apropos de branduri si articole proaste

Am scris ieri o prostie pentru capslock în care îndemnam responsabilii money.ro la calitate şi competenţă.

Azi văd un mega-genial articol în Capital. Nu contează că numele sursei e gresit sau că e fără link. Citiţi articolul. Vi se pare a fi o chestie (ca e chestie, demna de a popla un ziar de business? Mie nu. Mie mi se pare o peltea aruncată acolo ca să fie. Să fie conţinut pe site. Oricum nu citeşte nimeni. Şi dacă citeşte, nu înţelege. Deci de ce să ne obosim să fim inteligenţi şi coerenţi, dacă nu înţelege nimeni? Să vindem mai scump reclama? Neah…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

4 comentarii

  1. Haha am avut bunul simt sa caut stirea originala pe net. Datele drept referinta cuprind Aprilie si Mai, plus ESTIMARI privind Iunie. Si cum se par ca diversi indicatori rataciti s-au imbunatatit, astia joaca la cacialma.

    Dupa umila mea parere documentata statistica economica cere 2 trimestre de crestere economica succesiva pentru a putea sustine iesirea din recesiune. Iar faptul ca se opreste din picaj se cheama doar frana, nu „la loc comanda”.

    Dincolo de asta, asteptam cu interes ce va spune dl Robert Mugabe despr recolta de frunze de palmier si evaluarea lui Sarkozy privind efectul consumului de prigat de dude asupra crizei. Totul, dar totul, NUMAI pe capital.ro

    00
  2. Altul care nu vede fondul din cauza formei. Mdeah.

    PS – Cine naiba este cirsteaflorin, că a venit săracul la mine pe blog să se plângă de tine :)) Mă rog, mi-am dat seama de asta după ce am decriptat ce scrie, că tare greu mai este să pricepi ceva din bălmăjeala aia…

    00
  3. e incorect „apropos”
    „apropo” e termenul ce trebuia sa-l folosesti

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube