chiar pe prima pagină a forumului BMW tronează un editorial agramat al proprietarului forumului. mişto de tot. fondul parte important, ignoraţi forma. cui îi pasă, eu doar făceam conversaţie… să acopere vizita? a naibii americana asta, e greu de tradus în româneşte. to cover the visit a devenit să acopere vizita. “campania celor de la […]

Sătul probabil de puşcăriile noastre, fostul chelner şi om de casă al lui Iliescu s-a reprofilat pe continente mai prietenoase. Iată un frumos material de piar pe tema asta, deşi aş fi preferat o ecranizare a articolelor din Academia Caţavencu de acum câţiva ani.

Eh, închipuiți-vă că sunteţi o companie şi angajaţi o fată pe care aţi văzut-o că se pricepe la online, la piar, la mizerii din astea. Voi nu ştiţi că ea are o reputaţie dubioasă, pentru că nu aţi găsit nimic pe tema asta pe net. De asta trebuie să vă povestesc despre Mălina Păun. Mălina […]

Pentru că se apropie sărbătorile, şi toţi piariştii şi piaristele pe care îi iubesc se vor gândi la mine şi la alţi bloggeri, am pus la un loc câteva idei la care să se gândească atunci când trimit cadouri. tricouri. pot să fie inscripţionate cu orice şi oricât de mare, atâta timp cât sunt de […]

La finalul anului trecut, basisul Alin Achim a plecat din trupă, în locul lui venind Mirel Cumpănaş, un băiat nu foarte talentat şi cu alură de hipster. Alin a venit în trupă în 1997, după plecarea lui Ramon Radosav în SUA. Altfel, mă amuză ce piar îşi face Kempes în ultima vreme: ba se apucă […]

Cosmin Prelipceanu a pus o intrebare utilă la Biz Social Media Summer Camp: bloggerul sau social media guy angajat la multinatională la ce departament să fie, la marketing sau la piar? Răspunsul simplu este: depinde. Depinde de scopuri. EL trebuie să vândă sau să reprezinte compania în faţa publicului? Trebuie să răspundă solicitărilor venite pe […]

Sunt de acord cu Adi Ciubotaru că bloggerul trebuie să îşi creeze un brand personal, mergând pe ideea că e mai mişto să vinzi o experienţă mişto decât cifre seci. Numai că nu toate proiectele sunt de piar sau branding. Uneori e nevoie şi de cifre, oricât de reci ar fi ele. Şi am făcut […]

Un documentar despre vedete şi despre jurnalismul monden, despre poveşti de piar şi despre politică, despre mizerii şi maniplare şi despre cum punem botul şi sărim repede să citim totul despre pipiţele care îşi vând fundul pentru a apărea în ziare. Ignoraţi traducerea, autorul se pare că nu îşi poate controla virgulele…

Apple anunţă lansarea iPad2. La jumătate de oră, 4 bloguri mari de tech din SUA pun reviewuri extinse ale obiectului, semn că l-au avut de ceva timp în teste. McCann anunţă eveniment de lansare HTC Sensation. Ieri, un blogger (nu mai reţin cine) a pus pe facebook poze cu telefonul. Care mai e scopul lansării, […]

Nu e nimic mai înduişator ca o gaşcă de hateri ofticaţi că … sunt hateri. Bine, poate o gaşcă de spammeri care acum câţiva ani erau pe cai mari şi acum, după ce au fost violaţi de google, latră încetişor pe la colţuri. Sau o gaşcă de afacerişti de succes fără rezultate. Articolul produs de […]

Scriu aici o listă cu subiecte care şi-au cam trăit traiul, pentru că m-am săturat să le tot văd şterse de praf şi prezentate ca noi in fiecare an ba pe la conferinţe, ba pe blogurile oamenilor care ar trebui să ştie mai bine, pentru că sunt bloggeri vechi şi cititori de bloguri şi mai […]

Când trebuie să tacă. Bărbaţii vorbesc despre o chestie, şi hop şi ea are o părere. Problema nu e ca e o părere stupidă, până la urmă vorbim de femei, ci că e în plus, şi incepe sa te doară capul de la enormitatea scoasă pe gură. Când trebuie să plece din cameră. Băieţii vorbesc […]

Apropo de asta, de câteva luni încoace am observat un trend: oamenii adoră să scrie emailuri. Cât mai lungi, cât mai inutile, cât mai plictisitoare. De obicei adresate necunoscuţilor, pentru că aceştia se plictisesc şi abia aşteaptă să citească mailuri de la persoane pe care nu le cunosc. Serios. Aşa că, în loc de “salut, […]

Aparent, internetul are porţiuni unde logica devine inutilă şi e nevoie de cineva să le spună imbecililor care se ocupă de branduri şi/sau de online că sunt imbecili şi că greşesc în unele situaţii. Aparent, s-a decis că eu sunt ăla, aşadar, puneţi mâna şi notaţi, marketerilor, social media managerilor, piariştilor… Pentru managerii de brand: […]

Ma gândeam, aproape toată lumea ştie că sunt cel puţin 5 etaje sub Casa Poporului. Unii ar zice că sunt vreo 12. Detalii. De ce să nu le deschidem publicului, mă rog, zonele care se pot vizita, nu saunele sau alcovurile pentru interviuri cu secretarele şi asistentele, ci chestiile interesante, gen arhivele, tunelurile secrete de […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.