M-am abţinut până acum să vorbesc de BusinessTV, l-am tot amânat cu diverse ocazii, dar totuşi merită scris despre el. E bun proiect bun, dar pus în practică prost. Radu nu e deţinătorul domeniului. Partenerul de afaceri poa’ să fie Papa Pius, dacă nu e domeniul în posesia mea, nu discutăm. Totul merge bine, dar […]

Un cititor îmi atrage atenţia asupra cifrelor enunţate in achiziţia colegi.ro de către neogen. Pe colegi.ro scrie mare sus „326.809 colegi deja inscrişi”. E o cifră mare. Pe trafic.ro scrie altceva. 56.000 unici în ultima lună. Cam puţin pentru un site de asemenea calibru, nu, care, vorba aia, o să fie următorul facebook? Adică, din […]

Adevărul se relansează de vineri, 27 aprilie, în format compact full-color, schimbările fiind comunicate printr-o campanie gândită şi realizată de agenţia GMP, în colaborare cu departamentul de marketing al cotidianului, a declarat pentru MEDIAFAX Adrian Halpert, director editorial al publicaţiei. Ziarul va avea un format compact – „mult mai comod şi mai util pentru cititori” […]

Google Inc. a lansat produsele AdSense pentru căutare şi pentru conţinut pentru site-urile şi portalurile din România, se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX. „Google AdSense îmbunătăţeşte experienţa generală a utilizatorului de Internet prin afişarea pe website-uri a unor anunţuri relevante şi neagresive, în locul unora deranjante, fără legătură cu conţinutul paginii, cum sunt pop-up-urile sau […]

Robert Turcescu a fost anunţat ieri ca noul director al cotidianului Cotidianul (am mai scris eu, ziarul Ziarul, cotidianul Cotidianul, nume bine alese…). Scopul e 30.000 de exemplare pe zi. Turcescu e un reporter bun, a făcut multe lucruri bune la Radio Total în anii ’90, îl ascultam în perioada aia, avea fler, avea oaie, […]

Azi dimineaţă admiram pe toţi pomii de pe Romancierilor afişele galbene ale isp-ului CZone. Care erau chitiţi să cucerească zona, dominata de cei de la Millenium. Din ce am înţeles, treaba nu merge aşa de bine, cele 2 luni gratis nu prea au avut succes, aşa că oamenii au aruncat în joc şi un post […]

În nr. 139 din Biz, la pagina 9, este o reclamă cam aşa… 5,5 milioane vizitatori unici 2,5 milioane femei 500,000 oameni de afaceri 2 milioane de fani sport 600,000 vizitatori pe siturile auto email marketing | web campaigns | e-sponsorship | online sampling adevolution online advertising agency Pe lângă izul de barter, reclama e […]

…folosindu-te de concurenţă? Bagi poza unei femei, lasi lumea să comenteze şi după aia dai lovitura de graţie! Asta e ce am găsit eu. Sunt curios câte clone o avea…

Un amic a primit un mail de la neogen. Nimic deosebit. În mail, era alertat că i se va şterge contul, dacă nu îl va reactiva. Amicul nu are cont la neogen, cu atât mai puţin nu are cont pe adresa de email pe care a primit spam. Direct marketing! Return-path: [email protected] Received: from [209.172.35.170] […]

From: Adrian Spataroiu Sent: Wednesday, March 14, 2007 14:33 Subject: Ericsson promotion Societatea Ericsson face o campanie publicitara in care distribuie gratuit telefoane mobile, avind ca scop contrarea concurentul sau Nokia care a facut acelasi lucru. Ericsson doreste sa-si mareasca poplaritatea. Pentru aceasta cauza, distribuie gratuit noul telefon mobil WAP. Tot ce trebuie facut este […]

Ia încercaţi să găsiţi în ultima reclamă Cosmote, aia cu MMSurile, câte idei furate din imagini de pe net sunt. Eu am numărat aşa: – muncitorii care stau în jurul celui care sapă groapa (românească, are aproximativ 1 an) – McDoru’s – Fast Food ( relativ recentă, am văzut-o în Caţavencu) – marcajul şoselei care […]

Cum spuneam ca voi face, l-am abordat pe Mugur Pătraşcu, Managing Director iLeo, pentru o reactie oficiala la ceea ce s-a scris despre iLeo.ro in ultima vreme (observati ca imi iau in serios rolul de blogger, da?). A coborât o treaptă ca să putem sta faţă în fata (cred că e cu un cap mai […]

Un cititor ne semnalează că a găsit într-o zi o punguţă agăţată de uşă. Se pare că articolele de publicitate mascată din Evenimentul Zilei nu sunt atât de profitabile că marketingul direct, nu?

From: Comunicare TVR Sent: Thursday, March 01, 2007 12:57 PM Subject: drept la replica – articolul „TVR este in faliment” (Jurnalul national) Dragi colegi, Pentru o informare corectă a publicului dvs., vă transmitem dreptul la replică trimis de TVR cotidianului Jurnalul Naţional în urma articolului denumit „Televiziunea Română este în faliment”. Dacă aveţi nevoie de […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Decathlon.