Vreau să am o afacere! Ce afacere? Nu stiu, mă gândesc. Aud afirmația asta zilnic, de nenumărate ori. Și mulți nu înțeleg cum de nu s-a lipit de ei ideea aia grozavă de afacere care să îi îmbogățească peste noapte. Oare ce să fac? Cum? Unde? Pesemne am ghinion. Alții au noroc. Eu nu am […]

În ultimele 20 de ore, Twitter, Facebook, Hi5 și Snapchat l-au blocat pe Donald Trump, încă președintele în funcție (până pe 10 ianuarie). Doar Vkontakte n-a zis nimic. Incredibil cât curaj pe companiile astea să îi țină piept acum, la plecare, după ce 4 ani s-au făcut că nu văd nimic din ce făcea omul. […]

Probabil ați auzit că falitul moral și-a făcut cont de tiktok și acolo discută cu copiii, și toți isteții de prin media și-au găsit un nou subiect de discuție, că AUR nu prea mai face afișări și alte subiecte nu sunt de găsit momentan, până vin zăpezile alea mari. Primul serviciu pe care ni-l face […]

Cum știu asta? Păi, o spun chiar ei: Vânzările de publicitate Snapchat sunt disponibile oficial în România prin Httpool, partener între altele al platformelor Facebook, Twitter, LinkedIn, TikTok şi Spotify, se arată într-un comunicat remis News.ro. Când ajungi să bagi în seamă țări de mâna a treia, cu populație puțin educată și alfabetizată, e clar […]

E momentul ca specialiștii de Facebook să se rebranduiască în specialiști de Instagram. Să lase deoparte lătratul despre planul de postări sau planul de live-uri pe pagina companiei și alte minuni falite și să înceapă să explice altora cum să facă succes pe Instagram, deși ei nu fac/au succes pe Instagram. Cause shit is bad, […]

Fiți atenți ce mi se întâmplă: acum 3 luni, am oprit toate campaniile pe care le aveam pentru pagina de feisbuc. aveam o campanie pentru like-uri pe pagină, să apară utilizatorului pe coloana din dreapta moaca mea și “like this page”. deși le-am oprit, ei au continuat să îmi ia bani de pe card, printr-o […]

Până zilele trecute, faza cu știrile false era ceva așa, ca o boare. Utilizatorii se enervau pe știrile share-uite de prietenii lor imbecili, nu le puteau spune acestora, încercau să reclame asta la Facebook, care le râdea în nas. După alegerea lui Trump, oamenii s-au trezit brusc la o realitate mult mai urâtă: sunt oameni […]

Prin toamnă, Alex lăuda proiectul “Căpitan în Bucătărie” și nu doar pentru că era Camelia Căpitanu acolo, ci pentru că era filmat profi. 6 luni mai târziu, e mai mort decât Hi5. Așa mai pățesc proiectele începute cu ideea “hai fată să facem și noi ceva pe nișa aia, că se caută” sau “punem niște […]

Pentru oamenii sosiți nou pe internet, care se miră că reclama e imbecilă și copiată: BestJobs e condus de Călin Fusu, care acum 10 ani a avut ideea genială de a copia hi5, și așa a apărut neogen.ro, pe care l-a închis pe șestache, pentru că nu avea nici o idee încotro să îl ducă […]

Citeam zilele trecute aprecierile unui venture capitalist american despre cum publicul înțelege greșit sau deloc valoarea unu startup. Nu mai găsesc linkul, dar vă ofer la schimb o comparație mai aproape de noi și mai ușor de înțeles, atât pentru public, cât și pentru jurnaliști.

Facebook n-a fost niciodată o companie onestă, fiind croită după asemănarea şi obiceiurile lui Mark Zuckerberg. Acum câţiva ani au introdus mizeria de Bacon, după care s-au apucat să vândă datele utilizatorilor tuturor, după care au permis spammerilor să înşele utilizatorii şi aşa mai departe. Promoted Posts se înscrie în acelaşi registru.

Să presupunem că tocmai v-aţi despărţit de prietenă şi vreţi să scăpaţi de statusul de pe Facebook fără să observe toată lumea şi să se bucure sau să vă plângă pe umăr. Sau că l-aţi prins într-un final pe porcul ăla în fapt cu alta şi nu doriţi să fiţi agresată de tot felul de […]

Câteva idei pentru fetele şi băieţii care se dau pe facebook, deoarece campania cu dinţi galbeni a fost un succes răsunător şi Facebook se transformă încet în Hi5. Poze cu botic de raţă Deci îţi place sexul oral atât de mult încât vrei să arăţi asta şi străinilor. De ce te jenezi şi te oripilezi […]

Nu ştiu, dar s-a vândut. Graficul de mai jos este traficul pe România al siteului de socializare. Scăderea nu e întâmplătoare, şi nu are neapărat legătură cu creşterea fenomenală a Facebook cât mai degrabă, la fel ca şi în cazul MySpace, cu lipsa de viziune. Pur şi simplu siteul n-a mai avut unde să se […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube