Am ajuns la 4, la bloguri and stuff.
Madalin Matica a reluat in mare ce ne-a spus la netoo#3, punand mai mult accent pe utilitatea blogului si avand un mesaj direct catre oamenii din sala.
Doru Panaitescu a batut campii cu gratie, despre viral marketing. Teoria buna, practica ne omoara.
Cristi Mezei era emotionat si cu o prezentare mult prea tehnica pentru oamenii din sala.
Discutia libera a fost ok. L-am cam stresat pe Calin Fusu, Calin Rotarus vorbea mult si nu spunea nimic, am aflat ca sunt 3 milioane de utilizatori de internet in mediul urban, ca reclamele contextuale de la neogen inca mai merg, ca webstyler pune in continuare accent pe email marketing. Concluzia a fost ca utilizatorii si clientii sunt prosti.
Ce inseamna „l-am cam stresat pe….”?
„Concluzia a fost ca utilizatorii si clientii sunt prosti.” – nu ca n-ar fi adevarat dar ignora din ecuatie furnizorii de servicii si tinand cont ca e vb de un menaje a trois (utilizatori/furnizori/clienti) si cine seamana se aduna….
in continuare numa chizde…
ne-ai stresat pe to?i, nu fi modest!
so in concluzie am ratat ceva picant/senzational ahead of it’s time ?
mezei emotionat ? ce-o fi patit ?
Am venit cu o prezentare tehnica, si cand am vazut ca nu am cu cine interactiona .. Am incercat sa o dau in „simplitati”. Degeaba. Mai rau a fost.
Hai mai Cristian te stresezi degeaba, a fost OK 🙂
Zoso, concluzia ta e putin cam dura, prosti sunt peste tot nu cred ca sunt mai multi pe .ro sau in online marketing.
SPER ca a fost OK .. 🙂
(scriu cu speranta de a nu fi offtopic)
Totul se rezuma la „to click or not to click”, indiferent ca e prost sau nu „facatorul” clickului, nu?
Am o impresie ca pe plaiul nostru mioritic, toata lumea are tendinta de a se crede un fel de elita sau macar de a incerca in a intra in diverse grupuri, asociatii, lepse, etc avand convingerea ca astfel devine o elita.
Informatiile nu circula, marketingul online e blocat la nivelul de zvonuri, certuri si impacari intre diversi „muncitori” din domeniu, iar cei care nu au o legatura directa cu publicitatea, cu marketingul, cu vanzarile, cu presa (media in general) stau si se uita incercand sa inteleaga ceva.
Suferim de o secretomanie elitista, combinata cu laude si injuraturi ca la gura cortului.
Ce concluzii s-au tras la acest DigitalForum? Am mai intrebat eu prin unele locuri dar nu am gasit raspuns, daca piata de publicitate e estimata la X milioane de euro pe an, care este totusi valoarea tranzactiilor online efectuate de „ala prost care face click”? Functioneaza la noi sistemul de refferal?
Deja bat campii cu coada.. 😀 noroace si noua vieti virtuale pentru bloggeri 😉
well, am fost si eu pe acolo.. nu am primit ce asteptam sa primesc, ma interesa foarte mult discursul despre SEO dar.. a fost cea mai mare dezamagire. de asemenea.. a-ti promovat in doua randuri SPAM`ul ca fiind un lucru bun…. Cristian… cum ti`ai dat seama ca nu ai cu cine interactiona? asa de curiozitate…. Tu ai vb mai bine decat cel care la un moment dat a recunoscut ca a adormit pe toata lumea. la speech`ul tau problema a fost ca nici nu aveai cu ce noutati sa vii pt unul care are cat de cat treaba cu SEO si pt unul care atunci a auzit prima oara.. problema.. vorbeai rachete. si.. as a last note.. trebuia sa fie un forum despre marketing online.. 70% a fost despre tehnologia mobila. v-a cumparat orange`u mintile.
I think, that is interesting for all.