Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

22 comentarii

  1. Bine totuși că nu folosesc VW. Asta le mai trebuia oamenilor de acolo: să moară din cauza noxelor

    00
  2. APIA, coruptii…
    Cand eram mic si daca faceam o boacana mama ma inchidea in camera, imi lua jucariile si nu ma lasa la joaca pana nu-mi faceam compunerea pt scoala.
    Exact asa se-ntampla cu coruptii de la noi. Fac prostii, sechestru, scriu o carte si „back in business”.
    Singura diferenta era ca, compunerea mea nu era copiata.

    00
  3. Sucareala asta americana ca aia folosesc Toyota e foarte gay si foarte comunista. Care e problema? Trebuie Toyota sa se asigure ca tu cumperi masina si duci prajituri cu ea? Care e responsabilitatea lor? Poti cumpara ce vrei si sa faci ce vrei cu produsul ala. Repede sar americanii cu smiorcaiala din asta comunista/ceausista ca sa nu mai le vanda aia masini. Eu daca imi cumpar o surubelnita de la Praktiker e de vina producatorul sau magazinul ca i-am bagat-o in ochi colegului de birou?

    Cred ca figura e alta: gay-ii aia de americani stau cu teama ca Toyota le-a dat moka la astia cat mai multe masini si ca ii sponsorizeaza, chipurile. Ca parca Toyota era asa de varza sa faca asemenea tampenie.

    00
    • E vb de episodul ala din top gear de acum cativa cand aratau sa demonstreze de ce mai toti extremistii folosesc toyota?

      00
    • daca acum un an ti-ar fi spus cineva ca cel mai bun constructor de motoare din lume manareste testele la noxe de 10 ani, ii trimiteai unde a stat 9 luni fara chirie.

      io cred ca nu e decat o treaba de piata, fiecare se lupta sa-l vare pe celalalt in gura lupului. orice om cu capul la el intelege ca producatorul nu prea are control unde se duc masinile si cum sunt folosite dupa vanzare. beleaua e ca sunt si multi fara minte si daca dai multe „non-stiri” d’astea, s-ar putea sa inceapa sa se „lipeasca” …

      00
    • O sa ajunga Toyota precum Kalashnikovul. In toate filmarile care le-am vazut, ca sunt din Africa sau Orientul Mijlociu, daca un rebel sta cocotat si trage cu mitraliera din bena unei masini, in mod cert este o Toyota.

      00
    • Cine a fost in tarile arabe stie ca Toyota este o masina foarte folosita acolo.

      00
    • Adevărul crunt e că sunt maşini rezistente, şi foarte căutate în ţările sălbatice, unde ai nevoie de maşini adevărate, nu SUV-uri americane de 3 tone cu care poţi circula doar în oraş.

      Au şi americanii 2-3 suv-uri adevărate de off-road, nu zic nu, dar service, infrastructură, dealeri, etc, complet inexistente în ţările unde toyota e omniprezentă.

      Se smiorcăie pe degeaba şi americanii la faza asta, nu cred că e cineva fraier să le dea gratis la ăştia, deşi până la urmă e o reclamă şi aia, dacă până şi teroriştii se bazează pe toyota…

      00
  4. Ironia e ca ISIS a capturat vreo 2300 de Humvee de la armata irakiana si le foloseste fara probleme iar pe ei ii intereseaza de Toyota :-)

    00
    • După VW, Toyota. Se încălzește pe margine Hyundai, eventual cu vreo problemă majoră la safety features.

      00
    • Nu-s chiar asa tembeli nici ISIS sa bage benzina,cauciucuri,alea la humvee ;0

      00
    • Da, dar ce conum au humvee-urile alea, şi ce consum are un Hilux? Ce să zic de piese de schimb, service, reparaţii, tot tacâmul…
      Discutăm de alte cifre totuşi, mai ales dacă au flotă serioasă :)

      00
    • Banii nu sunt o problema pentru ISIS, sunt se pare cea mai bogata grupare terorista din lume. Anul trecut au furat 425 de milioane de dolari din Banca Centrala situata in orasul Mosul si la ce coruptie e in armata irakiana ii vad in stare sa cumpere piese pe sub mana..

      00
    • iar benzină, plm, se pișă în ea, au rezervoare nelimitate.

  5. Cluj? Sigur?

    00
  6. Dacă te uiți la materialul cu drumul de biciclete de la Viscri, nu poți decât să-ți dorești să le crăpi capetele imbecililor de la exploatarea forestieră a pluii, care declară foarte satisfăcuți în interviu că ”de la ei nu exista autorizație”, deci un fel de ”ghinion, frate”. Îți dai seama ce-o fi fost în capul agaricilor ălora când nu i-a băgat nimeni în seamă și nu le-a cerut LOR aprobare, când toată lumea știa de traseu și fusese mediatizat frumos, începuse lumea să-și facă drum încolo, alea-alea? Dar ăia ba ”nu știau”, ba ”ei, nu exista aprobare”. Poate le pică totuși un pin în cap, așa, ca o ironie a karmei…

    Dar asta e, de fapt, o clasică de la noi, unde pe peste tot există câte un șefuț din ăsta frustrat care suferă cronic de propria sa importanță și uneori, acut, de neebăgare se seamă.

    Mi-e greață!
    Mx

    00
  7. Impresionante pozele din Praga si Bratislava. La fel de impresionante ca bruneta care e satena.

    00
    • Pt. supra-eul meu mai mic, culoarea parului are mica importanta, nici apartenenta politica…
      Oare in cat timp ajuge la orgasm? Asta-i intrebarea(unui om lucid)!…

      00
  8. Intersanta stirea cu Evernote. Cam aici ajungi cu minunatul sistem freemium: sa ai 150 de milioane de utilizatori si 36 de milioane de dolari cifra de afaceri anuala. Si sa nu ii poti convinge pe utilizatorii aia sa dea si ei niste bani, acolo, ca ei s-au invatat moca. „Cauta tu alte cai de monetizare, dar nu ne cere bani.”. Trist si inevitabil.

    00
  9. Pick-up-urile Toyota, în special Land Cruiser și Hilux/4Runner, sunt masini bune, țin la tăvăleală. Am avut ocazia să le testez de câteva ori în Kosovo, unde Misiunea ONU avea numai astfel de mașini 4×4 (spre deosebire de Misiunea OSCE în Kosovo, OMiK, care avea avea o flotă formată 2/3 din Mitsubishi Pajero și 1/3 din Nissan Terrano, plus niste Jeep Cherokee blindate).
    Problema e că la viteză, camionetele Toyota mai fug de fund, fapt care îi făcea pe mulți șoferi să pună un sac solid plin cu cărămizi sau nisip în spate, să le țină mai bine lipite de șosea (consumul crescut nu era o problemă, plătea comunitatea internatională…).

    La ISIS, situația se rezolvă de la sine, prin greutatea muniției cărate sau a mitralierei/tunului fără recul/mitralierei AA pe care îl montează insurgenții în astfel de mașini. Aceste vehicule se numesc „technicals”, moda lor a apărut în Africa și Orientul Mijlociu, prin anii ’80. Primele Toyota au fost furate și utilizate de rebeli de la organizațiile umanitare și agențiile ONU active în diverse zonele de conflict (Somalia, Rwanda, Sierra Leone, Liban etc.) în anii ’90. Când au văzut cât de bune sunt la răzbel, respectivii au început să le caute și să le rechiziționeze intenționat… ISIS n-a inventat nimic nou.

    Pentru cei interesati, niște poze aici: http://www.toyota-4runner.org/general-discussions/171390-pics-t4rs-used-technicals.html
    (am dat link-ul ăsta pentru că una dintre poze, a patra de sus în jos, este cu o 4Runner folosită de UN în Kosovo).

    Ca o completare într-o notă mai relaxată, aceste vehicule reprezintă deja o imagine comună în cultura de masă occidentală, încât până și companiile de modelism au lansat machete la scară inspirate de „technicals”. Eu sunt modelist amator (scara 1/35) și plănuiesc să cumpăr de pe net și să montez așa ceva, în iarna asta: http://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/meng/vs004.html. Apoi fac modelul cadou de Paște fratelui meu, care a fost în misiune în Afghanistan cu Armata Română, în 2004-2005.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.