Ce anunţa Fluture azi noapte confirmă Sergiu azi: Trilulilu SRL are un acţionar principal francez, în persoana lui Alexis Bonte, cel care cumpăra acum câteva luni 10% din firmă. Prin intermediul unui vehicul de investiţii deţinut de familia sa, dl.Bonte a făcut o nouă investiţie în valoare de 300.000 Euro în Trilulilu, achiziţionând totodată un […]

65% dintre respondenţi vor reclamă pe blog 37% din cei care au reclamă folosesc adsense 11% dintre respondenţi scriu advertoriale 13% au micro-bannere, un număr suprizător pentru mine 70% au câştigat sub 500€ pe luna din blog 19% vor sa scrie advertoriale, spre disperarea ipocriţilor din blogosferă 46% nu au primit niciodată comunicate de presă, […]

Ieri discutam cu o doamnă despre literatură. Vag despre literatură şi mai mult despre oameni. Discutam despre Coelho şi Marquez prin prisma celor care citesc. Sau pretind că fac asta. Acum câţiva ani, Teo Trandafir, copiind-o pe Oprah Winfrey, recomanda cărţi în emisiunea de la ProTV. La un moment dat a recomandat "Alichimistul". Zeci de […]

Intai au pus episoadele gratis online, iar in episodul de aseara fac misto de youtube si de banii promisi "colaboratorilor". South Park cu siguranta e pe val. Intorcandu-ne la noi acasa, sa ne distram un pic cu programul Asociati@Neogen, de pe urma caruia unii dintre noi am ajuns miliardari (cel putin eu, LittleBro si Sasha). […]

Aveam câteva zeci de ferestre deschise, în timp ce Becali şi Prigoană spuneau prostii la Realitatea. La un moment dat, se aude un zgomot de geam spart. Am devenit brusc atent. Becali pleca de la Realitatea şi credeam că a spart ceva. Bannerul care a pornit cu sunet era pe un blog de analist/expert media. […]

Bannere de doi lei. Nu îmi face nici o plăcere să ţin bannerul bestjobs acolo, o fac din alte considerente decât banii. Asta a înţeles Noro din cele două Blogarii şi din articolele pe care le studiază. Campanii de doi lei. Asta a înţeles Kinecto din online, achizitionat de linkuri către un site flash. Cumparati […]

„Bannerele clasice pe Internet nu mai au eficienţa de altădată, advertiserii trebuie să se îndrepte către alte forme de publicitate, sau alte variaţiuni pe aceeaşi temă, cum ar fi bannerele interactive, bannerele video. Cât de mult au curaj magazinele online româneşti să se promoveze prin intermediul unui mediu acid cum este cel al blogurilor? Din […]

Am primit aseară un hit din google după www.realitatea.net/petitie. Curios, am băgat linkul. Ia uite, pe locul 2 şi 3, nişte băieţi dornici de celebritate. Am accesat cele două linkuri şi am găsit numai lucruri utile. Ia să citim de pe siteul firmei care a facut siteul de spam Internet Marketing include (fara a se […]

O să fac eu calculul ăsta. [Am presupus o piaţă de 15 milioane de euro net şi acelaşi loading cu bannere, fiindcă ARBO şi Boom primesc tot mai multe campanii, dar şi internetul creşte. Neluând în calcul comisionul agenţiei, a ieşit că 300 de euro egal 33,3 mii afişări bannere, adică 400.000 de pagini afişate […]

In februarie, Marius Ciocan lansa o idee la apa: oferea toate uneltele celor care doresc sa inceapa rapid un business online. SI magazinele au aparut in toate orasele mari din Romania. Acum, pentru ca se apropie sarbatoarea aia dupa care mor toate femeile, lupta se ascute. Deja am doua bannere in sidebar, de la FloriînIasi.ro […]

Un blogger scrie pe blogul propriu că în jocul online conquiztator sunt prea multe întrebări despre suedeji. Acel blogger rămâne fără cont. Bloggerul scrie că jocul şi administratorii sunt de rahat. I se publica datele personale pe internet de către administratorii siteului. „Cineva” se loghează în contul lui de mail, folosind parola de pe siteul […]

În ultima vreme, oamenii care vor reclamă pe blog, în special în zona de bannere 125×125, mă abordează cu specificaţia că ei vor un loc cât mai sus. De obicei, întreabă cât îi costă să apară în capul listei! Deşi înţeleg motivaţia întrebării („nu mă vede nimeni în coadă” e un lait-motiv destul de prezent […]

„Multi din clientii cu care am contact si cu care vorbesc de posibilitatea unor campanii pe bloguri sunt reticenti sa investeasca tocmai din acest motiv – nu vor sa isi duca brandul intr-un mediu in care inca se poarta conversatii ‘incinse’ intre bloggeri” Adrian Alexandrescu, OgilvyOne, intr-un material pe DailyBusiness Aş vrea să râd, dar […]

Dacă voi credeţi că rezistaţi să vedeţi toate bannerele clipocind, intraţi pe site www.topbiz.ro. Şi desigur, pentru a ne distram şi mai mult, digg the story. Un mic spike de vizitatori nu strică via maxescu dot ro, fun

"Reţeaua lu zoso" mai bagă nişte bannere… Campanie pe mai multe bloguri, pe mai multe luni, pe mai multi bani. bani, blog, blogosfera

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube