Știri alarmiste: stâlpul din mijlocul drumului

Cu un pic de logică și un pic de cunoștințe în construcții. OK, să admitem că Oltenia nu e tocmai campioana la gândit, dar nici măcar ei n-ar face așa ceva. Totuși, nu e Rusia. Și, cu toate astea, e lume care mușcă așa ceva. Și, deși li se explică frumos care e de fapt situația, o țin pe a lor.

stire-alarmista-stalp-mijlocul-drumului

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

29 comentarii

  1. Daca e in constructie, drumul este in mijlocul stalpului.

    00
  2. Partea care ma calca pe nervi e aia cu „numai in Romania”, pe care o aud in mod repetat, indiferent de ce tampenie se intampla. E clar ca a te informa inainte de a scrie ineptii si a le publica nu e o prioritate pentru unii.

    https://www.huffingtonpost.ca/2012/11/20/hydro-pole-quebec-road-middle-moved_n_2168122.html

    Si probabil ca mai sunt cazuri si prin China, Rusia, etc.

    „Numai in Romania”… pffffff.

    00
  3. Nota 10 pentru Mugurel!

    00
  4. Ok, nu este un drum deschis inca, dar fmm de treaba, s-a facut fundatie si s-a turnat primul strat de asfalt dansand in jurul stalpului. Nu e normal, chiar daca nu e deloc senzational.

    00
  5. E pentru încărcat mașini electrice 😀

    00
  6. Alarmant e ca astia incep sa construiasca sosele intr-un ritm atat de alert incat ia pe nepregatite si stalpii.
    Daca maine poimaine se trezesc bucurestenii cu „spatiu servicii” in sufragerie de la autostrada suspendata a lui Oprescu?

    00
  7. Sub nici o formă nu se apucă cineva normal la tărtăcuţă să „arunce” orice fel de construcţie pe lângă un stâlp, bazându-se pe faptul că spune stăpânul stâlpului că o să îl ia de acolo. Decizii obiective în funcţie de condiţiile de teren? Păi standardele în construcţia de drumuri şi poduri nu te lasă neam să faci ce au făcut „profesioniştii” de acolo. Nu e normal ce s-a întâmplat indiferent de stadiul actual al şantierului sau stadiul final al acestuia.

    00
  8. Nu e deloc asa. Nu e nimic normal ca un drum sa se construiasca inainte ca stalpii sa fie ingropati. Toata situatia e din cauza ca CNADNR sau autoritatile judetene nu au luat aprobarile necesare pentru a face acest lucru. Si Mugur Patrascu, care mi-a fost prof arogant, cam manca cacat cu lopata. Pentru ca nu numai in cazul constructiilor civile nu trebuie sa construiesti peste stalpi si copaci, ci si la drumuri. Daca nu primeau aprobare de la unu sa darame o fabrica, lasau fabrica in drum? Ca plm, e drumu in constructie, mai e pana se toarna cele 3-4 straturi de asfalt, e timp…

    00
  9. A uitat sa insereze la inceputul titlului: CUTREMURATOR! NU O SA-TI VINA SA CREAZI!

    00
  10. Daca nu apare urgent o criza politica majora, daca DNA-ul nu-l aresteaza pe Liviu Dragnea sau macar pe Sova, daca nu avem o inundatie catastrofala, daca nu mai moare inca un rege al suedejilor (daca zic da Doamne, sunt rasist ? ) daca nu avem ceva serios pe piata, televiziunile vor trece prin momente extrem de grele.
    Cu prostii de genul un stalp in mijlocului unui santier, nu-si fac ele audienta si implicit banii.

    00
  11. pai daca se asfalteaza cu lopata, e normal.

    pe de alta parte nu inteleg de ce-l musti de fund pe Criserb. pentru 5 laicuri acolo te alarmezi tu?

    00
  12. in intersectie la fostul Favorit este un stalp in mijlocul drumului care nu a captat atentia presei. probabil ca nu suntem suficient de olteni in Drumul Taberei

    00
  13. Credeti voi ca in alta parte a Romaniei oamenii ar fi gandit mai mult ca in Oltenia? Cred ca situatia de fata este o generalizare a situatiei romanesti, unde este o eterna lupta ( de ambitii politice si capitaliste). Ideea e simpla:compania asfaltatoare nu s-a pus de acord si sincronizat cu distribuitorul de energie (recte CEZ – probabil unul pdlist si unul uslist 😉 ). La final a iesit un rahat romanesc (nu din dolj, olt, brasov, etc). La final toti suntem fraierii, ca dupa multe alte lucrari fsniste, psdiste, pdliste, usliste etc. Unii se agita online si altii incaseaza banii.

    00
  14. @pvladc
    Stalpul ala e acolo cu un scop, sa sustina reteaua electrica pentru troleibuze, care au acum un traseu deviat. A fost montat special, nu e o ramasita.

    00
  15. Teoretic, Mugur Patrascu are dreptate.

    Practic constructorul nu poate muta stalpul pentru ca e proprietatea Electrica. Singura autorizata sa il mute, Electrica vrea sa fie platita la pret de monopol ca sa o faca. Drumarul lasa stalpul in drum.

    In episodul urmator: Gigel darama stalpul cu masina si moare. Ceasul rau, pisica treispe. Cateva strazi raman fara curent. Se inroseste linia la reclamatii. Electrica muta stalpul gratuit. Sfarsit.

    Intre timp, un stalp mai putin celebru rezista eroic:
    2010: https://www.stiridecluj.ro/social/poza-zilei–imagine–estetica–si–functionala–a-clujului
    2013: https://www.google.ro/maps/@46.750457,23.607479,21z/data=?dg=dbrw&newdg=1!3m1!1e3?dg=dbrw&newdg=1

    00
  16. parerea mea de inginer constructor incepator este ca s-a gresit, nu trebuia inceputa lucrarea daca terenul nu era liber. in acest moment mai exista doua solutii:
    – ieftina – se taie stalpul sau se scoate si atunci in acel loc intr-o luna de trafic normal va aparea un gropan care orice i-ai face va rezista pana la refacerea completa a drumului peste nspe ani
    – scumpa – se scoate toata fundatia 2 metri inainte 2 inapoi, se pun la loc toate straturile si atunci va parea valurit

    00
  17. Criserb e unu care scria la miezul noptii mestecand pateu:’nu pot sa cred cum au facut cutia de pate la fix.Nici prea mare nici prea mica, ci doar cat mananc eu’.

    00
  18. Meanwhile, in Iasington:

    https://www.realitatea.net/un-stalp-de-electricitate-a-fost-lasat-in-mijlocul-soselei-de-centura-a-iasiului_661567.html

    Asadar, nu putem decat vorbi de… incompetenta autoritatilor de a rezolva problemele ce apar in timpul derularii unor proiecte de anvergura. Imi aduc aminte ca centura Severinului (Dr. Tr. Severin) a stagnat 2 ani de zile din cauza exproprierilor. Mai exact, nu erau finalizati 1000 m din intreaga centura de 12 km.
    O alta mare problema e ca proiectantii fac, in mare parte, aceste lucrari numai din birou; ei nu merg pe teren sa vada daca au in perimetrul lucrarii obiecte care ar putea ingreuna/tergiversa intreg proiectul.

    00
  19. Goana asta de senzational devine din ce in ce mai amuzanta. :))
    Ontopic;-era oare mai bine ca firma ce construieste drumul sa fi sistat lucrarile pana birocratii de la electrica decid sa-l mute? -Nu!
    Sa sisteze o lucrare de 10 milioane de euro si sa intarzie termenul de livrare riscand penalizari mari, doar din cauza unui stalp? -Nu!
    Era mai bine sa nu toarne stratul de asfalt pentru stabilizarea structurii drumului, sa poata circula camioanele lor pe drum solid si nu prin namol, asteptand sa toarne asfalt de stabilizare pe 40 km de-a intregul? -Nu, ca oricum asfaltul se toarna pe sectiuni.
    Realitatea de la fata locului (am aflat ieri), e ca portiunea unde se afla stalpul face parte dintr-o sectiune de drum de vreo 2-3 km lungime care va fi asfaltata ultima cu al doilea strat de asfalt, doar ca sa faca lucrurile cum trebuie, fara sa intarzie toata lucrarea.

    00
  20. Cu un pic de cunostiinte in constructii oricine ar putea spune ca acea stare de fapt e anormala indiferent de stadiul lucrarilor.
    Procedural e ca si cum as construi un bloc la rosu in jurul unui stalp si voi astupa dupa aceea gaurile in placi, dupa ce-l voi demola.
    Curios ca tocmai zoso gaseste sa apere asa ceva.
    Faptul ca inca e in faza de constructie si nu dare in folosinta nu justifica ceea ce se vede in imagine, dar ne-am obisnuit sa toleram insuficienta si prostia unora pusi sa faca ce nu stiu.

    00
  21. Iar aia cu s-a asternut asfaltul ca sa protejeze de intemperii o lucrare de terasamente e delicioasa. Pai sa-i toarne asfalt si pe margine atunci :)))

    00
  22. Stalpul ala acolo e o idiotenie, o mostra de incompetenta. Nu exista scuze si justificari. Doar ca media a transmis stirea in stil tabloid nu face situatia mai putin grava.

    00
  23. PCH de ce? ai idee cat costa o echipa de muncitori pe o zi? tot se plange lumea ca la noi se lucreaza incet, pai uite motivul, Cat despre mult prea penibila replica ” numai in Romania” sunt multe de zis, denota in primul rand ignoranta si lipsa de informare, doar un om care sta in casa ar putea afirma cu tarie la orice: pai doar aici la noi, in republica bananiera! Ai fost peste tot? atunch shhhh!
    Sapt. trecuta intru in bloc, si catelul unui vecin isi deserta vezica pe scari ca nu mai putea, era si covor proaspat pus, trebuia sa filmez si sa pun pe youtube? sa pun un titlu: Numai in Romania cainii stapanilor urineaza pe covoare proaspat puse?

    00
  24. Pentru ca era greu sa se urce doi dorei intr-o masina dupa ce s-a trasat planul initial, sa se duca pan’ acolo pe teren, sa inspecteze si sa zica: sefu’, pe unde vrem noi sa asfaltam e un stalp. Decat sa futem bani si timp incercand sa-l mutam mai incolo si sa ne luam avize peste bot hai facem curba ceva mai larga, ca doar e camp, avem unde.

    00
  25. Sunteti dezinformati.
    Drumul acela, desi cica e in constructie, in realitate se circula.
    In Septembrie am fost cu masina pe drumul respectiv.
    Este intr-adevar netereminat, dar nu e precum portiunile de autostrada, pe care nu se poate intra. Pe acest drum se poate intra cu masina, nu exista nicio interdictie in acest sens.

    00
  26. Ideea e simpla: cei de la pro tv nu stiu unde se afla Caracal pe harta si cel mai probabil nici Craiova. *(drumul ala este centura Craiovei, nu are nici o treaba cu orasul Caracal)

    ala nu este un drum terminat si cu atat mai putin dat in folosinta, dar in presa de astazi orice stire trebuie sa fie o senzatie sau ceva asemanator, chiar daca 90% din ea este falsa.

    00
  27. Oare domnii ziaristi aveau autorizatie sa intre pe santier? Oare aveau vreun echipament de protectie (legal obligatoriu) cand se intra pe un santier? Oare protectia muncii facuta la locul de munca acopera astfel de situatii? Oare daca santierul se oprea din lucru 3 ore, de urgenta, pentru ca persoane neavizate au intrat fara autorizatie si dadeau in judecata ziaristii si cereau despagubiri pentru intarzierea lucrului cum era? Dar se pare ca legea nu se aplica pentru toata lumea. Stalpul ala e bagat in beton mai adanc decat fundatia drumului, daca e sa apara gropi in urma taierii lui vor aparea pe langa nu in locul ala.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube