Social Media: Cătălin Rusu de la Rusu+Borțun Brand Growers e deștept

Nu fee-urile de creatie sunt salvarea agentiilor pentru ca sunt mai rare, ci cele de creatie digitala, de social media (sursa)

Ce vrea să spună băiatul ăsta, șef de agenție, într-un interviu lung și plictisitor: bugetele de publicitate s-au redus drastic, dar pe online clienții sunt încă nepricepuți, așa că e loc de aburit neștiutori și de luat bani mulți. Îi vinzi un like, un reach, un viewership estimat și l-ai prostit pe prost și i-ai luat banii.

Și în doi ani clientul se va trezi și deștepții ăștia vor da faliment și vor plânge pe la colțuri că a murit și creația pe online, cum făcea Alexandrescu de la Headvertising acum niște ani.

after_the_big_boys.png

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

2 comentarii

  1. NOU
    #1

    Partea trista pentru noi e ca in 2 ani baietii astia destepti se imbogatesc rapid si apoi se muta in alt domeniu unde e loc de abureli … nu toti vor da faliment si vor plange pe la colturi.

    00
  2. Astia se vor imbogati , clientul se va trezi si isi va pierde increderea si in mediul online, aia dispar si clientul va reveni iar la cumparat like-uri!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.