La articolul despre schimbarea numelui Mercador, cineva a vrut să fie inteligent și mi-a lăsat un comentariu cu un articol de pe antițepari.ro, articol care merită o atenție. Nu sporită, doar o atenție, pentru că nu e primul în care românul verde, sclav la plantație, nu are nici o idee despre cum funcționează o companie […]

Am citit zilele trecute că IQAds și Smark introduc plata pentru conținut, pentru că display advertisingul nu mai aduce bani, și ei oricum nu au avut niciodată prea multe bannere. Aș da link la articol, dar nu îl mai găsesc, ca site-ul lor e varza. Dar hai să vă arăt ceva frumos: cum arăta IQads […]

Spicuim dintr-un advertorial de pe capital: Retargeting.ro, start up local ce foloseste personalizarea site-ului si a newsletterelor pentru optimizarea conversiei, a generat o crestere medie cu 30% a vanzarilor inregistrate de magazinele online care au folosit aplicatia, in ultimele 6 luni. “Aplicatia foloseste bannere inteligente si personalizeaza newsletterul pentru fiecare utilizator in parte, folosindu-se de […]

Acum 10 ani, toți marii publisheri se agitau să facă siteuri de femei. Majoritatea au făcut, le-au promovat prin email spam, unele există și acum, chiar dacă traficul le-a scăzut. Acum e o cursă pe nișa glamour/style, rujuri, puștoaice tinere, video cu sfaturi de machiaj, chestii din astea. Și cu fetele care fac așa ceva […]

Ca și Cristoiu și alții, omul este un exemplu viu al supraviețuirii prin ape tulburi fără a avea nimic de spus. Nimeni nu știe de vreo părere a lui Turturică care să fie validă sau să conteze. Dar omul s-a descurcat. A supt niște greci de bani cu o revistă falimentară câțiva ani, a sifonat […]

Cei mai bătrâni dintre voi mai țineți minte metodele alea de făcut bani de la sfârșitul anilor 90: click pe bannere, surfing pe bani, bux, adbrite și alte asemenea. Credeați că au murit? Neah. VivaSMS e fix pe modelul ăla, dar un pic mai deștepți: ei trimis sms-uri publicitare și plătesc destinatarii cu trei cenți […]

Au ridicat o sprânceană când am văzut că Altex a plătit pentru un sistem de afiliere cuiva din grupul NCH și aceștia își păstrează linkurile, deși nu au nici o logică în a face asta. De ce ar vrea cineva care a cumpărat un produs să îl păstreze pe numele altei companii, mai ales că […]

V-am spus mai demult de Readability, o extensie de Firefox şi Chrome care izolează textul dintr-o pagină cu prea multe bannere sau cu un design stupid. Azi vă prezint StyleBot, ceva oarecum asemănător, dar un pic mai avansat. E o extensie de Chrome (eu folosesc Coolnovo) care permite setarea de fonturi pentru fiecare site în […]

Toată lumea care se pricepe să citească două rânduri de pe un site străin se agită despre cât de tare e piaţa din China şi cum se agită acolo Google şi Yahoo sau Android vs. Apple. Aşadar, înainte de a traducere repede nişte rahaturi pe care le citiţi pe naiba ştie unde, citiţi rândurile de […]

Mă plictisesc atât de tare că n-am chef de nimic. Şi scriam un articol despre nişte pantaloni şi, din link în link, am ajuns la două chestii mişto. La capitolul “investeşte într-o carte de limba română”, tov. Chinezu, care, după ce că e agramat, încearcă să fie şi şmecheraş (pe lângă turnător şi sinistru de […]

Romtelecom şi Pro TV S.A. au întrerupt negocierile, ceea ce înseamnă că posturile Pro nu vor mai fi văzute de către abonaţii Romtelecom, excepţie făcând ProTV, care este obligatoriu. Suma cerută de Pro TV S.A. a fost 12 milioane euro pe an, până acum primind 4 milioane pe an pentru toate posturile (MTV, Acasă TV, […]

NO MERCY! Mi se pare hilar să sărim în apărarea agenţiilor de media, acum, după ce atâţia ani au futut în cur pe toată lumea. Serios. Şi mai ales publisherii. Lacheţii de la agenţii ar trebui să plătească pentru a primi voie să îşi expună părerile unsuroase pe net. Ce vrea Guvernul: să schimbe legea […]

Pe 14 noiembrie, Altex aniversează 20 de ani, ocazie cu care oferă 20% reducere la toate produsele din magazinele Altex şi Media Galaxy, precum şi la cele de pe site. Reducerea se va primi sub forma unui voucher la achiziţionarea unui produs pe 14 noiembrie din magazinele fizice sau online, voucher care va putea fi […]

V-a văzut şeful cea mai activă pe facebook şi pe blogul companiei şi v-a pus să vă ocupaţi de prezenţa online a firmei? Aveţi impresia că agenţia de media vă ia de proşti? Credeţi că daţi bani aiurea pe bannere? Există soluţii. Unul dintre numitorii comuni ai reclamei online este numărul de unici, pentru că […]

Facebook n-a fost niciodată o companie onestă, fiind croită după asemănarea şi obiceiurile lui Mark Zuckerberg. Acum câţiva ani au introdus mizeria de Bacon, după care s-au apucat să vândă datele utilizatorilor tuturor, după care au permis spammerilor să înşele utilizatorii şi aşa mai departe. Promoted Posts se înscrie în acelaşi registru.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube