Orange şi Vodafone pierd 600.000 clienţi

telefonConform cifrelor furnizate, Orange a pierdut anul ăsta 352.000 clienţi, în timp ce Vodafone 267.000. Aceste cifre includ cartelele prepay, din care numai eu am vreo 4 pe acasă. Motivele le ştim cu toţii şi le-am mai scris pe aici: hai să fugim după clienţi noi şi să îi ignorăm pe cei existenţi.

Bun, duşul rece e în curs, ce se întâmplă de aic? Vor începe oare să realizeze că au ţinut 10 ani preţurile sus la convorbiri şi între timp s-a plătit investiţia iniţială şi le vor scădea, pentru că întreţinerea reţelei nu costă la fel de mult ca şi construirea ei? Vor introduce abonamente de oameni normali? Vor renunţa la mizerii gen "trafic de internet nelimitat, în limita a doi giga"?

Eu pariez că da.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

63 comentarii

  1. Eu abia astept sa ma tele”portez” de la vodafone…

    00
  2. o sa crezi ca sunt conspirationist, insa cred ca nu vor scadea, atat timp cat cele doua companii vor continua sa faca deal-uri intre ele, in ce privesc tarifele si ofertele

  3. telefonul ala din poza are ca accesoriu promo, un cap de pitipoanca ?

    00
  4. Eu am renuntat chiar luna aceasta la abonamentul ala de internet cu 2 gb inclusi de care vorbesti pentru ca ajunsese la scadenta si eram oricum complet nemultumit de el dar asta dupa ce mi-au facut capul calendar cu tot felul de oferte in speranta ca voi ramane in continuare clientul lor; am fost insa de neinduplecat :D

    00
  5. pe mine m-a pierdut vodafone cind au inceput sa sune dupa bani la 2 zile dupa emiterea facturii.

    Ca cica ma ajuta ei cu reesalonare, draci, laci, colaci. Foame mare nene.

    Poate nu m-ar fi enervat, daca nu as fi avut telefonu o data pe mute. L-am gasit cu 100 de apeluri intr-o zi. Cretini.

    00
  6. Citez din Wall Street (din link-ul tau): ” anul trecut operatorii telecom avand un profit net total de 220 de milioane de euro, la jumatate fata de 2008.” Pai la aprope 10 mil de utilizatori VDF „se fura” 1(un) euro lunar din fiecare factura a narodului cu celular => 10 MilEuro/luna= 120 milEuro/an, deci cam jumatetea profitului net… Cred ca nu dau ei doi bani pe faptul ca le-au plecat 260.000 utilizatori intr-un an (2,6%). Ia de la cei ramasi diferenta pana la „target”.

    00
  7. M-am uitat si eu pe cifrele de la orange, si ce mi se pare ciudat este ca, desi pe q2 fata de q1 le scade atat baza de clienti cat si arpu, revenue le creste.
    Poate se gaseste cineva sa-mi explice.

    00
  8. @ Cosmin: totusi pietele sunt destul de diferite. Nu stiu detalii despre cea din Germania, insa stiam ca preturile sunt mari. Daca ne uitam la tendinta generala, ar trebui sa ajungem tot acolo, insa revin si spun (cred) ca pietele sunt foarte diferite. Logic ar trebui sa scada preturile. Concurenta e stransa si piata foarte segmentata. Nu stiu unde se mai pot duce! E de urmarit!

    00
  9. @madpinguin – piata e foarte fragmentata? Really? Chiar si luand in calcul caracteristicile pietei de telecom, unde nu poti avea 15 jucatori, piata de telecom din Romania e oligopolista rau…2 jucatori mari, unul mediu si nimicarnita. Fragmentata va fi imediat ce vor intra si Telefonica si T-Mobile (da, stiu, Cosmote e deja aici, dar vorbesc de intrat serios) si vor avea vreo 15-20% fiecare.

    00
  10. @jordan: ma refeream la segmentele de clienti. sunt diversificate, segmentele s-au adancit foarte mult astfel incat nu stiu unde se poate ajunge cu ofertele. Fiecare grup de gigei cu cercel in nas are cate o oferta dedicata, cartela pentru mancatorii de ardei iuti, cartela celor care vorbesc pe nas… si asa mai departe.

    00
  11. Traiasca cosmote-ul! :D

    00
  12. Nu sunt ok la partea de subventionare a telefonului.
    Dar nu te hazarda la partea cu abonamentele si costul minutului de convorbire sau al MB. Stii tarifele practicate de VDF Germania? https://www.vodafone.de/privat/mobilfunk.html
    Da, nelimitat in reteaua proprie. Dar cat crezi ca poti sa vorbesti. Eu nu reusesc sa trec de 300 de minute pe luna. Sunt 5 ore, FFS!

    00
  13. Sa ne intelegem, in romania nu e scumpa vocea, nici datele. Nu asta e problema, clientii nu pleaca pentru ca e scump, ci din cuza atitudinii, furtisaguri de cativa centi, clauze abuzive etc. Tu ai mai si iesit si ai idee de scorurile din europa, sa nu mai zic de state, asia…

    00
  14. cu mi-am luat eu teapa isi iau multi cu abonamentele… nu-i nimic ii dam inainte :) putem sta toti foarte bine pe prepay si cand ne suparam ne luam jucariile si ne mutam altundeva…

    00
  15. Pot sa afirm contrariul celor pe care le crede @zoso. Nu se trezesc deloc, ci se afunda. Anul acesta Vodafone nu mai are nici macar ofertele de retentie pe care le avea anul trecut. Prefera sa piarda clienti corporate cu totul decat sa prelungeasca abonamente preferentiale.

    00
  16. si s-au dus toti la cosmote?

    ca banuiesc ca n-au renuntat 600.000 de oameni la mobile de dragul lui romtelecom…

    00
  17. Vodafone o sa mai piarda 2 contracte in curand. Si asta dintr-un singur motiv, clienti vechi (eu am contract de 7 ani cu ei) sunt ignorati complet.

    00
  18. Eu pariez ca nu :). Vor spera in continuare in agatatul de clienti noi, uitand de cei existenti

    00
  19. vor mulge tot ce e de muls ca suntem pe harta pietelor profitabile. ordine de la grup.

    00
  20. Am renuntat de doi ani la serviciile Orange, insa mai sunt oameni care din comoditate stau tot acolo. De exemplu parintii mei au abonament de 4 euro, fara niciun minut, de pe vremea cind Orange se numea inca Dialog (cred ca de vreo 12-13 ani). Niciodata nu au fost contactati sa renegocieze abonamentul, sa li se ofere un bonus de fidelitatete etc. Insa ei sunt pre ocupati sa-si schimbe abonamentul si habar n-au cit e acum un abonament. Le-am zis sa renunte, inclusiv la romtelecom ca nu mai suna nimeni pe fix, dar stiti si voi cum sunt batrinii!

    00
  21. eu sunt pe cosmote dar nu am telefon, dar nici vodafone nu mi va fi strain

    00
  22. Schimb bucuros 700 de minute in retea cu 100 minute nationale si 500 sms-uri in retea cu 20 sms-uri nationale. Rog seriozitate

    00
  23. Concurenta si foamea este mare. De exemplu Cosmote care este un rahat, are preturile scazute, ofertele bogate si cum criza asta ii face pe multi dintre romani sa isi schimbe abonamentul de la o retea mai buna DAR ceva mai scumpa(vrei bun platesti) si asa se duc la o retea de rahat, care cu 5€ pe luna faci de doua ori mai multe ca la cea veche dar buna cu pretul de 15€.

    Cantitatea nu calitatea conteaza la romani.

    00
  24. Sunt client exclusiv DigiMobil de ceva vreme și nici nu am nevoie de altceva. Plătesc 2 euro pe lună. Dacă mi-aș fi activat netul pe telefon aș plăti 4 și aș avea trafic necontorizat.
    Nu simt nevoia să fac diverse abonamente la diverși operatori…

    00
  25. Am avut abonament la vodafone timp de 5 ani in care mi-au oferit 30 minute amarate in retea si punct.(niste puncte de fidelitate care oricum nu valorau mai nimic )
    Am trecut pe cosmote ,aici nici macar cele 30 minute si in plus daca doresc sa-mi fac contract de prelungire al abonamentului nu obtin decat o reducere din pretul de retentie (cu 5% mai mic decat cel de liber )
    Daca doresc sa cumpar un telefon care este la oferta prin prelungire de abonament ies mult mai scump….clar vor cat mai multi clineti noi ,aia existenti sa se descurce.
    Voi renunta si la acest abonament ,raman pe cartela unde sunt optiuni mai ieftine si mai avantajoase decat actualul abonament.

    oferta la iphone 4 este imbatabila oriunde ….cred ca traiesc in alta tara…

    00
  26. progrese s-au facut, si mai e loc. daca te uiti la ofertele de telefonie de acum 2 – 4 – 6 ani, se vad diferentele. Sa mai amintesc inceputurile gsmului la noi cand era taxa de conectare de niste zeci bune de dolari si erau oameni care se prefaceau ca vorbesc ca sa para ca au si mobil si bani, atat de scump era minutul.
    acum, numarul sec al clientilor nu spune nimic, ci calitatea lor. daca migreaza niste saraci care incarca cu 4 euro pentru niste minute gratuite e ca si cum nu ar fi, pe cand daca se migreaza la nivel corporate, atunci sunt probleme.

    00
  27. eu plătesc aproape 50 de euro + tva pe 5 telefoane (două mi le-au cam băgat pe gît), trei îmi trebuie pentru 600 naționale + 50 bonus, 100 sms-uri (astea se pun separat) și 4 giga de internet. plus telefoanele gratuite. hai, punem şi modemul.
    pentru telefonie mi se pare ok, internetul iarăși este ok (cam 6-7 euro + tva din toată distracția), însă, într-adevăr, limitarea traficului și mai ales mizeria cu sms-urile, sînt jenante. nu spun că nu trebuie să plătesc pentru un serviciu, înţeleg că ei din asta trăiesc, dar la ultima negociere mi-au oferit tot soiul de pachete de care nu aveam nevoie. sînt destul de inflexibili în relaţia cu un client vechi de 12 ani.
    ce mă convinge să rămîn la ei este că dacă mă duc la alt operator „mă leg de glie” cu un contract pe doi ani, după care voi avea parte de exact aceleaşi servicii, la acelaşi tarif. şi, de bine, de rău, am semnal bun la internet, mi-a fost de folos în multe situaţii limită, deci nu pot să le reproşez ceva din punctul ăsta de vedere.

    00
  28. s-a spus şi mai sus, pentru ei nu este o problemă atît de mare pierderea unor clienţi ieftini. o problemă este atunci cînd îi pierd pe cei cu prepay sau cu abonamente ieftine, cu convorbiri uneori nelimitate în reţea sau în grup. problema este dacă îi pierd pe cei care plătesc, să zicem, de la 100 de lei în sus, lună de lună, apelează la mai multe servicii, etc.
    goana după clienți noi s-a amplificat în momentul în care se zvonea că o să vină deutsche telecom să cumpere ote (implicit cosmote, romtelecom) și să își aducă brandul și la noi. cosmote trebuia să adune cît mai mulți abonați, să pară cît mai atractiv, iar ceilalți doi erau nevoiți să pluseze și ei, tot în zona clienților „ieftini”.

    00
  29. erată * problema nu este atunci cînd îi pierd pe cei cu prepay sau cu abonamente ieftine

    00
  30. Eu am stat aproape 2 saptamani cu tutele de la VDF pe mail sa le explic ca eu am nevoie sa-mi scoata call barring restriction si ca ma doare’n p..a ca am cartela… eu trebuie sa sun!! mai ales ca bag lunar bani cat un abonament.
    N-am avut cu cine… mi se raspundea la 2/5 intrebari in fiecare mail.
    Vrea cineva sa stie si numele? Un angajator ceva?:D

    00
  31. Preturile la convorbiri in Ro sunt mici, iar piata e saturata. Deci, nu va intra nimeni nou, cel mult operatorii virtuali. Pe date e bataia pestelui, dar se vor ieftini si aici. Romanu’ e obisnuit cu viteze mari la preturi mici de pe retelele fixe si nu cred ca va consuma mult pe mobil la preturile astea.

    Ce ma mira pe mine e cum s-a ajuns la batalii pe cartele pre-pay. Pai iti iei doua-trei cartele pe doi-trei furnizori si nu cred ca poti vorbi de cat iti ofera alea cumulat la maxim 12 euro. Intr-adevar operatorii ignora abonamentele, dar nici pustimea nu mai e loiala. Ramanem doar noi astia trecuti de 30.

    La Internet cred ca va castiga cea mai ieftina oferta, gen Digi. Si dupa ce va acumula si aici masa critica, sa vad cum vor mai tine Vodafone si Orange preturile unde sunt, care nici macar nu sunt mari fatza de vestul Europei.

    00
  32. Problema nu o reprezinta doar tarifele ci si serviciile care cateodata lasa de dorit.. In anul 2011 nu am semnal la 100km de Bucuresti ? sau sa stai 30-40 min sa astepti sa-mi raspunda un operator ?

    00
  33. Mdap, am și eu una pe țeavă pe care-o amân până termin luna de abonament la orange cât să fac o comparație a unui consum lunar de minute/trafic/sms-uri.
    Eu unul dau ~150 lei / lună la Orange. 2 abonamente de voce și unul de date. Și mă uit cu duioșie la ei cum nu-mi oferă absolut nici un motiv pentru care să-mi reînnoiesc abonamentele. Ăia cu prepay au mai multe minute decât mine la mai puțini bani, telefoane la așa-zisa fidelizare, pu!a că-ți bagă pe gât o opțiune de 9€, altfel ai fix același preț la telefoane luate la liber. Și cam astea ar fi avantajele de-a fi client Orange de mai bine de 10 ani. Bleah…

    00
  34. Cosmote rullz.

    00
  35. @zoso @Cristian @ion @Val33ntyn

    Fantastic, dar si Cosmote a pierdut. Retaua poporului.

    00
  36. @Anonimu’ : Daca as avea capul tau as fugi pana l-as pierde.

    Vrei sa spui ca operatorul Cosmote nu are infrastructura ? Ai colindat tu muntii patriei sa vezi care operator are cel mai bun semnal ?

    Ai sunat vreodata la un operator de telefonie sa le spui „Vreau 10 abonamente, 150 minute nationale, minim 250 in retea, minim 50 sms” sa vezi ce oferte bombastice primesti ? Ai habar ca Vodafone mi-a cerut de 3 ori mai mult decat Cosmote ?!?

    Am avut cartela Connex GO inca de pe vremea cand unii reprezentanti relatii cu clientii de la Vodafone nu stiau sa scrie si sa citeasca. Acum ceva vreme, dupa 7 ani in care am incarcat lunar cartela si intre timp aveam inca un abonament la ei, le-am cerut sa-mi dea ceva personalizat pentru ca vreau sa trec de pe cartela pe abonament. Stii ce mi-au dat ? M*** ! Asta le dau si eu acum.

    00
  37. eu voi lua abonament la primul operator de telefonie care imi da internet nelimitat pentru un pret la viteza maxima.

    00
  38. @razvan, daca tu iti iei un abonament cu 1€ pe luna logic ca mai mult de 30 de minute nu vezi.

    cat timp am locuit in Romania am platit 20RON pe abonament, aveam 600 minute in retea/alte retele, 600 smsuri gratis si mi se parea super ok. faza tare era ca de craciun etc primeam bonusuri. cu cat stateam mai mult la ei cu atat imi mareau minutele+sms mai mult si toate astea la orange.

    eu acum stau in alta tara din europa aici platesc 24,90€ pe luna, cu 2000 minute,2000 smsuri,2000mb inet si 2000minute in reteaua proprie.

    00
  39. Nu se va schimba nimic. Si Vodafone va ramane in continuare pe primul loc (daca nu luam in calcul China Mobile) fara niciun fel de problema.

    00
  40. și eu renunț rapid la abonamentul pe care-l am la vodafone. poate rămân la ei, dar să vedem ce oferte au. 100000 de minute în rețea și 5000 de sms-uri în rețea nu mă impresionează.

    00
  41. Astia de la Wall-Street au cam incurcat cifrele. Conform rezultatelor, Vodafone a pierdut in ultimele 6 luni peste 870.000 de clienti. Pe 1 ianuarie 2011 avea 9.804.000, iar la finalul lui iunie 2011 avea 8.930.000 clienti.
    Orange si Vodafone au pierdut impreuna 1.222.000 de clienti. :)

    00
  42. aici tine de mintea fiecaruia pentru ca, daca 1 client se simte nebagat in seama, logica dicteaza sa mergi unde esti bagat. Ca o sa patesti la fel si aici in 2-3 ani e partea a doua.
    La fel am facut tranzitia de la Orange la Cosmote si inca nu o regret … de mai bine de 3 ani.
    Orange mi-a incarcat factura nejustificat iar cei din OrangeShop au dat din umeri ca asta e. AM achitat, am reziliat si nu le-am mai calcat pragul. Suma nu era fabuloasa, dar suficienta incat sa-mi schimb operatorul de telefonie.

    00
  43. Vad ca nu a mentionat nimeni magaria pe care Vodafone a facut-o cu punctele lor anul trecut. Pana prin vara 2010 1 punct avea valoarea de 1eurocent fara TVA. In vara l-au facut sa valoreze 1 eurocent din pretul cu TVA inclus. Deci au scazut dintr-un foc valoarea acestui beneficiu cu 20% inclusiv pentru punctele pe care le aveai deja acumulate. Si totul pe ascuns.

    In plus nici nu mai poti folosi punctele sa-ti platesti abonamentul ci doar sa cumperi minute extra (scumpe) sau telefoane (la fel de scumpe).

    Lovitura directa in clientii vechi !

    00
  44. asteptam sa vina si la noi in tara o gramada de turci ca si in Germania , indieni (anglia) sau chinezi…isi fac ei retele ieftine… in Anglia cu 5 lire vorbeai zile intregi in retea proprie sau 600 minute internationale. fata de rahatei de la orange care mi-au cerut 100 euro avans pt a activa roamingul la un abonament pe care il aveam de 7 ani si l-am transferatde pe fratele meu pe mine, eu fiind minor cand l-am facut si nu puteam sa il fac direct pe mine. precizez ca nu am avut in y7 ani nici macar 1 zi intarziere…. si asa am plecat in ungaria la strand cu 4 euro incarcati in cartela prepay decat sa le dau lor 100 euro pt o zi de balaceala

    00
  45. Cifrele nu sunt deloc relevante daca s-au luat in calcul cartele prepay , pentru ca cel putin la orange au dat cu sacii cartele grauite . Eu am fost client Orange 12 ani pana acum 3 luni cand am reziliat cu ei pentru ca ma tratau cu maxima indiferenta si cand am cerut si eu o oferta mai buna si eventual un telefon mai decent imi bagau pe gat faptul ca sunt inca sub contract cu ei (mai aveam cateva luni) si imi dadeau cu flit desi un client nou era tratat de 1000 de ori mai bine . Asa ca mi-am luat jucariile si m-am mutat la vodafone pentru ca evident ca fiind client nou si portat mi-au facut o reducere mica dar e totusi o reducere , mi-am luat un telefon performant la pret bun si abonamentul e cu putin mai mare ca cel de la orange .
    Cine a pierdut aici ? Eu zic ca orange ca in loc sa ma tina in retea ca am platit abonamentul 12 ani la zi au preferat sa imi dea cu flit si sa ma trimita la vodafone unde nu pot sa zic ca e mai bine sau mai rau , dar macar la aceeasi bani am telefon si plan tarifar mai bun .
    Ps : vodafone are oferte mai bune la telefoane si abonamente decat cosmote , luasem ca referinta desire s si la acelas abonament la vodafone era 700 de lei iar la cosmote era 1200 … .

    00
  46. eu am un abonament la Voda pe care il platesc lunar, si nu ma astept sa imi ridice statuie sau sa ma sune in fiecare luna sa imi multumeasca. am citit un contract, am cumparat un produs, am fost de acord cu conditiile si nu astept sa imi dea cineva ceva moca doar pentru ca ma folosesc de minutele incluse.
    as fi vrut un pic mai multa flexibilitate in oferta postpaid, macar jumate din ce au in prepaid, dar ma rog.. nu se poate, asta e.. eu as face multe fractii de minute si MB, activate online printr-o interfata de management, cu abonament si taxa de schimbare daca te exagerezi.. dar ma rog, nu stiu daca s-ar folosi asta in romania celor care le place sa urle la oamenii din call center doar ca sa se simta ei importanti. faza cu „eu va platesc salariile” e epica, si arata cat de mult mai au romanii de invatat din business

    00
  47. Preturile in sus la convorbiri ? Abonamente scumpe pe telefonie ? Asta e unul din posturile la care lumea poate comenta linistita despre cat de nemultumita e referitor la un serviciu pentru care plateste mai nimic…

    Abonamente cu mii de minute, prepay la fel. Despre ce vorbim ? Stiu abonament cu 20-30 numere, nelimitat in retea si cateva mii nationale pe la 200-300 EUR pe luna, vi se pare mult ? :) La noi toata lumea vrea gratis dar serviciul sa fie impecabil, sa nu astepte deloc daca suna in call center si sa ii mearga perfect si in lift, baie sau alte locuri…

    @Piticu21: parca internet mobil nelimitat ofera cosmote, la vreo 30 EUR daca tin bine minte.

    PS: Lucrez in telecomunicatii dar nu la vreun operator de telefonie mobila … asta doar asa, sa nu iau castane degeaba.

    00
  48. Telefonia mobila nu are cum sa fie mai ieftina de atat – este moca – mai au un pic firmele astea si dau bani la clienti sa stea in retea – come on. taxa de interconect este de 6c/min – faceti un calcul la delfin 8 de la Orange – 6c*125 min nationale + 700 in retea – se castiga 8.33 de la client si se plateste 7.5 interconectarea – restul de 0.83 EUR trb sa fie investiti in infrastructura si in subventia la telefoane – aceeasi situatie si la vodafone si la cosmote.
    Cat priveste telefoanele cu optiunea de 9 EUR – nu este obligatorie – iti poti lua un Galaxy 2 fara optiune cu 450 EUR sau cu optiune cu 189 – alegerea este numai a ta – nu te obliga nimeni – iti ofera alternative.
    Zicea bine GEPA mai sus…cand ai semnat un contract ai fost constient ce ai facut si nu ti-a pus nimeni toporul deasupra capului – daca ti se pare mai comod sa ai 3 prepay pe fiecare retea e cea mai ieftina varianta – insa gandeste-te ca trebuie sa urmaresti fix data la care se activeaza optiunea de 5EUR pe fiecare numar – e cam complicat de gestionat.
    Si inca ceva – nu exista la nici o companie de telefonie mobila ideea de a te fura cineva – pot aparea erori de calcul, de activare/dezactivare optiuni. Daca le sesizezi nu te pune nimeni sa platesti.
    Daca vreti sa vedeti preturi si conditii contractuale, uitati-va la ofertele din SUA si Canada – clientii noi platesc 300EUR depozit, nu au acces la roaming si serviciu international pana nu se termina prima perioada de 24 luni si la 100dolari au 300 mnute de apeluri date si primite in orasul in care sunt…faceti o comparatie cu romania acum ;)

    00
  49. Daca ti se pare ca preturile sunt/au fost sus in Romania, compara-le cu cele din Belgia. Sau din orice tara mai la vest de Ungaria.

    00
  50. NOU
    #52

    Eu am impartit cei trei operatori in doua grupe: casnica si profesionala. Orange si Vodafone sunt pentru cei care au de vorbit intensiv, transmit date, se misca. Daca voi avea nevoie alegerea profesionala va fi la unul din acestia. Din cate stiu Vodafone da numar de fix cu zero lei la persoane juridice si cred ca toti fac asa. Daca sa ai acces la o retea de telefonie te costa zero si e mult sau esti revoltat ca astepti…

    Pentru convorbiri personale chiar daca formez de 2-3 ori sau astept legatura telefonica Cosmote ramane ideal. Pentru 2 euro lunar accept acest disconfort. Am 30 de minute nationale. Pentru cei 20 de centi profit de pe abonamentul meu nu ma astept sa fiu tratat ca un client de lux. Oricum calitatea clientilor persoane fizice este slaba. De altfel investitia lor majora a fost pe mediul rural. Acum bunica-mea isi da intalnire pe islaz, cand plimba vaca, folosind aceasta retea desi daca i se inchide telefonul nu stie ce sa faca.

    Cred ca cifrele vin din cartelele primite gratis in posta. Am folosit promotia, deci am devenit client, dupa care am aruncat-o. Si uite asa apar si dispar sute de mii de clienti.

    00
  51. DMax, de fiecare data cand raportezi preturi din Romania la preturi din Belgia nu uita sa raportezi si salariul minim si cel mediu.

    00
  52. am abonament de 15 ani la vodafone, m`au sunat ieri sa`mi faca o oferta, incep sa miste si ei ceva

    00
  53. Interesul companiilor de telefonie mobila pentru clienti este in functie de factura . Pe persoana juridica factura nu scade sub 250 euro si umbla ei dupa mine , de la toate companiile , cu oferte care mai de care . Pe persoana fizica am abonament de 10 euro cu tot cu TVA si isi baga ei ceva in abonamentul meu . Chiar am fost invitat sa reziliez daca nu-mi convine .

    00
  54. @bingo: Sa-i multumesti lui zoso ca a deschis subiectul :)

    00
  55. idem Bingo :)

    00
  56. 600K asta s-au dus spre Cosmote?
    Sincer, cred ca in momentul de fata Cosmoteul e cel mai fair ca si preturi, e drept la internet mobil cam scartaie…

    00
  57. Incetut ar trebui contorizat si Digi Mobil in echipa, daca e pe banca de rezerve inca nu inseamna ca nu e competitiv, ba chiar ii cam bate pe ceilalti la juridice…. abonament 2 euro si tarif de 5 centi ? pai ? international 12 centi mobil 5 centi fixul ? roming 9 centi ? iar tariful de 5 centi in tara (exceptie zap si cosmote) face sa fie preferabil fata de abonamente cu minute incluse la ceilalti …. faceti un calcul!

    00
  58. Cosmote-ul n-are o reputație prea bună din câte vâd. Însă lumea pierde din vedere faptul că sunt cu un picior jumate în curtea Deutche Telecom. Dacă fac și o mișcare deșteaptă și se rebranduiesc în T-Mobile s-ar putea să muște zdravăn din Orange și Vodafone.

    00
  59. am fos si eu sunat ieri de cei de la vodafone. Am fost chiar placut surprins sa ii vad ca fac un pas inainte, si ma suna inainte ca abonamentul meu sa expire si sa ma trezesc ca anul trecut a platesc o luna abonamentul la standard…
    Ba chiar au venit sa-mi faca o oferta…
    Ce mi-a displacut a fost faptul ca sunt extrem de egoisti, da s-au gandit ca imi expira abonamentul, da s-au gandit sa imi ofere ceva in plus, pe mai multi bani… dar nu neaparat in favoarea mea. Oferta lor nu cuprindea toate optiunile mele actuale si acceptarea ei ar fi insemnat sa platesc in plus niste bani si sa-mi schimb preferintele in utilizarea telefonului… ori sa platesc si mai mult ca sa-mi mentin ritmul.
    Am refuzat si s-au repliat, au inceput sa scoata oferte si optiuni care nu sunt publice pe nicaieri si din care daca insisti poti sa-ti faci un abonament bunicel.

    00
  60. Nu stiu altii cum sunt, dar cosmote-ul este de cea mai joasa speta. Tocmai azi am avut show cu ei. Dupa ce am facut o sesizare acum mai bine de o luna (mi-au anulat cererea de reziliere a contractului fara sa ma anunte) mi-au trimis mesaj sa imi spuna ca sesizarea este inca in curs de analiza si ma anunta ei cand rezolva. Si da, sunt frustrata maxim! Luni ma infiintez in fata la OPC sa le fac o reclamatie mica. Muhaha!!!!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube