Nu fee-urile de creatie sunt salvarea agentiilor pentru ca sunt mai rare, ci cele de creatie digitala, de social media (sursa)
Ce vrea să spună băiatul ăsta, șef de agenție, într-un interviu lung și plictisitor: bugetele de publicitate s-au redus drastic, dar pe online clienții sunt încă nepricepuți, așa că e loc de aburit neștiutori și de luat bani mulți. Îi vinzi un like, un reach, un viewership estimat și l-ai prostit pe prost și i-ai luat banii.
Și în doi ani clientul se va trezi și deștepții ăștia vor da faliment și vor plânge pe la colțuri că a murit și creația pe online, cum făcea Alexandrescu de la Headvertising acum niște ani.
Partea trista pentru noi e ca in 2 ani baietii astia destepti se imbogatesc rapid si apoi se muta in alt domeniu unde e loc de abureli … nu toti vor da faliment si vor plange pe la colturi.
Astia se vor imbogati , clientul se va trezi si isi va pierde increderea si in mediul online, aia dispar si clientul va reveni iar la cumparat like-uri!