Acum vreo doi ani m-a înjurat un director din online. SMS, morți, mame etc. După ce s-a calmat, m-a sunat și s-a explicat: bă, n-am ce să zic la subiect, ai dreptate, dar te mai înjur o dată, că mi-ai stricat ziua. Ne-am întâlnit ulterior și ne-am împăcat, la modul că a zis că îi […]

Acum câteva săptămâni, la Webstock, Pandutzu m-a întrebat ce am cu el, de i-am dat block pe fb. Și i-am spus: e stupid să te comporți atât de imatur la 30 de ani. Nu mă refer la blogul lui, ci la comportamentul de fetiță plângăcioasă pe care îl afișează în general în online, precum și […]

TL:DR: pentru că românilor le place să mintă și pentru că nu se pot asocia. Avem cam de două ori mai multe site-uri de știri decât avem populație capabilă să citească. Mult prea multe site-uri de femei. Mult prea multe site-uri de rețete. Și tot așa… (nu vorbesc aici de site-urile finanțate politic) Și asta […]

Alex se miră că Morodanca are acum academie a influencerilor, un fel de cursuri de bătut câmpii de la oameni fără succese, care costă 300€ și care e extrem de amuzantă. Dar școala e un lucru bun. Serios. Lasă niște fraieri fără bani și trezește la realitate niște alți fraieri care pun botul la “succesul […]

Blondă | Lofoten | Blondă | Plajă | Autostrada scufundată, redeschisă Samsung oprește vânzarea telefoanelor Note7 Dosarul Bechtel a fost închis Pandele dă autocare la popor Tinerii evită plata prin internet banking Mixich la Ministerul Sănătății Despre influență și păreriști în online Copil nu deschide ușa la politicieni, că sunt hoți

Un tip de la The Guardian spune că doar 30 cenți dintr-un euro ajung la publisher, restul fiind comisioane, agenții, taxe și așa mai departe. Un tip chel de la Burda spune că 50% dintre reclame nu sunt văzute. Adevărul e undeva la mijloc. Întâi, că e prea mare inventarul de afișări și e normal […]

De fiecare dată când iau un client nou pe consultanță mă apucă o ușoară depresie, pentru că trebuie să dau ochii cu un om căruia trebuie să îi spun că a fost furat la drumul mare și încrederea lui înșelată în cele mai oribile moduri posibile. Ce înseamnă furat? “păi, noi v-am făcut site-ul, dar […]

Zilele trecute dădeam cu lac niște scânduri pentru un gard (articol separat despre asta când se va opri ploaia și voi putea termina), timp destul să aud două vecine conversându-se pe stradă despre viața grea. Că acoperișul s-a găurit, că trebuie să facă curat în casă, ca ar trebui să zugrăvească, că trebuie să se […]

După discuțiile de aici, am investigat un pic ce se intâmplă și am aflat că magazinele online plătesc pentru ca produsul să vă fie livrat la ușă. Nu contează etajul, nu contează liftul, coletul este plătit până la ușă. Asta înseamnă că maneaua cu „coborâți și luați coletul” e o încercare a curierului să mai […]

Pentru că, în 2016, voi vă ocupați tot cu spam. Și îl faceți prost, și înainte de termen. Pentru că sunteți proști. Hai, explicați-mi încă o dată cum nu cumpărați trafic și cum este greu să faci bani în online din România. Din nou, cât de imbecil să fii să te apuci de din astea […]

Amuzant de la cap la coadă. Importuri necontrolate de nimeni, magazine fizice care vând falsuri la prețuri de originale și magazine online care vând falsuri la prețuri mici, totul pentru un consumator care spune „e la fel ca originalul, lasă că știu eu”. Citeam recent că tipul care are H&M și Zara a ajuns cel […]

Marian de chinuie de un an ca să treacă de 300 1.000 afișări la vlogul pe care îl realizează zilnic. Răzvan spune că e o iluzie. Sunt câteva lucruri de notat aici: majoritatea oamenilor ăstora sunt neinteresanți. azi am fost la muncă, am fost afară, am mâncat. vlog de 10 minute. nu-i pasă nimănui, nici […]

Toamna asta, pe lângă clienți noi, mi-a adus și două invitații de a fi speaker la conferințe. Prima, WordCamp, este dedicată oamenilor interesați de WordPress, platforma pe care este acest blog și majoritatea blogurilor din lume. Biletele costă 25€ și se pot cumpăra de aici. La finalul lunii voi vorbi la Webstock la unul dintre […]

Într-un deal estimat la 15-20 milioane dolari, compania Teads a cumpărat Brainient, un startup românesc de video ads cu sediul la Londra, care lucra intens încă din 2009 să fie mai mult decât un startup și să obțină o cotă de piață mai mare. Ce nu veți citi în materialele care sunt până acum și […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube