Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

17 comentarii

  1. This picture is older than the fcking internets ! 😀

    00
  2. M-am infectat. Dar nu cu TROJAN :))

    00
  3. TROJAN!:))

    00
  4. “Noi ti-am spus sa te protejezi… acum nu mai basculai ca adevaratul mancare najpa pentru copii”

    00
  5. Pe mine ma distreaza la Auchan ca linga prezervative au si testele de sarcina Barza.

    00
  6. toooo late

    00
  7. Tanti Nuti care aranjeaza rafturile nu stie ce-s alea 😛

    00
  8. Ca sa nu mai gresesti si a doua oara 🙂
    Marketing inteligent.

    00
  9. priceless!:):)

    00
  10. e geniu ala de le=a pus acolo

    00
  11. Se gandesc oamenii la orice iti dai seama 😛

    00
  12. Buhahaa, epic !

    00
  13. Foarte desteapta faza! Tocmai d’aia nu ar prinde la noi :))

    00
  14. Speechless……………

    00
  15. Pozitionarea produsului este bine aleasa, pentru un anumit segment de piata (parinti cu copii sub 2 ani). Veti regasi produsele din raft in cosul lor de cumparaturi. Gasesc folositoare asocierea propusa, regasindu-ma in acest segment. In profesia mea (marketing) am inteles ca: ” Opinia mea nu conteaza…. atata vreme cat nu sunt in segmentul targetat ” (vezicomentariiledemaisus). Opinia acestui segment de piata se identifica prin mijloace specifice (sondaje, focus grupusi, interviuri etc ). Tot romanul se pricepe la fotbal… politica… sex…marketing…merchandising… la tot … si toate… 🙂

    00
  16. @Doru congrats, cred ca esti primul care te-ai prins
    @zoso f. misto faza, din pacate majoritatea “comentatorilor” tai nu prea se prind, mai antreneaza-i 😉

    00
  17. in profesia mea, bla bla bla, n-as avea nici curaju sa propun asa ceva, bla bla bla,. focus in grup cu acasatv, bla bla bla,

    location, location

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.