Aflăm dintr-un comunicat dat cu bucurie la toată presa că s-a vândut unui fond de investiții finlandez, Primavera Digital Group (PDG). InternetCorp, unul dintre cei mai importanți publisheri din România și una dintre cele mai mari regii de vânzări de pe piața de media, a fost preluat integral de grupul paneuropean de media și marketing […]

ThinkDigital anunță intrarea în portofoliu a site-ului EducațiePrivată.ro, un site  care tratează teme din, ați ghicit, educație. Site-ul are 400.000 unici pe lună, deci vreo 15.000 unici pe zi. L-am întrebat pe Dragoș Stanca de la ThinkDigital cât costă CPM-ul pentru așa ceva. CPM, cost per mia de afișări. Mi-a răspuns că 1,5euro brut (din […]

Ironic cum jurnaliștii acum 2 luni spuneau că nu vor pomeni de la PSD, că ar afecta independența presei, iar acum vor pomeni de la PNL. Hai să fiu util și să le explic jurnaliștilor și managerilor ce fac greșit. 1. Repari designul site-urilor cu care vii în fața publicului Faci să arate ca un […]

Publicația de business Wall-Street.ro, partea e grupului InternetCorp, publică un advertorial. Nu mai știu care sunt prețurile lor, într-o vreme cereau 1.500€ per advertorial. Una mie cinci sute euro. 7.100 lei. De banii ăștia, Wall-street.ro au publicat în articol un link care duce către o plată care a fost realizată. No joke, dați click pe […]

N-am fost atent, eram pe treabă cu expirarea domeniilor, dar zilele trecute s-a anunțat că fondul de investiții NCH/Broardhurst a vândut găzduire.ro către un grup polonez de tehnologie, R22, contra sumei de 1,1 milioane euro. Găzduire.ro a fost pornită în 2004 și e printre puținele firme din gașca NCH care și-a păstrat o imagine curată. […]

A transpirat acum vreo două luni că Internetcorp sunt în discuții cu Dogan ca să vândă șandramaua. Nu s-a întâmplat nimic între timp, semn că negocierile au avut succes. Știu cât cer, nu știu cât li s-a oferit, dacă ar fi banii mei, eu n-aș oferi nici atât, pentru că Internetcorp nu valorează nici măcar […]

Devine deja o tradiție ca Cel.ro să mai iasă public și să spună că, deși o duce foarte bine, ar mai avea nevoie de niște bani. Uneori caută investitor, alteori caută cumpărător, depinde de la an la an și de la material la material. Sunt deja destule povești din astea de succes de vânzare de […]

Atunci când nu ciordesc tot ce prind, Digi24 sunt excesiv de idioți. Iată un exemplu de știre în care nu se menționează deloc că nu e vorba de România. Și, desigur, citează sursa cu link activ, că e un ziar britanic, nu e un site românesc. Kudika, unul dintre cele mai stupide site-uri ale deceniului […]

Pentru că, în 2016, voi vă ocupați tot cu spam. Și îl faceți prost, și înainte de termen. Pentru că sunteți proști. Hai, explicați-mi încă o dată cum nu cumpărați trafic și cum este greu să faci bani în online din România. Din nou, cât de imbecil să fii să te apuci de din astea […]

Ce faci când termini FJSC și ești mai prost ca atunci când ai intrat, cum li se întâmplă multor studenți care termină această prestigioasă facultate, unde predă (preda) Horea Bădău, mizerul care m-a dat în judecată pentru că e special? Păi, cauți să te angajezi prin presă, atât cât mai există. Așadar, iat-o pe Oana […]

Săptămâna trecută, InternetCorp au anunțat o versiune cu plată a Wall Street, portalul lor de articole de business scrise de oameni care nu înțeleg despre ce scriu (vă explică Radu cum funcționează schema), azi anunță lansarea unei platforme de retargetare numită WeLead. Teoretic, ar părea că nu stau pe loc și se mișcă în piață, […]

Mi-a plăcut foarte tare ce ai spus pe tema programatic. Și pe tema plăților la 6 luni. Pari o fată isteață. Dar uite un pic cum se vede din partea cealaltă a ecranului: ai terminat comunicare la SNSPA și în 5 ani ai ajuns CEO-ul unei companii la care te-ai angajat pe post de redactor. […]

NO MERCY! Mi se pare hilar să sărim în apărarea agenţiilor de media, acum, după ce atâţia ani au futut în cur pe toată lumea. Serios. Şi mai ales publisherii. Lacheţii de la agenţii ar trebui să plătească pentru a primi voie să îşi expună părerile unsuroase pe net. Ce vrea Guvernul: să schimbe legea […]

V-a văzut şeful cea mai activă pe facebook şi pe blogul companiei şi v-a pus să vă ocupaţi de prezenţa online a firmei? Aveţi impresia că agenţia de media vă ia de proşti? Credeţi că daţi bani aiurea pe bannere? Există soluţii. Unul dintre numitorii comuni ai reclamei online este numărul de unici, pentru că […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube