una din biznis

cum o fi să trebuiască să le spui unor oameni care fac internet de ceva vreme că nu e deloc logic/bine să puna bannerele într-un director denumit  „/bannere”?

reclame

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

8 comentarii

  1. Nu ii „logic/bine”? De ce mane?

    00
  2. Pentru mine e mai usor la adblock : block „*site.com/banners/*”

    00
  3. E mai bine sa pui bannere pe lopez.zoso.ro si sa nu fii in stare nici sa dai paste la codul de reclama corect ….

    exemplu href=’hxxp://lopez.zoso.ro/www/delivery/
    ck.php?n=a15d4667&cb=INSERT_RANDOM_NUMBER_HERE’

    Unde zice INSERT_RANDOM_NUMBER_HERE trebuia sa inserezi un numar random…duh..

    Revenind la tema postului, majoritatea persoanelor nu se obosesc sa baneze un banner folosind regexp sau „*site.com/banners/*”, numarul lor este in general mic, sub 1% din audienta deci neglijabil. Daca e mai mult, tu esti de vina pentru ca probabil abuzezi cu reclama si oamenii simt nevoia sa iti baneze reclamele.
    Cine blocheaza bannerele oricum nu dadea click inainte deci te afecteaza doar daca esti platit pe mii de afisari.

    00
  4. ehe, daca citesti, o sa vezi ca lumea se agita un pic cu adblockerele astea.

  5. faranume, nu chiar. Adblock este un plugin cunoscut, si la instalare iti baga sub nas optiunea sa faci subscribe la o lista de filtre. IE7Pro este replica pt IE7 si are filtre native. Maxthon este deja celebru. Si are adblock.
    Asa ca 1% ala este putintel mai mare.

    00
  6. Nu ma deranjeaza. Cine instaleaza AdBlock sau se intereseaza de AdBlock nu are interes in primul rand sa dea click pe reclame, deci oricum erau pierduti din start.

    Raportul dintre oamenii cu IQ scazut/prosti/etc si oameni care au auzit de AdBlock sau sisteme asemanatoare si STIU sa le instaleze/configureze e ceva de ordinul 1 milion la 1, poate si mai mult.

    Castigul din publicitate creste proportional cu traficul si din observatiile personale pe 4 website-uri pe care le detin, influenta ad-blockerelor e infima.

    Pe unul din website-urile cu trafic mai mic, in luna August au fost 21,391 pageviews din care 18,158 nu au blocat reclamele. Scazand aproximativ 1200 pageviews care nu contin reclame (print article page etc) raman aproximativ 1500 de pagini cu reclame blocate. Nu ma deranjeaza.

    PS. Daca aceste sisteme de blocat reclame vor evolua incat sa ma deranjeze, voi trece pur si simplu la a vinde link-uri catre site-uri in articole. Clientul isi alege cateva cuvinte dintr-o fraza din articol si plateste timp de 1,3, 12 luni pentru a face un link catre site-ul lui. El castiga PR si eu castig bani, iar utilizatorii nu sunt deranjati de bannere.
    Se pot castiga bani si fara bannere, care sunt in general folosite in campanii CPM, nu ca sa dea omul click pe ele.

    00
  7. Faranume, nu uita ca exista comunitati care si-au luat in serios jobul de a face tot posibilul sa scape omenirea de reclame. Si fiecare update de browser inseamna si update de adblocker. 1% acum inseamna 10% peste niste ani. Mai ales ca majoritatea nici nu stiu ca blocheaza aduri.
    De asemenea, daca 1% nu inseamna mult pentru un portal pe care intra toata lumea, dar pentru un site care se adreseaza de exemplu programatorilor sau consumatorilor de IT, care stiu de adblockere si procentul celor care le utilizeaza este mai mare, poate insemna 20%.

    00
  8. Si, revenind la ideea de baza de aici.
    Nu folosi /banner/, /banners/, /ads/, /promotions/ samd in URL. Pica la cel mai slab si neconfigurat adblocker

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube