Toyota Corolla E210 testdrive

Motorizare 1.8 hibrid, cu 122CP. Mai multă putere, demaraj mai bun, mai puțină opintire pe șosea. Dacă ar fi să îmi iau așa ceva, motorizare asta e ceea ce trebuie. Asta sau 2.0 hibrid. Are putere destulă pentru depășiri și pentru accelerări. Am prins 140km/h și nu prea mai era loc de mai mult fără să omor mașina.

Are buton de autohold, nu mă prind de ce există, că nu cred că e cineva care să îl aibă și să țină dezactivată opțiunea.

Are cotieră extensibilă (Yaris nu are de nici un fel).

Îmi place că scrie pe butoanele de pe bord ce sunt, ceea ce nu e doar util, dar și dezvăluie publicul mașinii.

Nu înțeleg rostul ecranului, care îmi afișează doar radioul. Ulterior am văzut că la unele modele ecranul e multimedia. Nu înțeleg de ce luminile nu se opresc automat când iei contactul (are totuși beepul ăla de avertizare, să nu le uiți aprinse).

   

Cam atât mai rămâne loc în spate dacă în față stă un adult de 1.80.

Portbagajul e ok pentru cumpărături mici, că oricum nu îl umplem mereu cu chestii. M-aș descurca cu ea și în concediu, că nu car casa după mine.

Consumul la drum și consumul prin oraș, pe ECO, dar tot forjată.

Mașina a fost oferită de Citylink.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

85 comentarii

  1. Hibridul e fain pana iesi din oras

    00
    • Te inseli.

      Am „road trips” in diversi ani, peste 20.000 de mile prin SUA (gen California, Nevada, Colorado, Utah, New Mexico, Texas, Louisiana, Mississippi, Tennessee, Kentucky Arizona, etc), fara probleme. Ba chiar a fost distractiv sa faci hypermiling prin unele locuri daca te plictisea drumul.
      Doua persoane si bagaje, s-a descurcat peste tot si a consumat undeva la 55 mpg. Parfum.

      In schimb, pune patru persoane intr-una, plus bagaje si fa un drum de munte unde vrei sa depasesti din cand in cand. Greu. Acolo nu se descurca. De aia Toyota a scos versiunea de 2 litri si 180 CP puterea sistemului. Aia, si sa nu mai fie umilite de dieseluri pe autostrazi.

      00
    • e fain și in afară, mai ales motorizarea asta.

    • Antohie, nu te deranja cu explicatii! Unii stiu ei sigur mai bine! Ca nu e buna in afara orasului!
      Sunt probleme cu modelul: zgomotul CVT-ului si al motorului – urla fara sa aiba neaparat logica cu acceleratia si/sau viteza. Si asta dintr-o apasare „decenta” a acceleratiei!
      Consumul variaza puternic cu temperatura de afara! Eu am obtinut usor 4.8l/100km cand e cald. Cand e frig si umezeala e greu sa scazi sub 6%.
      Dar ramane spectaculos la drum lung, constant, pe autostrada! Zgomot, consum…chiar spectaculos!
      Se conduce extrem extrem de usor tot timpul! Doar sa nu ai chef sa te distrezi, ca nu stie neaparat, in sport mode e decenta, dar nimic de dat pe spate!
      Si da, sistemul multemedia e de 2 lei! Abia anul asta l-au adus si ei la zi!

      00
    • Hibridul e fain pana iesi din oras

      Foarte interesant ce spui, ia un josvot.

      00
    • @rady
      las’ ca ai luat tu mai bine ca mine josvoturi. sa le stapanesti sanatos

      00
    • NOU
      #7

      – am avut in teste doua corolla hybrid una de 120 cp si una de 180 cp … diferentele sunt colosale iar preturile sunt extrem de mari pentru ceea ce pot sa faca si sa ofere
      – pentru dotari decente pentru un hybrid de 2.0 scoti peste 25k …
      – pentru service-urile din bucuresti si piese e cu asteptat si 7 zile …
      – o fi toyota toyota dar …
      – am primit o „super oferta” de 17k pt un break hybrid, 122 cp, cutie manuala si extrem de putine dotari spre deloc si asa cum spunea cineva mai sus, 4 persoane plecat in concediu = greu :) f greu :)

      concluzia mea: toyota corolla de 122 cp este o masina pentru „pensionari” (indiferent de caroserie), te duce foarte bine unde ai nevoie, consum decent, spatiu insuficient dar masina pe care probabil poti sa o pastrezi toata viata

      *in 22k golf automat 150cp cu mult mai multe dotari de baza, masina „nenegociata”, spatiu mai mare paradoxal vs corolla echivalent caroserie (am inteles ca poti sa scoti golful asta undeva la 18k depinde de la ce „dilar” o iei)

      00
    • Au si aparut apostolii grupului VAG in care ne esplica ei ca au cea mai minunata caruta pe care o scot cu 4k mai ieftin de la dilar asa pe ochi frumosi(n aceeasi masina ce costa 22k sa ne intelegem).
      Nu mai bine ne esplici cum 25k ne-am lua mai bine un 5-ar full fara piele boss ?

      00
    • @vlad_tiran_din_vitan: Nu exista hibrid cu cutie manuala.

      00
    • @Alex: Se vorbea de Toyota mai sus (motorul de 122).

      00
  2. Există 2 tipuri de mașini pe lume: Toyota și restul.
    Dacă scoate 6% în București, e beobeoc mașina.

    00
    • Cliseul ala obosit era cu Mercedes nu cu Toyota. Slab l-ai adaptat

      01
    • E o axiomă, bossao.

      00
    • Am auzit că urmează să scoată Toyota Maybach, cred că o să fie foarte șmecher!

      00
    • Boss, majoritatea neagra sunt niște rupți în cur. Pentru om normal ca mine și 95% din restul plebeilor, fițele nu își au locul.
      Brandurile premium sunt utilaje pentru care trebuie bani. Ori cei mai mulți nu au banii ăștia. Hai să nu fim căcănari.
      Sunt de acord că fiecare își cumpără ce vrea, dar când aud papagali care plâng că 2000 de lei sunt bani multi pentru un set de anvelope, îmi dă trigger.
      Foamea nu a dispărut nici 30 de ani mai târziu.
      O să continui să vă poluez Bucureștiul cu Loganu meu dizel din 2010. Inclusiv când țoapa aia de primăreasă o să bage taxa aia.
      Numa de al dreacu.

      00
  3. Eu dezactivez autoholdul pentru ca vreau sa plece masina lin de e loc, nu imi place sa „smuceasca” cand apas acceleratia.

    00
  4. La Yaris, pe ecran intra camera rear, cand bagam in marsarier. In rest, era tot multimedia

    00
  5. O sa ma leg doar de design, ca la cutie si motor nu ma pricep.

    Exterior, designul e meh, are prea multe muchii si colturi, arata ca o masina facuta pentru copii de 14 ani.

    Interior, in bord ai ceas, ceas, apoi dreptunghi, parca te i-a crampele de vedere.
    O table de 10inch cu rezolutie de 320px, lipita pe consola, frumos si inovativ.
    Sub consola ai ditamai scorbura, spatiu irosit degeaba.

    Personal cred ca hibridele se merita doar pe un lexus cu motor de 3.0, ca sa nu platesti impozit degeaba.

    00
  6. Bah, recunosc ca sunt profan in ale automatelor, dar ce inseamna B? R-acheta am vazut-o dar B-ul ala ma incurca.

    00
    • nu știu. probabil „bombă” :D

    • Frână de motor când cobori dealu’?

      00
    • In „B” masina incearca sa ofere un pic mai multa frana de motor si foloseste motoarele electrice ca generatoare, sa incarce bateria. Tine bine, pina e bateria plina (daca panta e mai lunga), apoi decupleaza si ramai tu si motorul. Care e ciclu Miler si nu are mai nimic frana de motor. Incepe sa urle de zici ca mai are putin si o ia la fuga. Nu ramane decit sa calci franele si sa te rogi sa nu le supraincalzesti.

      00
    • Cum zice Eugen. Atâta doar că nu poți comuta în B fără să atingi puțin frâna normală. Și se folosește exclusiv la coborâre.

      00
    • B- Brake , engine brake.

      00
  7. „Are buton de autohold, nu mă prind de ce există”.

    La mine (Mazda) autohold-ul afecteaza modul in care se opreste motorul cand stai in trafic:
    – autohold on – apasare a franei, masina intra in hold. continui apasarea, se opreste motorul; motorul porneste la acceleratie
    – autohold off – motorul se opreste doar daca scoti din Drive; motorul porneste cand treci din nou in Drive.

    00
  8. Ce rost mai are sa iei hibrida de 1.8 daca consuma 7.6? Unde e consumul ala, si la ce viteza medie?

    00
    • că a mea consumă 10-12 in oraș, de aia iei hibridă.

    • @zoso nu te mai plange Consum de iarna https://imgur.com/a/k8hXjhG

      00
    • @andrei
      Am alimentat azi dimineață rabla (diesel euro 3): 37 litri pentru 840 km din care vreo 150 în oraș. Nu e prea rau pentru o mașina aproape de majorat cu o valoare de piață de 1000 euro. Totuși e neeconomic pentru unul ca mine sa dau „de la 22000 euro” și să am un consum mai mare. Ecologie, Greta Thunberg, dar e scumpă și cu cheltuieli mari de întreținere. Ca mine gândesc o grămadă. Daca ar fi fost 10000 poate că aș fi luat așa ceva.
      Îmi plac benzinarele cu motoare mari, aspirate dar sa le conduc ocazional. Pentru utilizarea cotidiana dieselul e baza. Poate va fi hibridul în câțiva ani.

      00
    • @Andrei daca te obisnuiesti cu stilul de condus ai consum de ~6% in bucuresti in trafic. Primvara sau toamna cand nu ai nevoie de aer conditionat ai consum de ~5%.(tot corolla hybrid 2019, 1.8, dar sedan ) Trebuie sa inveti sa te bazezi cat mai mult pe motorul electric iar pentru asta trebuie sa accelerezi si sa pui frana treptat.

      @anonim sunt cheltuieli mai mici de intretinere pentru o masina noua in primii 5 ani, slabe sanse sa fie ceva de inlocuit in afara de ulei si filtre. O masina dintr-o generatie mai noua vine cu alt confort si alt grad de siguranta, nu doar consum sau emisii mai mici. De exemplu, masina din articol fata de a ta franeaza singura iar asta in unele cazuri valoreaza mult mai mult decat costul initial al masinii.

      00
    • „că a mea consumă 10-12 in oraș, de aia iei hibridă.”

      Pai sunt caroserii diferite. Un suv hybrid cat ar consuma?
      Deci asta consuma 8l benzina/100 in oras + energie electrica. Vs 4-5l motorina/100 (tot in oras) cat consuma un yaris pe motorina.
      Am mers in oras cu un yaris 2018 si singurul avantaj este ca hybrid inseamna silentios.
      Un mare dezavantaj este garda la sol foarte mica.

      00
    • @gc
      Nu întotdeauna cheltuielile in primii 5 ani sunt mai mici. Bucsele și pivotii de strica și la mașină nouă
      Ok, mașinile noi au zeci de sisteme electronice care mai de care mai avansate dar și astea se pot strica si o reparație la electronice e scumpă rău (pățit cu golf 7). De acord, frânează singura (apropo, ce conduc acum nu are nici măcar ABS!), parchează singura, poate de conduce singură dar nu sunt dispus să plătesc diferența de pret. Pur și simplu daca as avea banii aceia de dat m-aș orienta către altceva. Poate chiar noua. De exemplu Mazda 3. Benzina, 2000 aspirat 122 cp. Mai mare, mai confortabila, consum comparabil.
      Probabil că hibridele și electricele vor prinde la început în domeniul corporate sau că a doua mașina în familie. Acolo unde e numai una dieselul are inca avantaj. Până încep taxele „verzi”.

      00
    • @zoso a ta e 4×4 cu garda 20 cm si motor de 2l 160 cai. Scosi doar din motorul ala, nu o strutocamila unde motorul de benzina scoate doar 90 din aia 122 totali si cari o baterie de cateva sute de kile dupa tine. Iar motorul de 2 hybrid probabil consuma si mai mult decat vad pe bord la asta.
      O diferenta de 4 litri la suta la 20 de mii pe an e sub 1000 de euro. Nu prea merita nici financiar, nici ecologia nu e cine stie ce. Singurul aspect pentru care merita e ca iei masina noua.
      Toyota asta mai si costa destul de mult, incepe la 23000, daca o dotezi decent, cred ca sari de 30 de mii. Te pisi pe ea ecologie, la banii aia iei Kia Proceed GT, si macar te distrezi cand conduci.
      In acest moment, singurul hibrid care se pare ca chiar consuma aproape de ce declara constructorul e Ioniq, chiar si cel Plugin, unde ai si portbagaj, si loc, spre deosebire de troscoleta asta.
      My two cents.

      00
  9. Am Yaris cu cotiera, exista si acest model!

    00
  10. Cu Corolla 1.6 și 124cp o mai scap la 180-185 km/h ( și o țin așa constant dacă îmi permite traficul, și desigur că în alte țări ;) ) și nu „omor mașina”, nu știu de ce n-ar fi asta mai nouă și cu motor mai mare mai capabilă sau măcar la fel.
    Da, deja sunt alte turații acolo, care îi bagă în spaimă pe fanii TDI, dar astea au putere ok pe la 5-6000 rpm.
    Până și Yaris 1.0 sare de 170 dacă te ține talpa. 😬

    00
    • Asta voiam sa zic si eu.
      Vali, glumesti cu 140, nu? Sau era limitata de Citylink?
      Pe mine m-a prins radarul cu 195 cu Astra H 1.3 diesel
      Alta data am condus o Astra J cu un motor pe benzina care nu trecea de 140 dar era limitata de Hertz

      00
    • Și Corolla cu motor de 2.0 hybrid e limitată la 180km/h, asta din cauza cutiei e-CVT și a faptului că motorul electric e legat de cutie. Iar la vitezele alea sare de 13.000rpm. E pentru protecția acestuia, nu că nu ar putea mașina.

      00
  11. E fiabila, e economica, e cum vrei dar in interior cel putin e urata ca un veceu din fundul curtii.

    00
  12. bordul e hidos rau! ma termina moda asta cu tableta infipta in mijloc acolo…si pe langa faptul ca e ditamai tableta, ecranul este pe jumate pentru ca butoane!

    00
  13. Pai stai putin ca eu nu inteleg ceva. Opelul din dotare are 14 ani vechime, 1.8 benzina aspirat, automat si papa cu gpl 12% cu 5 cp in plus! cum drac de nu au putut depasi 120cp hibrid? ce plm motoarele alea electrice sunt doar pentru cantar vorbim de o masina scumpa pana la urma. In banii astia iti iei un golf cu jepeleu’ si te caci in ea de pseudo hibridazeala ca la fel poti intra cu euro 2 in orice oras german cum intri si cu hibrida vietii, e adevarat, scapi de niste taxe si asigurare mai mica.

    00
    • man, eu nu merg la consum.

    • cred ca e motorul asta: 2ZR-FXE si e cu ciclu atkinson -> din ce inteleg e un motor mai eficient termic, drept urmare, potrivit pt consum mic.
      Toyota mai are un motor `1.8 valvematic de 148 cai pe masinile normale.Nu am idee daca-s inrudite…

      00
    • Nu e treaba de cum mergi. Mi se pare o putere de toata jena pentru un motor de 1800cmc in 2020. Si te mai consideri hibrid de ceri 22000 de euroi si ai doar 120cp sub capota? 7% benzina=35 de lei, 12% gpl=32 de lei, unde este economia hibridului ca de diferenta de bani nu are rost sa mai vorbim.
      Dan – si opelul avea 1.8 140cp dupa 2006…

      00
    • Eu nu înțeleg ce parte din ‘optimizat pentru consum’ nu înțelegi.

      S-a scris de 100 de ori și în post, și în comentarii.

      Are 122cp pentru că nu e făcut să aibă putere, e făcut să aibă consum mic.
      Poți scoate câteva sute bune de cai putere dintr-un motor de 1.8 dacă vrei, uită-te la cele de formula 1. Dar în detrimentul altor factori care într-un hibrid sunt irelevante.

      00
    • manule – care consum ma nene daca suge aproape 8 litri la 120 cp in 2020? si inca mai este hibrid, motorul nu a evoluat nimic si il ajuta hibridul sa ajunga doar la 8litri… Adica dai 22 000 de euro pentru o hibrida ce suge aproape 8% si are un motor lesinat. Cica facut pentru economie…

      00
    • @verdenpom: nu inteleg care-s asteptarile tale de la o masina. Vrei consum bun si putere, ia diesel, nou. Dar nu veni cu scuze gen: dpf, turbo, taxe, ‘o omori prin oras’.
      Parerea mea ca pe termen lung (5-7 ani), cu o hibrida de 22k euro iesi mai bine decat un diesel/benzina de 22k euro, aceeasi clasa, noua – consum, consumabile, valoare de revanzare.

      00
    • @DanValjan – in cazul de fata nu ai putere si nici super economie… la asa consum ma asteptam macar la 140cp dat fiind hibrid. Fara hibrid ce putere dezvolta motorul ala? 100cp? Sa fim seriosi, 100 cp gasesti pe motoare de 1.4-1.6 de acum 10 ani dar de la 1.8 120cp cu tot cu hibrid este de cacao. Ma asteptam la 6 litri si ceva, nu vad de ce ti-ai cumpara o hibrida puturoasa ce consuma 7.5, cel putin nu la pretul expus. In acest caz hibridul este doar o vrajeala, impozite mai mici, asigurari mai mici, parcare moca in rest sunt bani aruncati pe fereastra, cam cum avea porsche, hibrid 5km dar hei, intra la exceptiile hibridului deci impozit zero.

      00
  14. Masina e faina imi place. Avantajul la masina asta vs o hibrida de la concurenta e fiabilitatea sistemului hibrid. Din ce stiu e cel de pe prius, unde si-a dovedit fiabilitatea timp de ~10 ani. Cutia CVT e super robusta, mult mai fiablia si mai bine gandita decat CVTul de la toyota, de pe masinile normale.
    Dezavantajul pt toyota e ca piata auto din ro nu va acorda atentie masinilor de tipul asta cat timp modul de taxare a masinilor nu se schimba. Din punctul meu de vedere, ca utilizator standard, in afara gandului ca peste 5 ani am sanse mai mari sa o pot vinde la un pret mai bun, nu vad motivul sa cumpar hibrida de genul…Bine, poate intretinerea mai ieftina – discuri, placuta, poate are ulei long life la 20k km….hmm….poate in final ai sanse sa iesi mai bine decat la o masina echivalenta, fara hibrid cu acelasi cost de achizitie dar cu dotari mai multe, finisaje mai bune si dinamica mai faina.
    In schimb, era mai interesanta pt mine daca era plug-in. Care, daca ai incarcator acasa sau la serviciu, ai o sansa mare de tot sa te incadrezi in autonomia masinii si sa te descurci prin oras super ieftin.

    00
  15. Toyota nu face masini frumoase, doar fiabile.
    Detin un prius G2, an 2008 si nu ma pot plange de aceasta mașină.
    Trebuie sa stii sa mergi cu o hybrida si apoi sa comentezi.Cu vechitura mea, incarcata cu 4 persoane si bagaje, am mers cu 183km/h.
    Drumuri lungi gen Constanta-Thassos am avut un consum de 4,6-4,8 fara sa o menajez.
    Hybridele sunt ptr oameni calmi si care stiu sa aleaga o mașină fiabila!

    00
  16. astept hibride care se pot incarca si la priza.

    00
  17. 1.8 122cp si nu mai mergea mult peste 140 fara sa omori masina. Defineste asta. La 1.8 si 122 cp ar trebui sa duca fara efort 160+.
    De ce era omorata asta? Se ducea turatia in rosu, nu mai avea putere, era rezistenta aerului prea mare? Chiar sint curios.

    00
  18. Mică, foarte mică.

    00
  19. „urată” e un cuvânt frumos pentru acea unitate media…

    00
  20. Lasă naibii mașina, zi ce-ai luat de la raftul lui Smiley.

    00
  21. Cine crede ca daca ai hybrid si consuma o lingura de combustibil… se inseala. Am un alt model de hybrid ( „pejo” 508 ) si sub 6.5% la condus normal nu-mi coboara ( Craiova ).

    00
  22. M-am interesat si eu recent de modelul asta. Hatchback-ul e intr-adevar prea mic, dar varianta sedan e ce trebuie.

    10
  23. Moartea pasiunii ! Coronavirusul nu-i suprevietuieste in interior.

    00
  24. ecranul ala multimedia cred ca a luat de pe o masina din 2003-2005. incredibil de urat, butoane incredibil de mari, in afara de luciul ala care agata praful seamana cu modelele din 2005 – 2010 (aveau media pe bord nu ridicata ca acum)

    si puterea este extrem de slaba, chiar nu merita

    nu stiu exact ce o sa faca toyota, a luat deja „masina” gresita mergand pe hidrogen vs electrice full (gen tesla), nu sunt sigur daca au puterea sa prinda plutonul fara o achizitie majora de companie care deja detine tehnologia electrica. parca vad un nou caz nokia/kodak

    00
    • de fapt nu stiu ce o sa faci tu cand vei afla ca Toyota facea masini electrice inca dinainte sa mergi tu la scoala! Stai linistit ca au destui oameni care se ocupa cu calcule si stiu ce fac, de aceea sunt nr. 1 in lume.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4_EV

      00
    • @zamaraii
      Te ambalezi degeaba.

      Acel rav4 a fost făcut complet de Tesla, eventual doar caroseria făcută de Toyota. Dar tot ce ține de electric nu are deloc treabă cu Toyota.

      Ei sunt pe hidrogen pentru ca au pornit acum zece ani și nu au luat niciodată in serios electricul. Și au fost și sprijiniți masiv de guvernul japonez care a promis că bagă bani in stații de alimentare cu hidrogen. Lucru care nu s-a mai întâmplat.

      00
    • Vad aici o gramada de comment-uri gen n-are putere frate… Ma intreb cati au condus-o, si pe cati i-a lasat dealerul sa o calce mai grav la drive test. Da, cand o calci motorul ala in ciclu Atkinson se duce in 4500-5000 ca acolo e cuplul maxim al lui si incepe CVT-ul sa umble la raportul de transfer. SI nu neaparat daca sta putin motorul in zona ia de cuplu inseamna ca sare in aer consumul. Am vazut la japoneze faptul ca CB-ul destul de des estimeaza un consum mai mare decat cel real, am un Civic de1.8 benzina din 2007 si stiu ce zic.
      Am facut si drive test cu Vitara mild hybrid. Ala e un exercitiu de fentat taxele pentru noxe, din pacate. Are mai multi cai, dar suna ca o cutie goala cand o iei pe drumuri proaste. A fost solutia constructorului sa scada consumul prin hibridizarea aia de doi lei si eliminarea oricarei solutii de antifonare, ca sa fie masina usoara si sa consume putin. Si DA, e usoara, o simti agila, dar pretul e confortul sonor, si nu sunt dispus sa-l platesc…

      00
  25. Zici ca e o conspirație a producătorilor de mașini Eco sa le facă urâte cu spume(cu Prius cel puțin de generația întâi înțărcai copiii, BMW i3 și el e ciudat rău, asta la fel).
    Am mers cu hibride, încă cred ca PlugIn Hybrid sau full electric e viitorul. Însă un PlugIn Hybrid care sa îți ajungă pentru 70-80 km, nu astea de acum de 30 de km. Faci cumpărături pe la Kaufland sau unde e curent moka, o găsești încărcată, te fatai prin oraș mult și bine moka. La drum întins când pleci in vacanța cu 80 km autonomie electric scazi enorm consumul mergând electric prin orașe sau unde se merge ca naiba(gen traversarea Balsului la ore de vârf când poți face și 1 ora și jumătate pentru 5 km).
    Altfel, hibrid obișnuit, nu mulțumesc. In oraș dacă știi sa conduci scoți un 6.5%. In afara cari degeaba câteva sute de kg de baterii, cabluri și motoare. Și sub 5.5% nu scoți. Cu un Golf 1.6 diesel scoți tot cam atât in oraș, in afara dacă mergi la consum scoți și 3.8%. Și Golf-ul arată mult mai bine, e mai calitativ, mai bine antifonat, mai mare la interior, mai ieftin.

    00
  26. daca peste cativa ani nu or sa mai mearga dizălurile, pare ca o hibrida e o alternativa bunișoară. intrebarea este daca se merita sa iei una condusa in weekend de o batranica din germania?

    00
  27. Eu nu inteleg de ce Toyota insista sa faca masini cu bord atat de anost si urat.

    00
    • că nu le cumperi ca să te atingi în mașină cu gândul la cât de mișto e bordul.

    • Da, dar bordul ala il vezi de fiecare data cand te urci in masina. Si sa conduci avand oribilitatea aia in fata ta, e dezastru.

      Cand mi-am schimbat masina, luasem in calcul si Corolla (modelul precedent, asta nu era lansat inca)… bordul m-a facut sa zic pas.

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube