Două povești care spun același lucru: dacă nu ești un outlet care pompează conținut la minut, nu are rost să ai o aplicație de mobil. Pentru că nimeni nu are chef de zeci de aplicații pe telefon, mai ales când, din nou, nu are știri la minut și nu e Facebook. Lecția a doua din […]

Mirajul milioane și miliardelor învârtite prin online-ul mondial face victime în fiecare zi. Probabil o dată pe săptămână primesc un email în care mi se propun parteneriate la viitoare afaceri de succes. Dintre ele, cele cu “parchez ca un bou, dar altfel” sau “un facebook pentru România” sunt cele mai recente și cele mai amuzante. […]

Hai să vă povestesc ceva frumos. Prin sistemul de raportare a bannerelor neblocate al AdBlock Plus primesc minim 5 raportări pe săptămână cu privire la niște bannere rulate pe magazinele online, de obicei pe cele mari. Am verificat de câteva ori și nu am găsit nici un fel de banner. Pentru că magazinele online nu […]

O publicație online veche de 8 ani, cu 300 și ceva de angajați, a fost cumpărată azi de grupul Axel Springer contra sumei de 343 milioane dolari. Din două motive: BI au mult know-how pe partea de scris știri și de urmărit știri. și scriu bine, și scriu ușor și la obiect. nu se pierd […]

Nu vă pot răspunde la întrebarea asta, dar vă pot spune câți oameni descarcă zilnic RoList, lista românească de prostii blocate, care e găzduită la mine pe server. În jur de 40.000, adică 0,5% din cei 7 milioane de români conectați la internet. Șmecheria e alta. Ăștia 40.000 sunt tech-savy și foarte probabil au bani. […]

Randall Rothenberg este președintele IAB, asociația care ar trebui să reglementeze publicitatea din online și care funcționează atât de bine încât nimeni nu ține cont de ea. Dar tipul spune câteva chestii bune într-un articol: 1. The rapid race for consumer data must stop slowing the internet down. Everyone wants to own „insights” about the […]

Mirarea asta e complet legitimă. Într-o lume civilizată. În România, situația e un pic diferită. Site-urile mari Site-urile mari au căzut pradă lăcomiei proprii și lipsei de viziune și de oameni pregătiți. Pentru că, în loc să mărească prețurile per banner când au văzut că e cerere, au preferat să pună mai multe bannere. Și […]

Am pornit de la pățania asta, pusă de Cristian pe fb: …și l-am întrebat pe Iulian Stanciu de la eMAG care e procentul comenzilor plătite cu cardul pe eMAG și FashionDays. Acum doi ani era 16%, acum este 25%. Tot mi se pare puțin, dar sper ca la un moment dat să nu li se […]

Zelist Monitor există pentru că e nevoie de el. Sunt o serie de oameni pentru care metoda de calcul șchioapă, răcită și autistă a Zelist e numai bună pentru a le acoperi incompetența și inabilitatea de a prezenta clienților niște rezultate reale. De aceea reach-ul și viewership-ul calculat după metoda “număr afișări înmulțit cu zodia […]

Partea proastă la mișcări atât de mari este că nici ăia de pe afară nu sunt mai destupați, și dacă nu își dă cu părerea un Arrington sau un Swisher, restul aberează cu insistență. Asta înseamnă că nici ai noștri nu au de unde traduce chestii competențe și trag adesea concluziile greșite. Mă așteptam la […]

Una dintre cele mai stupide strategii din lume este să prezinți rezultatele unui sondaj în derulare. Una dintre cele mai stupide strategii din lume este să să te porți dismisiv și superior cu oamenii pe care te bazezi să îți completeze sau să îți răspândească acest sondaj. Și, după ce vezi că strategia de a […]

Discuțiile de zilele astea sunt rezultatul unei frici legitime. Numărul de utilizatori de adblock crește. Au apărut soluțiile din router sau care se înfig în router. Urmează să apară soluții pentru reclamele mobile, pentru că se consumă foarte mult trafic cu reclame și utilizatorii nu vor asta. Și toți discută despre ce e azi și […]

Mi se pare foarte mișto că trăim o revoluție a educației în materie de gusturi. Învățăm ce e bine, învățăm ce e sănătos, învățăm ce e util, învățăm să nu bem vinul în beciul în care fermentează. Zilele trecute am participat la o degustare de vinuri. Banală, la fel ca altele, dar pe lângă oameni […]

Viața e grea pentru presa online practicată de paginademedia.ro, mai ales când (probabil) ai contract și trebuie să faci frumos pe lângă client. Nu poți să spui că e absolut stupid să faci o campanie anti-viol și să publici asemenea mizerii. Sau că întreaga campanie e umbrită de faptul că furi de rupi în timp […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube