Fiecare blogger are micii lui fani care il citesc mai din interes, mai din curiozitate, mai de placere si astfel se recreaza ceea ce inainte se realiza simplu si natural in societate si anume interrelationarea umana. Si asta pentru ca suntem complicati, pentru ca suntem tehnici, pentru ca suntem tineri, pentru ca suntem internauti, pentru […]

…şi cum mă afectează pe mine asta. Jeremy Wright, un nene care scrie de marketing, vine în România să ţină o conferinţă pe tema bloggingului. Taxa de intrare e 80RON. Flotarea logică 1. Dacă te întreabă un necunoscut cum să-şi facă un blog de succes, ce îi spui? Dragoş Novac: Nu există o reţetă pentru […]

Olimpiadele Comunicarii organizeaza un concurs de blog-uri Organizatorii Olimpiadelor Comunicarii le propun vizitatorilor site-ului www.olimpiadelecomunicarii.ro trei concursuri speciale. Premiile puse in joc constau in peste 70 de carti esentiale de marketing, advertising si PR, din colectia BrandBuilders. link înscrierea aici participanţii aici Da, abia aştept să mă judece Vlad Stan şi să câştig cărţi de […]

De saptamana viitoare, pe rafturile magazinelor va reaparea bine-cunoscuta marca Brifcor. Imbuteliata de Romaqua Group la Busteni, dar produsa in Germania de compania Dohler, Brifcor reprezinta varianta originala care se comercializa inainte de 1989. „Targetul nostru este format din persoanele cu varste cuprinse intre 27 si 40 de ani. O sa-i atragem facand apel la […]

Sorina IORDAN Andrei HATEGAN În România, fenomenul e în stadiu incipient, desi traficantii de net sunt câta frunza si iarba. Potrivit unor date luate, culmea, tot de pe un blog, am avea de-a face cu pâna la 100.000 de bloguri. Doru Panaitescu, Online Sales Manager la regia de vânzari ARBOmedia, crede ca piata de blogging […]

https://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/5517/Bagatul-in-seama-online-se-plateste-bine.html Bagatul in seama online se plateste bine Capital, 11 August 2005 „Blog”-ul este un mijloc de comunicare online care poate fi folosit fie in interes personal, fie in scop corporatist. El poate fi un jurnal virtual, dar si o arma pentru campaniile electorale sau publicitare, deoarece „blogger”-ul, adica autorul acestuia, este un formator de […]

După ce zilele trecute singurul loc rămas neatins de spyaware a fost violat în fund de nişte imbecili, stăteam şi mă întrebam oare câţi oameni păţesc aşa ceva zilnic. Am găsit un site şi m-am oripilat. Geez. M-am uitat la videoul cu searchterror.com şi, Doamne-Dumnezeule, cum poate cineva face un asemenea program? Şi cum poate […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube