Subiectul e aproape o „venită la redacție”, pentru că cineva m-a facut special atent la acest proiect, și la pagina de facebook a lui Mircea Bezergheanu. Sub numele lui scrie Iubesc Dobrogea!, iar asta cred că se poate vedea din ce materiale mai pune pe youtube: Dobrogea. Începuturi – Izbucnește Vara – Zburând – A […]

Nu ai cum să nu aplauzi departamentul de marketing de la Lidl pentru puterea de a convinge fraieri să cumpere așa ceva. Trebuie studiat la facultățile de profil, și pe partea de marketing, și pe cea de psihologia cumpărării, că e foarte interesant. Dar mai amuzant de atât sunt ăia pasionați de sneakers, care cred […]

Deci eram pe Youtube, fii atent. Eu sunt sărac, n-am youtube premium, și-mi tot apar reclame când mă uit la video-urile ălea care-mi apar în feed între părerile lui Joe Rogan. Și-mi apare o reclamă, ceva campanie la Lidl. Nu sunt foarte atent, că nimeni nu e foarte atent la așa ceva. Da’ efectiv aia […]

Hop și eu cu un rant despre Anglia, apropo de textul anterior, și despre România – și un pic despre HR. De vreo trei-patru săptămâni, mă râcâie o idee. Mi s-a înfipt pe creier și mă zgârie tot mai rău. După vreo trei ani jumate de Anglia, mi s-a cam tăiat (pandemia n-a fost blândă) […]

Pe 31mai 2015 am urcat pentru prima oară, la 32 de ani, într-un avion, cu bilet dus spre Heathrow. De atunci, locuiesc aici. De ce am plecat? Din nevoie, din panică, din nerăbdare, din curiozitatea de a afla dacă, așa cum am crezut mereu, lucrezi serios, ești onest și bun în ceea ce faci, vei […]

Când auziți de povești despre algoritmul Facebook sau despre content marketing sau despre strategie interactivă de marketing și comunicare în social media, trebuie să știți ceva: deși pare ușor, e greu să faci conținut. Rahaturile astea de rânduri pe care le scriu eu aici acum au o ordine, o logică și o atracție care vă […]

Mă uit de câteva zile la eticheta asta de Carlsberg, mă rog, schema asta obosită de marketing cu „hai să punem o foiță peste gura dozei, să nu muriți de sifilis, că e mai cool decât să facem ceva pe reciclare” și acolo scrie, dacă nu vedeți prea bine, „a se păstra, de preferință, ferit […]

Din capul locului spun asta, ca să înlătur mare parte din îndoieli: dacă aveți impresia că scriu textul de mai jos pentru că sunt invidios că alții au campanii sau pentru că mor de foame vă înșelați amarnic. În tentativa de a sublinia un pic ce se întâmplă prin online în ultimii 2-3 ani o […]

Renault au lansat zilele trecute modelul Arkana. Teoretic. Au invitat niște oameni să vadă modelul, din suspiciunile mele lingăi și alți țuțeri pe bani, că toți s-au făcut că nu observă nimic problematic la mașină, nici bordul ăla lucios, unde se va reflecta soarele în mers, nici deschiderea portbagajului pusă prost, jos, să se umple […]

Mă copii, reclama asta nu e pentru voi. Nu e pentru voi, nu e cu cineva care să vă inspire în vreun fel. E o reclamă foarte deșteaptă, făcută cu o persoană la care aspiră un anume tip de oameni. Cineva n-a dormit la cursurile de marketing. E ca și cum ai vedea o reclamă […]

Eftimie de aici vă învață de bine, dar un vreți să-l ascultați când zice de biserică și creștinism. E foarte simplu de aflat cine e creștin: știe Crezul? E creștin. Nu-l știe? Nu e creștin. Tot Crezul spune exact cu ce se ocupă Biserica și creștinismul în general, fiecare cuvânt de acolo are sensul lui […]

Dincolo de comentariile noastre de pe margine, UIPath este o poveste de succes, prima companie românească listată pe cea mai mare bursă din lume nu e puțin lucru. Două lecții sunt de învățat aici. Prima e grea și mulți antreprenori nu o văd și nu o doresc: ca să ajungi să valorezi 6 miliarde de […]

Eu văd vreo cinci, manager magazin, operator comenzi, operator date, grafician, marketing manager și ar mai fi. Sunt curios ce rezultate speră să aibă cu un om bun la toate, dar cât de bun să fii să le știi pe toate astea?

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube