Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. Dacă ești rezident în Olanda ești obligat sa conduci mașină înmatriculată în Olanda și sa plătești taxe lunare intre 25e (cea mai mica benzinara) si 150(diesel de 2.5)

    Poți circula cu numere românești până te prind sau până te toarnă vecinii olandezi.
    Deci haideți fraților că se poate.

    00
    • Si daca vizitez un olandez si imi conduce el masina cand e oprit de politie? (cu sau fara mine in masina). Ce se intampla?

      00
    • Unde ai văzut tu olandez să conducă mașini mai vechi de 10 ani? Exclus mașini clasice.

      00
    • Adi, am mai mers si noi prin Olanda. De principiu, e adevarat ce spui tu. In practica insa, crede-ma, nu sta nimeni sa ii urmareasca pe aia cu numere romanesti. Cunosc personal oameni care stau in Olanda bine-mersi cu masini inmatriculate in Romania, inca de prin 2008.

      Insa ceea ce spui cu masinile mai vechi de 10 ani, este complet eronat, fals, incorect si de-a dreptul inexact. Olandezii vazuti de mine au un apetit deosebit pentru a cheltui banul in modul cel mai judicios cu putinta (a se intelege zgarcani, chitrosi, ieftini si nu in cele din urma, cu arici in buzunar). Ar trage oricat de o masina care nu se cere schimbata, ceea ce, in fond se gratuleaza cu „bravo lor”!

      00
  2. N-am citit tot articolul, dar s-a dus naibii un mit din copilarie. Nu stiam ca „capra cu trei iezi” a fost scrisa de Fratii Grim.

    00
  3. goagal seamana tot mai mult cu standard oil de pe la inceputul anilor 1900. cu bune si rele. probabil o sa si crape la fel

    00
  4. Apropo masini inmatriculate in alte state. In Germania ai dreptul sa circuli 180 de zile cu numere straine. Ceasul ticaie din momentul in care te-ai inregistrat la primarie (viza flotant pe romaneste). Insa legea are o scapare, pe care multi romani deja au descoperit-o: daca masina e pe numele altcuiva, care nu sta in Germania, autoritatile n-au ce sa faca. Chiar daca cei din ce dintiia gradina zoologica romaneasca vor scoate o lege, exista posibilitati de a circula in continuare cu numere straine.

    00
  5. Ce gluma. Noi nu putem sa oprim jaful din pădure (lemnul) şi ne arde de lupi :)

    00
    • Chiar ma intrebam cand o sa apara comentariul asta. De ce ne preocupam de o problema cand exista cutare problema si mai grava?! (Nu intentionez sa aduc in discutie punctul de vedere uneori subiectiv asupra gravitatii problemelor). Uite d-aia, pt ca exista mai multe probleme in acelasi timp si nu pot fi rezolvate pe rand.
      Sau, ma iertati pt misandrie, o chestie legata de sex-barbatii se pot concentra asupra unei singure probleme odata, pe cand femeile pot rezolva (de cele mai multe ori cu succes) mai multe probleme in acelasi timp? :)

      00
    • Eram ironic plm

      00
    • @nelu, scuze.

      00
  6. Legat de legea din Bulgaria, e un exemplu tipic de gândire parlamentară românească.

    În loc să dea o lege dură pentru cei care circulă cu maşini fără acte în regulă, de orice naţionalitate sau număr, de exemplu cum ar suna confiscarea pe loc a gioarsei de Bulgaria dacă nu are asigurare sau ITP? Se confiscă până când faci asigurare, şi plăteşti şi costurile tractării, apoi o iei înapoi.

    Dar nu, domnii au rezolvat problema româneşte: Interzicem toate maşinile de bulgaria :))

    În curând vor descoperi că şi maşinile cu numere de românia fac la fel, iar asigurările nu plătesc, ce vor face, vor interzice maşinile cu numere de românia şi au rezolvat problema? :))

    Problema nu sunt că au numere de bulgaria, problema e că nu au acte în regulă, dar deh, pentru asta trebuie muncit, verificat, etc.

    Şi legea va avea efect fix zero. Pentru că dacă maşina e pe firmă în bulgaria, iar tu ai contract între tine şi firma respectivă de colaborare (poate fi simbolic) legal eşti cu maşina firmei în deplasare, e complet legal.

    E plină italia de români cu numere de românia, dar pe firmă, şi nu se leagă nimeni de ei, prezintă actele, văd că e pe firmă, şi la revedere.

    Dar…asigurarea şi ITP-ul se verifică fără discuţii şi rişti amenzi serioase dacă nu eşti în regulă.

    Asta trebuie şi la noi, că altfel doar se vor găsi portiţe noi şi se continuă şandramaua.

    00
    • e prea greu să spui „trebuie să ai talonul la tine, mort copt, nu contează. e mai simplu sa te tot dai după cireș și sa propui legi absurde.

    • Nu e ca și cum nu știu persoane cu mașini înmatriculate pe România, cu motoare mari (de la 3 litri în sus) care nu au mașinile declarate, deci pendula impozit plătit.

      Dar e mai ușor de arătat cu degetul spre alea de Bulgaria…

      Și nu înțeleg de unde vine mitul ăsta că mașinile de Bulgaria nu au acte în regulă…

      Eu conduc pe BG, am avut RAR-ul (da, nu ITP, ci RAR, ăla unde nu-l treci cu 50 de lei șpagă) pe România și asigurarea la zi. Și nu știu pe nimeni din cercul meu extins de cunoștințe care să aibă numere de BG și să nu fie cu actele în regulă.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube