Un cititor are o explicaţie foarte originală: Ce e important e că criza asta a făcut un lucru foarte bun, şi anume le-a scos băşinile din cap publicitarilor şi i-a mai întors un pic cu picioarele pe pământ. First and foremost, mie unu’ nu mi se pare normal ca la o întâlnire agenţie-client multinaţională reprezentanţii […]

Comunicaţii Mobile e un pliant publicitar făcut pe principiul “client generated content”. Adică dai reclamă şi primeşti PR favorabil. Nu dai? Nasol, tată, ia să scriem noi la condicuţă verzi şi uscate. Ion Vaciu, fondatorul minunatei reviste, are şi agenţie de PR, Mobile PR Agency, care tot în zona asta lucrează, pentru că acolo sunt […]

Există două moduri de a face presă în România. Fie ca afacere (Ringier, MediaPro), fie ca suport pentru alte lucruri (Intact, Realitatea, B1, OTV, Prima, Mafia Tampoanelor de la Euforia). Simplu şi la obiect. Dacă nu poţi scoate bani din presă, trebuie să bagi bani în presă. Naivitatea de acum, că vai, Vîntu le ordona […]

Bun, votez cu suspendarea lui Băsescu ca să pot râde apoi de Ponta, de Crin şi de soluţiile lor stupide de a scoate ţara din criză. Noi negociem cu FMI, nu luăm bani de la ei, pentru asta îi avem pe baronii milionari. Noi ne motivăm absenţele în catalogul parlamentar. Aduc DIP şi Manivelu’ banii […]

Pentru cititorii mai tineri, care n-au apucat anii de aur ai jurnalismului, “jurnalismul de tip ziua” era o practică des întâlnită în acei ani: dai reclama sau te fac muci. Printre materialele explozive apărute pe prima pagină în jegul denumit Ziua erau “mecanicii de la Porsche omoară oameni” sau “oalele zepter sunt un pericol exploziv”. […]

Maimuţica tupeistă şi vitează si-a sters articolul ăla în engleza de la Râmnicu Vâlcea şi se dă la fund. Dacă totuşi doriţi să vedeţi cum arată un articol scris de o absolventă de FJSC, secţia Publicitate, cu liceu româno-englez la activ, îl mai puteţi găsi aici. Nu vă faceţi griji, nici în articolul original nu […]

Poza asta mi-a adus aminte că mă uitam şi eu la serialul respectiv (Jon & Kate Plus 8). Povestea familiei e oarecum amuzantă. Au avut doi copii, fetiţe, şi el a mai vrut să încerce o dată, că poate iese baiat. Au ieşit 6, băieţi şi fetiţe. După doi ani de zile, el o părăseşte […]

Pentru ca probabil data trecuta n-a patit nimic, omul insistă De la: Dragos Sandulache <sandulache_dragos@yahoo.com> Dată: 13 July 2010 19:10:30 EEST Subiect: Re : Colaborare Buna ziua, imi cer scuze, am incercat sa va trimit un e-mail cu o oferta de publicitate dar am probleme cu clientul de mail. Am sa va mai trimit o […]

From: dragos sandulache [mailto:dragos.sandulache@antena1.ro] Sent: Friday, July 09, 2010 7:43 PM To: office@cateva zeci de companii Subject: Colaborare Buna ziua, numele meu este Dragos Sandulache si impreuna cu Mirela Ceanu (realizator OTV) detinem site-ul de stiri www.CrimeTv.ro De astazi este inclus cu publicitate pe www.AtacLaPersoana.ro si www.STL.ro ( fiecare cu o medie de peste 20 […]

Da, încă se mai bagă reclamă pe bloguri, şi merge bine. Pe alocuri, chiar foarte bine, cu clienţi foarte mulţumiţi şi cu contracte achitate pe câteva luni în avans. Şi totusi, ce e aşa special cu blogurile astea? Din ce spun specialistii, blogurile sunt nişte siteuri mai mici, cu mai puţin trafic. Cu bani mai […]

Pentru că nu câştigi nimic din asta, în piaţa din România. De fiecare dată când mă întâlnesc cu oameni din piaţa de publicitate, ascult poveştile lor despre agenţiile de publicitate sau de online. Care sunt aşa şi pe dincolo. Şi ştiu că au dreptate, pentru că şi eu lucrez cu ele. Agenţiile astea au găsit […]

Bogdana Butnar, şefa de la McCann MRM ceva, paraseste şefia agentiei pentru a  face altceva. Acel altceva inseamna o agentie de publicitate, probabil Headvertising. In timpul asta, Leo Burnett a lansat a treia agentie de online. PS: cica nu pleaca la HEadceva, ci la MediaEdgeCIA

Serios. Si aruncatul de marote cum ca ei urmeaza un trend mondial nu sunt decat incercari de a atrage atentia asupra lor. Altfel, mormânt. Nu au trafic, nu au subiecte, nu au prestanta, nu au nimic deosebit fata de orice alt ziar romanesc. Faptul ca nu au o divizie online si nu pot vinde publicitate […]

Sau cum industria publicităţii s-a împuşcat singură în picior. V-aţi întrebat vreodată din ce trăiesc agenţiile de publicitate? Cum de o duc atât de bine luzeraşii trendinezii care lucrează în agentii? Aparent, toţi munceau pe bani împrumutaţi, pentru că toţi lăsau preţurile jos, ca să obţina contracte cu care să se laude apoi. Puţini îşi […]

Doru Panaitescu organizează in perioada 21-26 aprilie un curs de publicitate online. Acolo puteti invata chestii de baza, de genul “ce e aia un banner” pana la chestii complicate, de genul reclame contextuale, adserver si alte minuni.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile