Îmi poate explica cineva de ce news.softpedia.com are pagerank 6? Am încercat să îmi dau seama şi tot nu reuşesc să îi găsesc vreo utilitate logică. Partea aia a siteului e complet stupidă, lăbarii nu fac decât să spameze google cu ştiri pe care le fură de pe alte siteuri şi le schimbă. Nu oferă […]

Făcea un ban cinstit din reclama unui rezidenţial pentru engleji, care urma să fie construit într-un parc naţional (Hoia Baciu). Urmăriţi totul, e amuzant foc cum România e prezentată ca o ţară de viitor, iar Cluj ca un Silicon Valley al Europei.

Uitaţi-vă o clipă peste anunţurile imobiliare din imaginile astea: Sunt 7 pagini de pensiuni şi hoteluri din revista gratuită “Zile şi Nopti”. Toate la fel. Toate în acelaşi loc. E cineva care se uită peste ele două ore şi alege una, pe baza pozei din revistă? Şi bonus, de ce ţi-ai face reclamă într-o revistă […]

Cat la suta din pagina e continut si cat e reclama? Catavencu ştie! BMW se promoveaza prin newsletterele pcfun.ro Virgule.   Să le spuna cineva meseriaşilor de la ziuaveche.ro ca digg a murit acum vreo doi ani. Nu ca n-ar fi fost mort pentru Romania.

Doru Panaitescu organizează in perioada 21-26 aprilie un curs de publicitate online. Acolo puteti invata chestii de baza, de genul “ce e aia un banner” pana la chestii complicate, de genul reclame contextuale, adserver si alte minuni.

– primele doua ore de emisie au fost ok. investitia intiala a fost de 4 milioane euro, pe o piata de publicitate de 10 milioane de euro. ce fac ei acum au facut protvul in ’95 in romania. – chisinaul arata ca bucurestiul in anii 90. gropi peste tot, trafic haotic, reclame putine pe outdoor. […]

Lansată recent şi în România, “OK” urmăreşte în mare traseul Forbes: nume important, continut fad. exclusivitatea cu blonda care se împreunează cu Marica e un interviu leşinat de piar. nimic deosebit. da, sper, ca orice pizduţă din showbiz, să mă mărit cu el, că banii lui par a fi de viitor. da. interesant de citit! […]

marti, la PRForum, o domnisoara a ridicat problema articolellor publicitare nemarcate cu (P). I-am explicat ca sunt doua diferente majore intre articolele din presa si cele de pe bloguri. articolul din ziar este de obice scris de firma de piar si aruncat acolo aiurea. n-are suflet, n-are stil, e clar ca e reclama. alea bune, […]

Am mai zis-o, Bendeac se dă cult şi intelectual şi se face că nu vede că publicul lui e format din cocalari şi scuipători de seminţe. La fel ca Şpagatistul Dolofan. Se vede asta din comentariile de pe blog şi din reclamele din emisiuni. De ce ar băga Cancan reclamă în gura şpagatistului dolofan, dacă […]

pot sa…? nu! pot sa…? nu! de unde deducem ca majoritatea fanilor apple sunt masochişti.

Două mii? Cinci mii? Zece mii? Toţi oamenii din publicitate pe care îi cunosc sunt obosiţi morți. Lucrează 12-16 ore pe zi, se plâng că nu mai pot, dar nu se lasă. Nu dorm nopţile, pentru că au proiecte de predat. Nu dorm zilele, pentru că sunt la serviciu, lucrează la pitchuri. Majoritatea lucrează în […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.