Radu de la stiati-ca.com îşi găseşte nişte texte pe amelie.ro, un site din portofoliul Intact Interactive. Le dă mail. Oamenii şterg urmele, rescriu articolele şi nu răspund la mailuri. Că nu se face. Ei sunt curati şi drepţi.

the insignia project…i’ve seen this system before, but not on a car… Dar la ce, neamule? La avioane? Isignia zboara? Are aripi? Are stewardese? La motociclete?

Falimentul Boom e discutat şi răsdiscutat în online. Cine e de vină, cum îşi vor recupera banii, ce ţeapă incredibilă. Eu mă gândeam la altceva. Să presupunem că eşti un angajat oarecare al Boom (nu Magda, Moruzov sau Boacă, care îi împing pe ăia de la gsp să îşi recupereze ăia 600.000€, uitând unde lucrau […]

Jumatate de ecran e ocupat de articole inrudite si de o reclama al naibii de enervanta. Ce invatam de aici? Prea mult spatiu e ocupat de chestii care nu intereseaza. Pentru ca autorul e lacom. Doar 5 articole inrudite? De ce nu 10? hai ca se poate, am vazut bloguri cu coloane, 10 articole inrudite […]

Bei un Bergenbier, moşule? Pentru că la asta se gândesc oamenii care îl văd pe sportiv într-o maşină de 50.000€ (Chivu e imaginea Mercedes). La bere ieftină! Mă gândesc că firmele astea care dau o căruţă de bani pentru 3 poze cu carcalacii ăştia ar avea mai multă minte. Dacă ar avea, ar pune undeva […]

Se pare că analistul avea dreptate, audienţa se duce, iar disperarea e mare. Totul doar în trustul Intact. Şi o veste nouă: McCann va oferi Toshiba servicii de comunicare printr-o "abordare neconventionala a canalelor media" pentru proiectul "Toshiba. No Matter What Guarantee", o garantie ce acopera accidentele ce se pot intampla unui laptop produs de […]

Am scris ieri o prostie pentru capslock în care îndemnam responsabilii money.ro la calitate şi competenţă. Azi văd un mega-genial articol în Capital. Nu contează că numele sursei e gresit sau că e fără link. Citiţi articolul. Vi se pare a fi o chestie (ca e chestie, demna de a popla un ziar de business? […]

Aţi observat că nouă, românilor, ne e frică de reclame? Suntem pur şi simplu îngroziţi de ele. Exemplu: un gog caută hard extern. Îi dau exemplu Lacie, o marcă pe care o folosesc de aproape doi ani. Reactia gogului: aha, faci reclamă! O să arzi pe rug, cu oole îndesate în gură şi după aia […]

Zilele trecute m-am intalnit cu doi oameni din advertising. Si le-am pus intrebarea din titlu, care ma macina de ceva vreme. Raspunsul a fost “nimic”. Nu le poti vinde nimic, ca ei nu cumpara nimic. Ei vor doar circ, nu au chef de informare sau de reclame. În conditiile astea, bataia de audienta dintre Diaconescu, […]

Sunt răcit ca naiba, îmi curge nasul şi sper să nu am febră râtonică. În plus, azi am dat de o analiză pertinentă. Articol este realizat pentru a demonstra că mediatizarea (intensivă) produce rezultate. CIne ar fi crezut că mediatizarea duce la trafic? INCREDIBIL! Penalul e pe cale să descopere într-un articol viitor că de […]

  Reclama de mai sus e simpatica. Nici prea prea, nici foarte foarte. E decenta si cu siguranta mai buna decat altele. Ce e amuzant e povestea care o inconjoara. Reclama a fost impinsa de CNA dupa ora 23.00 la cateva zile dupa ce a inceput sa ruleze. Motivul? 20 de reclamatii la toata lumea. […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.