Internetcorp și-a găsit cumpărător

Aflăm dintr-un comunicat dat cu bucurie la toată presa că s-a vândut unui fond de investiții finlandez, Primavera Digital Group (PDG).

InternetCorp, unul dintre cei mai importanți publisheri din România și una dintre cele mai mari regii de vânzări de pe piața de media, a fost preluat integral de grupul paneuropean de media și marketing Primavera Digital Group (PDG) din Finlanda.

InternetCorp activează pe piața de publishing online din România prin patru divizii de conținut: business, știri, lifestyle și target feminin, dar și prin divizia de evenimente. Principalele publicații deținute de către InternetCorp sunt wall-street.ro, start-up.ro, kudika.ro, retail.ro, garbo.ro și 9am.ro.

Vă scutesc eu de research, Wall-Street.ro are trafic cam cât mine, restul sunt praf, deși sunt pe piața de 15 ani. Probabil de aia acum 5 ani voiau 4 milioane euro, au tot căutat cumpărători, și au lăsat-o la 2 milioane anul trecut*.

După 14 ani de muncă și de comunicate istețe, dacă au obținut 2 milioane e bine, pentru că Internetcorp e un publisher prost, oricât de multe felicitări și fericire falsă ar fi în comentariile de pe profilul Ralucăi Mateiu, CEOul Internetcorp.

O să se schimbe ceva? Probabil că nu, cel puțin nu în formula actuală. Ca să crești ai nevoie să produci conținut bun, iar asta nu se face cu oameni care nu știu să scrie sau nu cunosc subiectul despre care scriu, ceea ce în Internetcorp e ceva frecvent. Iar ca să iei redactori șefi care se pricep e complicat, că sunt rari și cer mult dacă e să vină la companii unde au de-a face cu afoni.

* știu asta pentru că toată piață știe asta

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

14 comentarii

  1. E o reusita pentru un produs media 100% romanesc. Macar din perspectiva asta…

    Indecis. Tu ce zici?2113
  2. Nici comunicatul de presă nu au fost în stare să-l scrie corect… “Intrarea PDG în acționariatul InternetCorp marchează începutul unei etape următoare de creștere pentru business-ului fondat în România în urmă cu 15 ani, în contextul în care sinergiile la nivel de grup și expunerea europeană vor genera multiple oportunități de business și fluxuri de venituri”.

    48
  3. Ce inteleg eu de aici e ca poti face 2 milioane, relativ usor, si ramane cu-n salar dupa.. Hai, unu’ jumate ca totusi..

    Restul e can can.. Banii vin pentru a inunda piata si motoarele de cautare cand e necesara o directie politica, comerciala, etc.. Nu vin din publicitate clasica in cazul astora..

    214
  4. Faină Raluca! 🙂

    83
  5. Eh, comunicatul este una, realitatea este alta.

    Ei deja aveau vândut un pachet minoritar de ani buni către un fond de investiții – 2009 3TS Cisco Growth Fund.

    Asta de obicei înseamnă ca iei dau niște bani de dezvoltare, scapi de niște parteneri și au preempțiune la vânzarea pachetului lor sau al pachetului majoritar. Cred ca și Seceleanu s-a saturat de atâta marasm.

    Problema este ca Pța românească e sublima și moarta, iar Internet Corp e mort și el, deci presimțirea mea este ca suma aia este doar capital de lucru, adică acoperirea găurilor de rulaj, ca sa nu între în faliment.

    21
  6. Stiam ca finlandezii sunt mai cumpatati, nu arunca cu banii aiurea.

    33
  7. “Ca sa cresti ai nevoie de continut bun” lol

    63
    • hai că la următorul comentariu la care ești mai isteț decât îți permiți ne părăsești.

    • Extraordinar. Crezi ca sunt vreunul din pupincuristii tai? Da-mi ban, ma doare in pula. Da’ sa stii ca nu am vrut sa te jignesc nici pe tine, nici pe altii. Si nu cred ca am facut-o.

      40
  8. “Ca să crești ai nevoie să produci conținut bun, iar asta nu se face cu oameni care nu știu să scrie sau nu cunosc subiectul despre care scriu, ceea ce în Internetcorp e ceva frecvent.”

    Total de acord, dar lucru asta e valabil cam pentru toata presa din Romania, nu doar la Internetcorp. Nivelul calitativ a scazut extrem de mult si intalnesti greseli incredibile cam pe orice site (inclusiv pe cele de “traditie”).

    Se merge pe principiul: stiri si titluri bombastice, clickbait, cantitate (ca-i mai buna decat toate), rapiditate (traduceri obosite de pe site-uri internationale). Dar nah, suntem “jurnalisti”…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile