Articole despre cifre social media
Artişti care au înţeles social media
…mai bine ca jurnaliştii, politicienii sau posesorii de siteuri. Anda Adam, Delia Matache şi Miruna Mănescu sunt printre cei pe care îi urmăresc din când în când, că mi se pare că le vine bine deschiderea asta direct către fani şi fac o treabă bună. Au conturi personale de twitter, publică poze pe Instagram şi […]
Promoted posts – brandurile au nevoie de investiţii mai mari în social media
Facebook n-a fost niciodată o companie onestă, fiind croită după asemănarea şi obiceiurile lui Mark Zuckerberg. Acum câţiva ani au introdus mizeria de Bacon, după care s-au apucat să vândă datele utilizatorilor tuturor, după care au permis spammerilor să înşele utilizatorii şi aşa mai departe. Promoted Posts se înscrie în acelaşi registru.
Social media: clickuri, fani, ROI
Nu putem să livrăm clickuri? Ei bine, facem un sondaj din care să reiasă că oamenii oricum nu dau click, dar află de produs de la noi de pe site şi îl cumpără de pe siteul care îşi face reclamă intrând direct acolo. Pare plauzibil. Facebook o face. Şi tot Facebook spune că fanii contează […]
Despre metrici în social media
Discuţia de ieri despre acurateţea măsurătorilor din social media (încerc pe cât posibil să evit menţionarea Zelist în articol, deşi ei sunt parte importantă din problemă) mi-a adus aminte de o situaţie asemănătoare: în “Inside Job” se povestea despre cum agenţiile de rating au amplificat problema în loc să o stabilizeze, oferind aprecieri din burtă, […]
Social media: cât de fumat să fii?
Să crezi că reachul unei campanii, frumoase de altfel, a fost 10% din poplaţia României? Ştiu că e nevoie de cifre mari, altfel nimeni nu ar cumpăra serviciul plătit de la Zelist sau n-ar mai fi sponsori, dar mai uşor cu matematica pe scări. Doar zic. Mai încerca Dragoş Stanca să ne explice acum ceva […]
Instagram depăşeşte Twitter
Pe mobil şi în America, cel puţin, Instagram a depăşit Twitter în luna august, asta în condiţiile în care twitter vine preinstalat pe unele telefoane. Motivul principal este acelaşi de când există twitter: nu poţi urmări mai mult de câteva zeci de oameni, că poate mai ai şi alte chestii de făcut. De aceea Twitter […]
“i hate your digital strategy”
update: toată prezentarea e aici. Este titlul prezentării pe care o susţin azi la Webstock. Vorbesc despre social media, despre campanii şi companii şi despre strategie. Mai jos aveţi câteva dintre slide-uri, pe care le explic la cerere.
Social Media Summit la a zecea ediţie
Pe 26 septembrie echipa Biz aniversează la Timișoara ediția cu numărul 10 a celui mai mare eveniment regional de social media din România, Social Media Summit. Pe parcursul a doi ani, Social Media Summit a reunit cei mai importanți jucători din social media din România: directori de marketing, oameni de comunicare, bloggeri, consultanți și specialiști […]
Declaraţia zilei despre social media: cum se calculează reachul
update: răspunsul lui Dragoş Într-un articol foarte mişto despre media şi social media, Dragoş Stanca spune o chestie ciudată şi greu mestecabilă: Partea interesanta e ca reach-ul total al unui produs care intra in parteneriat cu un proiect de acest tip nu este numarat doar in views pe Youtube ci si in numarul total al […]
ALEXA a falimentat Gimmy!
La un an după ce a dat-o afară pe o clientă din sala lui de sport, Liviu Alexa anunţă că sala a dat faliment. Mai mult, acesta umblă acum pe la prieteni să se împrumute de bani. Glumesc. Mai ţineţi minte câte articole, câte share-uri, câte like-uri avea fata aia la revolta ei? Zeci de […]
Interviu cu Mark Zuckerberg
Primul interviu cu fondatorul şi şeful Facebook după listarea la bursă şi micul fiasco de după listare. Vorbeşte despre asta, despre mobile, despre mobile ads şi viitorul Facebook. Video streaming by Ustream
Facebook, Zynga şi Groupon se duc la fund
Facebook: acţiunile au ajuns la jumătate din cât erau acum trei luni, când compania s-a listat pe bursă, iar oamenii încep să se întrebe dacă nu cumva Mark Zuckerberg ar trebui să fie mai puţin cocoş şi mai mult focusat pe produs. Altfel, faptul că aplicaţia de mobil e ruptă în gură şi compania n-a […]
Două rahaturi noi pentru social media
Rahatul ăla de popup folosit iniţial de nytimes.com şi pe care acum îl foloseşte toată lumea, chiar dacă are are motiv sau nu. În 2012 va fi obligatoriu pentru toate siteurile din lume. Sharuirea de ştiri prin intermediul unei aplicaţii. Nu ştiu cine naiba citeşte yahoo.ro, dar o căruţă de pufuleţi i-au dat acces la […]