De ce piața auto e stricată și vânzătorii și cumpărătorii nu se întâlnesc prea des

Da, nu e piață pentru vânzarea de mașini bine întreținute în România, iar samsarii și kilometrii dați înapoi sunt cea mai mică problemă. Iar advertorialul ăsta nemarcat la vezicâtface.ro e adorabil, pentru că vezicâtface e parte din problemă.

Să le luăm pe rând, presupunând că avem o mașină bine întreținută la interior , la exterior și tehnic.

Prima problemă e că vânzătorul nu comunică avantajele mașinii în anunț. Prea rar văd specificate “mașină nefumător” sau “distribuție făcută” sau “anvelope noi” sau alte plusuri ale mașinii, ca să se deosebească de colegele ei mai ieftine.

Și dacă nu îți lauzi tu marfa, cine să o facă? Samsarul are poze din toate părțile, are colaje, are prostii care nu sunt pe mașină, așa atrage cumpărătorul în capcană, vânzătorul cu mașina bună e sfios nevoie mare.

 

A doua problemă este că o serie de avantaje nu pot fi dovedite. Degeaba îmi spui că ai anvelope noi, dacă nu ai factura lor. Distribuția oricărei mașini costă câteva mii de lei, unde e măcar devizul lucrărilor?

Apucătura asta de a nu lucra cu acte și de a te purta cu potențialul cumpărător mai rău decât o face un samsar nu folosește nimănui. Văd des oameni plângându-se pe forumuri că nu pot vinde mașini la prețuri corecte, pentru că samsarii strică piața și de fiecare dată când le spun să îi atace la punctele lor slabe lasă capul jos.

 

A treia problemă este că românilor nu le place să își întrețină bunurile. De la case la mașini la telefoane, se poartă cu ele ca și cum ar fi primite gratis.

Am avut un șoc la un moment dat cu un amic care a stins țigara pe bord, motivând că “e mașina mea”. OK, da, este, dar chiar vrei să conduci o mașină cu o urmă de țigară pe bord? Tu ai cumpăra o mașină cu o urmă de țigară pe bord? Tocmai i-ai scăzut valoarea cu tâmpenia asta.

Și asta se aplică în tot felul de situații, astfel încât există discrepanțe mari între bunuri bine întreținute și bunuri răpciugoase și ruginite, și ăștia care încearcă să le vândă pe astea din urmă se miră de ce nu le vând la prețuri sub cel al pieții.

 

A patra problemă este ascunderea defectelor. Cei mai mulți vânzători nu știu ce fel de cumpărători le vin și mint din obișnuință, și în anunț și la vizionare.

Chiar și când sunt întrebați în mod direct despre problema X, ei continuă să mintă. Și e evident că ăla întreabă pentru că știe sau simte că e o problemă, a minți e stupid și nu duce la nimic bun: fie pleacă, fie îți spune că ești prost și trage prețul în jos.


De multe ori, cumpărătorul întreabă “de ce e mai scumpă decât restul” și tot de multe ori vânzătorul nu are un răspuns concret și argumentat, susținut de ceva. Doar simte el că bunul lui valorează mai mult. Sau crede. Sau știe. Sau vrea. Dar nu se complică să argumenteze, doar se plânge că nu se vinde.

Am ajutat pe cineva să vândă recent un Renault Laguna cu 2.000€ peste prețul pieței, de la compunerea anunțului la poze la mers cu el la întâlnirile cu posibilii cumpărători. Se poate, dar e nevoie de răbdare, acte și răspunsuri cinstite.

 

 

masini-ruginite

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

67 comentarii

  1. Multe anunturi sunt de genul: vand masina, mai multe detalii la telefon. Pai de ce nu scrii tu aici toate detaliile sa nu te sun eu la 12 noaptea cand am timp sa ma uit pe anunturi? Chiar crezi ca am timp/chef de socializare?

    00
    • Vai cum e asta. De fiecare data le pun intrebari gen taxa platita, anvelope vara iarna, etc si raspunsul lor e suna-ma…
      De ce pla calului sa te sun cand nu am chef sa vb cu alt samsar/idiot/smecheras… scrie naibi ce te intreb si aia e….

      00
    • Cele mai tari anunturi sunt alea lipite in geam, doar cu telefon, fara pret sau alte detalii.

      00
    • Pentru ca samsarul la telefon are raspunsuri formulate si repetate de n ori, si stie sa abureasca clientii bine de tot.

      Vei zice ca nu, ca oamenii sunt destepti si isi dau seama, dar iti garantez ca la telefon samsarul are de 10 ori mai multe sanse sa vanda masina decat daca ar scrie in anunt toate informatiile.

      00
    • @bluehand
      pe de alta parte sunt si cumparatorii imbecili, spui clar in anunt: taxa NU e platita, NU se da in comodat, NU dau cu procura(sau ce-o mai fi). te suna si prima intrebare, taxa e platita? da’ in comodat o dati?

      00
  2. Pai 7 ore pe zi esti la serviciu, 3 le mai pierzi cu chestii legate de asta si 7 le dormi. Cand sa te mai gandesti si la vandut masini?

    00
  3. La tot ce e peste 10.000euro direct la service-ul de la reprezentanta.Mai bine dau cateva sute de lei si stiu care e problema si cat m-ar costa decat sa iau o teapa.La astea sub 10.000 cu un mecanic dupa tine.

    00
    • Nici la 5000 nu e cu sfiala. Daca stii sa faci un shortlist, prefer sa dau 300 de euro pe 3verificari la reprezentante, decat sa bag dupa 2000 in masina.

      00
    • Nu vreau sa spun un oras anume dar in Tg Mures (oras mic) nici in cei de la reprezentanta nu mai poti avea incredere. Stiu pe cineva care a patit-o… :|

      00
  4. La toate astea se mai adauga si taxa de mediu.

    00
  5. Eu stiu pe cineva care a dat 17.000 euro pe un audi cu 170.000 km in bord. Omul s-a zgarcit la o verificare in reprezentanta si ulterior la insistentele unei cunostinte a mers la reprezentanta a aflat ca masina avea de fapt 370.000 km.
    Am avut de vanzare un logan mcv varianta cu dotarile maxime din 2007 cu mentiunea ca avea 310.000 km cu istoric de revizii si reparatii doar in reprezentanta, cauciucuri vara si iarna noi cu factura doveditoare si desi ceream 2.200 euro pe ea toti sareau ca e prea scumpa si are multi km. A.cumparat-o un samsar, a scazut km la jumate si a vandut-o a doua zi la pret.dublu.

    Cele doua ma duc.la o.singura concluzie: romanii cer sa fie pacaliti si prefera un vis frumos fata de un adevar sincer dar usor dureros.

    00
  6. Eu mă lovesc de altă problemă. Mașină din 2008 și doar 150.000 km? Căcat, doar atât am mers.

    00
    • Poti fi primul care da kilometrajul inainte.

      00
    • Eu am facut 51000 cu a mea, luata noua in martie 2010. Oare ma crede cineva?

      00
    • Eu am din 2003 cu 160k. Merge brici. Nici nu ma gandesc sa o vand deoarece taxa nu afost platita si ar fi aproape 2k Euro la urmatoarea inmatriculare. Au distrus piata cu n-spe feluri de taxe cretine in loc sa puna taxa pe combustibil. De fapt, au stiut ce fac, taxa este ajutor mascat pentru Dacia. Model prima casa, prima rabla, etc…mai ramane sa subventioneze si primul futut.

      00
    • Şi a mea e din 2008 iarna şi am 110.000km. Nu mi se pare puţin deloc.

      00
    • Radule, inainte sa arunci cu cacat in dacia vezi cine a propus legea.
      Dacia chiar are de suferit pentru ca nu poti vinde loganurile vechi.

      Eu am masina din 2007. 107000. De cand o am, 3 ani, am facut fix 44000. Crede pulea :)

      din pacate eu sunt fix cum zice zoso: pierde acte sau bag pl in ele de acte.

      00
    • paradoxul kilometrajului – ca e din 2013, ca e in 2000, ca e din ’93 toate au in jur de 200k km

      00
    • eu am una din 2007 cu 119k km
      un tovaras imi zicea ca daca o vand nu o sa creada nimeni asa ceva si o sa am probleme :)
      daca metroul si avionul e mai convenabil cum naiba sa fac cu masina zeci de mii de km pe an??

      00
  7. NOU
    #25

    Macar te-ai intalnit tu cu cetin

    00
  8. Prima problema, continuare:

    • Ai mașină automată de vânzare? Pune în pendula mea în titlu că e automată, dacă o pui pe OLX (pe olx nu există filtru de automat/manual ca pe autovit; deși pe olx.bg există)
    • Poze din interior. Poze din interior. Poze din interior. Serios – mi se pare absolut incredibil cum unii omit să pună poze din interior…
    • Poze „reale”, nu screenshoturi din alt anunț.
    • Seria de șasiu – e incredibil cât de utilă este pentru multe mașini: poți vedea exact opționalele, anul de producție, zona de producție etc. a mașinii respective (google: „vin decoder”). Nu mai zic de faptul că poți verifica direct dacă vânzatorul e onest când zice că asigurarea/itp etc. sunt valabile
    • Da, pe Olx nu exista filtru de automata și nici de hybrid. Le-am dat mail de cel puțin 3 luni sa adauge câmpurile astea, au răspuns frumos dar nu au dat nimic pe release.

      00
  9. Adica ai gasit pe unul dispus sa dea 2000 de euro pe o laguna??

    00
  10. Lenea e mare. Multi vinzatori cu masina luata din Ro de la reprezentanta nu pastreaza nici un document de service, revizii etc. Trebuie sa il crezi ca e cinstit…sau mai bine sa nu il intrebi nimic si doar sa dai banii…

    00
  11. 1. Am vandut doar o masina pana acum, acum 4 ani inainte sa o iau pe cea actuala. Am vandut masina sub pretul pietei din urmatoarele motive:
    – timpul necesar pt obtinerea pretului corect este mai mare. In cazul in care ai nevoie rapida de bani, vinzi mai ieftin.
    – samsarii cu preturi mai mici – nu te poti bate cu ei pe termen scurt, dau tepe dar sunt mai ieftini. (ma uitam pe o statistica a salariilor in Ro – 3% castiga peste 4000 RON, asta spune multe despre optiunile de cumparare ale celorlati ~90% cu venituri sub acel prag)
    – timpul investit in vizionari (am descoperit tot felul de oameni, nu am timp, rabdare si chef sa ma vad cu atatia oameni).

    2. Am cumparat recent un scuter sh de pe olx. Foarte multe scutere (si cred ca e valabil si la multe alte categorii de produse) furate, sau fara acte de provenienta clare. A fost un real efort sa identific un vanzator onest. In cele din urma, cu fler, am dat de un om normal cu care m-am inteles simplu si fara batai de cap. Avea toate actele, factura revizie, chiar mi-a dat cadou (fiind incepator pe 2 roti) si o casca pe care o avea in garaj si ceva scule.

    Ca o concluzie, pe de o parte si de alta a pietei, este dificil. Si asta din 3 motive, in viziunea mea:

    1. cum bine punctai si tu in articol, indolenta oamenilor in a-si vinde produsul. (lipsa acte, informatii incomplete, pur si simplu dezordonati)
    2. multe bunuri furate, sau cu provenienta incerta. As infiinta o brigada speciala de politisti care sa se ocupe de subiect.
    3. nivelul scazut de trai – din pacate, Romania se confrunta cu o saracie crunta, lucru ce influenteaza major nu numai optiunile de cumparare dar si comportamentul oamenilor. Uita-te in jur, multi dintre noi (ca societate) nu merita sau nu stiu sa traiasca in societate si au un comportament antisocial. Subiectul este complex insa si nu poate fi expus intr-un comentariu.

    00
  12. ANAF-ul ar putea face putina ordine pe piata auto => Fiscul a găsit prejudicii de 131 de milioane de lei la samsarii de maşini second-hand: https://www.economica.net/prejudicii-de-131-de-milioane-de-lei-in-domeniul-achizitiilor-intercomunitare-de-masini_124088.html

    00
  13. La punctul 2 e discutabil…
    Adica eu am cumparat kit distributie, ulei, filtre, etc… (am factura) dar decit sa le monteze un service cu manopera `grasa` am apelat la un mecanic si le-a schimbat in fata mea…
    Cat despre cauciucuri…exista DOT

    00
  14. Eu sunt mai tanar si nu inteleg: de ce vezicatface e parte din problema ?

    00
    • pentru că dau un preț fix și n-ar trebui. mă uitam la a mea, forester vechi de 9 ani, motor 2.5 benzină, prețul e 5.000€. da, ok, 5K pentru una întreținută prost, dar una întreținută bine se vinde cu 7 sau 8.000€.

    • La tine nici nu cred ca pot fi obiectivi, numar pe degete cate subaru vad intr-un an.

      00
    • cand mi-am vandut masina, in Germania era una de vanzare cu dotari, reparatii, revizii, in fine, similar tot, cu 1000 eur mai scumpa decat am reusit sa primesc pe masina mea in Romania. Pe cumparatori nu ii intereseaza anvelopele, ambreiajul, motor, revizii – ii intereseaza sa nu aiba zgarieturi. Exteriorul, marca, sigla si cam atat.

      00
    • @vali petcu

      sunt Alex de la VeziCatFace si vreau sa aduc o mica lamurire.
      Pretul corect de la noi de pe site NU este pretul final de vanzare, ci este pretul de la care porneste negocierea. Cat de mult negociezi, asta depinde de abilitatile tale de vanzator/cumparator, de starea masinii etc.

      Acum, daca nu esti multumit de acuratetea pretului corect, te rog sa ne dai un feedback pe pret sau sa ne scrii si o sa verificam si corectam daca este cazul. Algoritmul nostru nu are cum sa fie 100% acurat vreodata, dar este o unealta in continua imbunatatire.

      Scopul pretului corect este de a oferi atat cumparatorilor cat si vanzatorilor un nivel corect de la care sa plece in evaluarea unei masini second hand. Din ce am observat noi de-a lungul timpului, pretul corect este cel mai util pentru cumparatori, care astfel pot evita masinile cu preturi mult prea mici, iar asta pentru ca au un termen de comparatie.

      Daca tu crezi ca asta e o problema, fair enough.

      00
    • problema incepe de aici „prețul corect de la noi de pe site”. nu. pretul aproximativ. asta dați voi. e complet stupid ceea ce faceți. ba vă pretindeți că dati prețul corect (in limba română, căutăm termenii pe care îi folosim, da?), dar de fapt nu e ăla.

    • NOU
      #40

      Deja il dai?
      Parca erai indragostit de el.

      Accepti orice test?:))

      00
    • doar la samsari serioși.

    • NOU
      #42

      @Zoso

      Iti da si interval, nu numai pret fix. Dupa ce faci o cautare, daca dai click pe poza masinii, te duce spre un ecran unde iti scrie un interval de pret. Exemplu : https://www.vezicatface.ro/review/BMW/X5/72/2005-448

      VeziCatFace este o initiativa super ok. Este departe de perfectiune (la toate nivelele: de la baza de date din spate, pana la interfata cu utilizatorul) dar este un site util. Pe langa asta, din cate inteleg eu, este un work in progress, deci hai sa mai avem rabdare.

      00
    • eu aș fi mers la modul „preț între 4 și 6.000€”. nu preț corect 4.000

    • A fair and reasonable price is the price point for a good or service that is fair to both parties involved in the transaction.

      00
    • NOU
      #45

      Da, inteleg ce zici, nu stiu cati ajung pe ecranul respectiv sa vada intervalul. Ar putea sa schimbe formularul.

      In alta ordine de idei :
      https://www.vezicatface.ro/review/Subaru/Forester/442/2007-1851

      Right on the money! :)

      00
    • știu, cu 7K il dau :)

    • @alex
      Ți-ai ales cu grijă cuvintele și când ai ajuns în punctul în care trebuia să spui „Algoritmul nostru nu are cum sa fie 100% corect vreodata”, ai zis „Algoritmul nostru nu are cum sa fie 100% acurat vreodata”. Hai să nu fiu nazist acum să-ți explic ce prostie ai scos, dar ție nu ți se pare că te învârți în jurul cozii? Prețul nu este corect, este ce mult aproximat de un algoritm ce macină niște date de pe piață.

      Explică-mi câte A6 Allroad „corecte” din 2010 cu motor de 3 L si 150k km găsești tu pe piața din România la 17k EUR? După ce te scarpini după un răspuns, mergi și caută și vezi că majoritatea depășesc 20k EUR. Acum poate pricepi de ce ești parte din problemă.

      Site-ul tău face o chestie periculoasă – calculează un preț mic pentru un produs despre care voi susțineți că e evaluat „corect”, ori fix aici e țeapa pe care și-o iau toți. Cred că vor cumpăra cu 12k EUR un A4 sedan (nu break, da?) din 2010 bine întreținut cu numai 130k în bord. În realitate, ele pleacă de la 14k EUR în Germania și ajung la noi cu cât în condițiile în care MAX(interval) < preț minim Germania? Fă un calcul că nu e greu. Chiar te rog să explici cum cumperi mașina aia la noi cu prețul estimat de voi? Am un amic care a plătit 11k pe una break cu 170k km. Verificată și în fund. Break, da? – cel puțin 3k EUR in minus față de sedan, reține. Mai pun în calcul că voi estimați la 12.5k EUR un Audi din 2010 cu 90k km? Acum observați unde e problema cu voi? Vine Giani din Germania cu un Audi cu 400k în bord și îl dă la 95k și îl vinde unui idiot care vă vizitează cu fix prețul ăla. Fac și un desen dacă nu e clar.

      Insist să-mi aduci allroad-ul de care ziceam la banii ăia (care presupun că sunt negociabili, no?) și ți-l cumpăr. Asta doar ca să îți demonstrez că nu există. Nu-mi adu din 2007 că găsesc la 16 mii. A și încă o chestie – un Merc B180 din 2013 vândut de reprezentanță cu 21k EUR cu garanție la voi e estimat la 25.5k EUR. Bun. Nu mai continui. De fapt… 3 stele pt allroad la "Valoare pe termen lung"? Serios? Comparat cu ce?

      00
  15. NOU
    #48

    In tara telecomenzilor tinute in punga, tu spui ca romanii nu au grija de bunurile lor?

    00
    • Dacă totul s-ar rezuma la a ține în țiplă (și aia să fi venit cu produsul) ar fi bine. Când vine vorba de dat bani…

      P. S. Știu, sarcasm, etc.

      00
    • Punga e gratis, dar bateriile le tin pana curg în respectiva punga.

      00
    • Problema e ca tu ai grija de masina ta, dar cand te duci intr-o parcare publica sau intr-un mall ce faci? Inchiriezi bodyguard cu ora?

      Eu am o japoneza voluptoasa luata anul trecut in octombrie, noua de la reprezentanta si incerc sa am grija de ea ca ochii din cap. In decembrie mi-am gasit bara fata julita IN PARCARE in spatele blocului, unde doar sa vrei sa dai intentionat si o sa reusesti sa o lovesti, ma rog irelevant, reparat pe casco la reprezentanta.

      Unde voiam sa ajung, tu ai grija de masina ta insa o parchezii undeva da altul peste tine si pleaca. Astept masinile mirrorless (am vazut implementat la bmw i8) cu sistem de supraveghere 24/7 (asta inca n-am vazut) sa vezi atunci distractie cand te loveste cineva si pleaca de la locul accidentului ce amuzant o sa fie cand se trezeste cu politia la usa si fara carnet :)

      00
  16. O alta mare problema e ca rar gasesti o masina la vanzare si sa fie curata (interior- exterior) atunci cand mergi sa o vezi.
    O masina trebuie ” PREGATITA” pentru vanzare in sensul bun (nu ma gandesc la musamalizat defecte).
    Altfel se uita potentialul; cumparator la o masina care iti ia ochiul.
    Eu am reusit sa vand o masina in doar 24 ore dupa publicarea anuntului.
    Sunt foarte sigur ca a contat foarte mult pentru client asta. El avea target sa-si cumpere modelul ala, Mai vazu-se cateva dar a ramas la a mea si a cumparat-o.

    00
  17. Poate la masini mai scumpe e diferit dar vorbind din punctul de vedere al unuia ce a vandut doua masini ieftine (~2000 de euro) anul asta … e cam nasol:

    1. Avantajele sunt zero. Jante otel + anvelope de iarna Barum noi cu factura, jante aliaj + anvelope Conti 2013 cu factura nu valorau nimic. Am scazut 300 de euro la pret, rotile le-am dat separat cu 450 iar masina am vandut-o cu 3 feluri de jante si 4 feluri de anvelope de marimi si sezoane diferite.

    2. Dosarul cu acte, cireasa de pe tort. La verificare clientul s-a inteles probabil cu ala din service „sa vada defecte” ca sa traga pretul in jos. A inceput dobitocul de mecanic sa-mi arate fix bucsile si suportii motor pe care ii schimbasem cu 3 luni in urma (in ultimele 2 luni masina nu mai circula din lipsa RCA). Bineinteles ca am plecat dupa ce boul si-a pastrat versiunea desi ii aratam fiecare piesa in parte pe facturi.

    3. M-ai nimerit cu stinsul tigarii pe bord, doar ca doamna respectabila din Franta de la care am luat masina personal a stins vreo doua tigari pe sticla ceasurilor de bord. Alte vreo 3 pe scaune.

    00
  18. Sigur, dacă vreau să o vând schimb distribuție, gume, ulei, filtre etc, nu? Să tot fie 1.000€ astea. Nici măcar nu ar crede cineva dacă zici asta, că oricum e cel mai sigur să le faci după ce iei mașina.

    00
    • nu trebuie să le schimbi tu neapărat. dar dacă distribuția costă 2.500 lei și am făcut-o, de ce să nu mă laud cu ea?!

  19. Eu am de vanzare masina asta: https://www.olx.ro/oferta/skoda-octavia-2002-1-6i-102cp-ID6aMYq.html

    Din motive ca am primit oferte jenante gen 1500 eur, am hotarat sa o pun la punct si sa vad asa ce sanse am.
    Deocamdata am cumparat o aripa noua si vopsesc complet elementele care cer asta. Apoi o sa mai am ceva mecanica de facut si apoi in targ cu ea.
    Ii pacat, ii masina buna doar ca mi-am luat ceva mai mare si mai noua si la asta platesc aiuea impozite si asigurari.

    00
    • o să ajungi să o pui la punct și o dai de pomană unui unchi la țară sau unui văr care abia a luat carnetul sau chestii de genul ăsta.

    • Trolololololooo … doh, masina aia valoreaza maxim vreo 1400 de euro daca functioneaza perfect, ceea ce ma indoiesc. Fac pariu ca nici taxa n-o ai platita.

      O sa bagi bani degeaba in ea, 14 ani, motorizare slaba, ai primit chiar mai mult decat face.

      00
  20. Vanzarea unui auto poate sa fie o experienta interesanta; in ultimii doi ani am avut masina la vanzare in 3 randuri, iar de fiecare data aceleasi comentarii de doi bani:
    – ah, dar are 190k km (plm, masina din 2006)
    – ah, dar are niste zgarieturi pe aripa dreapta (10 ani, 190k km …)
    – ah, dar istoricul service nu e relevant; de unde stiu eu ca chiar ati facut interventiile respective in service-ul cu pricina …
    – se vad niste urme de uzura pe schimbatorul de viteza

    Iarna trecuta am luat o piatra-n parbriz (din materialul antiderapant imprastiat de gigei & dorei) si m-am ales cu o crapatura care nu afecteaza campul vizual al conducatorului auto.
    La ultimul anunt am precizat acest lucru, cu mentiunea ca inlocuirea parbrizului se va face la un service autorizat, pe cheltuiala mea.

    Toti cei care au venit sa vada masina au comentat … „ah, dar are parbrizul crapat …”

    00
  21. La o masina SH, in afara de culoare si seria de sasiu/motor, nu ai nicio garantie ca ce vezi sau ti se spune este adevarat. Astea sunt singurele garantii, ca vezi culoarea cu ochii tai si vezi seriile alea stantate. In rest, la absolut orice altceva este enigma. Nu stii daca a fost pocnita, decat daca o analizezi ca lumea, nu stii cum merge real, nu stii ce sisteme sunt paradite in ea, nu stii CAT a mers ala cu ea, nu stii CUM a mers ala cu ea, nu stii ce ulei e in ea, nu stii nimic. Mie imi murea mereu cheful cand vedeam textul „masina tinuta in garaj, mers rar cu ea”. Pai asta e naseol, inseamna ca e stricata sau se strica repede, de ce mergi putin cu ea? Eu vreau sa merg mult cu ea nu sa o tin in garaj. La un labagiu care scria ca accepta orice test l-am intrebat daca accepta crash-test, de tipul Euro-NCAP. A zis ca da, nu a inteles nimic bivolul… :)

    00
    • Nici de serie nu poţi fi sigur, dacă maşina a fost sudată din 2 maşini, poate avea o serie în faţă şi alta în spate :)

      00
  22. In perioada asta sunt in cautari de masina pentru sotie.
    Nu am pretentii aiurea, caut ceva mic, de oras, benzina, cu AC si ABS, buget 4-6000 euro.
    Din 20 de anunturi,6 au raspuns la telefon. Din aia 6, doar unul vorbea corect romaneste si a fost in stare sa-mi spuna despre masina. Maine ma duc sa o vad.
    De la restul care au raspuns am primit numai raspunsuri de rahat, de genul ” Nu e masina mea, e a cumnatei plecate in Danemarca si o vand eu pentru ea” sau „Taxa nu e platita, dar o platiti si o recuperati dupa aceea”

    00
    • Ce intelegi prin „mica”?
      Nu de alta dar masina pe care vreau sa o dau (pentru ca o folosesc doar cand vin in tara) s-ar incadra la buget, are 10 airbag-uri si o cheama Volvo. V50.

      00
    • Zoso te rog da-i adresa mea de email.
      Paul, da-mi te rog mai multe detalii. Multumesc

      00
  23. sa vezi ce amuzant e sa vinzi masina sub 1500 euro… peste ce specimene dai, just wow!

    00
  24. Problema asta o intampin si eu. Am un A6 2.5 2001 care sta degeaba, are 70.000 de km. Cand gasesc pe unu’ care vrea sa o verifice si vede ca e cat scrie pe bord, realizeaza ca un 2.5 din 2001 consuma ceva si nu-l mai intereseaza.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.