulare sau pe cele viitoare, având ca argument principal creşterea continuă a numărului de vizitatori ai acestor adrese web.  Peste 225 de mii de […]

Achiziţiile şi concentrarea proprietăţilor din presa americană, realizate cu febrilitate pentru a se face faţă faţă concurenţei reprezentate de internet, determină din ce în ce mai multe ziare să apeleze la „jurnalismul social”, cu materiale scrise de cititori fără experienţă în presă, transmite AFP Jurnaliştii din Statele Unite încearcă să implementeze un nou mod de […]

Cel mai mare producator de tigarete din Statele Unite a cerut studiourilor de la Hollywood sa evite utilizarea produselor sale în filme, în cazul în care asemenea scene ar putea avea o influenta negativa asupra copiilor, informeaza BBC News Online.  Philip Morris USA a plasat pe panourile publicitare reclame cu textul: „Va rugam, nu le […]

De data asta, cu ceva spumos. În jurnalul. Bine, Vodanet e publisher, nu firma de publicitate. Da’ pentru ziarişti tot aia e. Dinescu e genial, în necunoştinţa lui. Badea, fără cuvinte. Esca, ai dreptate, păpuşă! Nu ştiu dacă Vodanet a vrut ceva mai mult decât să dezvolte directnews.ro cu nişte nume celebre şi a făcut […]

Sincer, pe mine mă distrează agenţia de ştiri NewSin. Nu neapărat prin prisma numelui, ci mai degrabă prin ştiri şi declaraţii. La lansare, Cosmin Popa (director de dezvoltare) spunea că o să ia 80% din clientii Mediafax. Belicos şi ferm, tindeam să îl cred. Asta până am văzut ştirile. Cu porcăriile pe care le produc, […]

Un sondaj realizat la Londra a constat că jurnalele online sunt mai credibile decât publicitatea TV marketing-ul prin email. Reuters sau NewSin

Nu-i aşa că toate pizduţele din piar, publicitate, marketing, haş-er…etc s-au înghesuit să vadă „Diavolul se îmbracă de la Prada”? Că altfel nu îmi explic de ce filmul ăsta, mediocru spre prost, a avut încasări aşa de bune in România.

Întrebare de baraj pentru oameni: io unde îmi generez codul pentru site pentru publicitatea contextuală de la arbocontext.ro? Ca mă uit ca vaca în lemne de aseară…

ARBOmedia a lansat două divizii noi Regia de vânzări de publicitate ARBOmedia a lansat oficial, miercuri seară, două divizii noi – ARBOevents şi ARBOvision – care extind activitatea regiei în domeniul organizării de evenimente, respectiv servicii externe de comunicare şi marketing. Axată în principal pe vânzarea spaţiului publicitar, pe toate vehiculele media, ARBOmedia s-a extins […]

Multă lume a fost de acord că iniţiativa lui Varabiescu, blogvertising, e prea devreme. Blogurile româneşti trebuie să crească, trebuie să se separe, trebuie să se cearnă, trebuie să se evidenţieze cei buni şi cei din eşalonul doi. Până acum, acest lucru s-a făcut cu paşi mici şi mai mult după ureche, folosindu-se criterii ineficiente. […]

De la bloggerii de pe scenă, până la cei din sală. Titlul primei prezentari a fost „Creativitate şi strategie în publicitatea online”, susţinută de Orlando Nicoară, ajutat de Cristi Manafu. Cam tristă pentru gusturile mele… Pe cine am vazut/cunoscut pe acolo: Bobby Voicu (blogoree.ro), subiectiv (de la presa), Cristian Mezei, Andrei Roşca, Filip (veche cunoştinţă […]

Mesajele virtuale constând în texte, fotografii sau înregistrări video pot fi fixate în anumite locaţii fizice de unde pot fi „culese” de utilizatorii de telefoane mobile care trec prin zonă, susţin cercetătorii de la o universitate din Marea Britanie, informează ediţia electronică a Telegraph.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile