Două rahaturi noi pentru social media

Rahatul ăla de popup folosit iniţial de nytimes.com şi pe care acum îl foloseşte toată lumea, chiar dacă are are motiv sau nu. În 2012 va fi obligatoriu pentru toate siteurile din lume.

Sharuirea de ştiri prin intermediul unei aplicaţii. Nu ştiu cine naiba citeşte yahoo.ro, dar o căruţă de pufuleţi i-au dat acces la timeline şi acum împing ştiri prin ea şi te îmbie să dai click ca să te ducă la ecranul cu “dă-ne acces la informaţiile tale pentru a citi o ştire”. Marş mă, n-ai nevoie de ele pentru a mă redirecta către un link!

 

4750185_700b

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. ce popup, ce popup??

    00
  2. Si mie dintr-o data mi-au aparut stirile de la Yahoo pe Facebook. Voi cauta sa le alimin pentru ca-mi sunt inutile. Cand intru pe mail le pot citi.

    00
  3. probabil tocmai a expirat patentul pentru acel popup… :-)

    00
  4. smekeria aia e de la yahoo? sau au si facebook ceva asemanator introdus?! ca tot incercam sa o blochez cumva sa nu mai apara in veci dar nu vedeam butonul de „destroy”

    00
  5. adresa din buletin nu le trebuie?

    00
  6. si eu care credeam a sunt singurul psihopat care nu are nici o app pe facebook … :)

    00
  7. Move along, netizen. Nothing to see here. Tu nu esti de acord, dar vezi ca o buna parte nu are bai sa dea click si accept. Sa traiasca Yahoo pe Facebook :))

    00
  8. Cred că aplicația pentru social news e cea mai proastă invenție de pe Facebook. Le dau block cum le prind. Au fost și niște studii cum au scăzut audiența aplicațiile social news în loc să o crească. https://marketingland.com/report-use-of-facebook-social-reader-app-is-plummeting-11420

    00
  9. select title + google it
    WIN!

    00
  10. Imaginea spune totul. Sunt total de acord.

    00
  11. Unsocialize si v-ati aranjat. Add-on pe Firefox si Chrome. Iti deschide linkul respectiv in alt tab, fara a da allow vreunei aplicatii :)

    00
  12. Totally Agree!
    Oricum șmecheria se întinde mult mai multe site-uri cu profilm media abordand metoda.
    O mare prostie.

    00
  13. „select title + google it” acelasi lucru fac si eu :))

    00
  14. @vargau mai suntem cativa. am rezistat eroic pana si timeline-ului.

    00
  15. Si mie mi s-a parut aberant sa ii dau informatiile mele ca s acitesc un articol, si exact asta fac si eu: caut titlul pe google si apoi citesc articolul direct de pe site. Duh!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.