Nu înţeleg publicitatea

Ea e colega ei? Cine o fi gândit-o pe asta?

sunt-colega

ps: bannerul cu vodafone dispare în câteva zile, nu mai miorlăiţi ca dau în concurenţă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

20 comentarii

  1. Deci cea mai aiurea reclama facuta de cei de la Orange, cele mai reusite is cu aia doi clauni si cu o singura gura :)

    00
  2. Ca sa intelegi bannerul ala trebuie sa vezi reclama:

    Oricum nu o sa intelegi mare lucru fiindca e putin imbecila.

    BTW, o sa vina probabil multe reclame proaste la Orange din cauza ca au schimbat pe Publicis. Dispar si cele 2 mascote:

    „IQads: Apropo de pastrarea identitatii, o sa renuntati la mascotele simpatice?
    Daniel Raicea: Da, asta este strategia, s-a terminat din pacate, cu “chitoii”- aceasta e denumirea interna -, si-au facut treaba, foarte simpatici dar noua abordare impune…”

    00
  3. presupun ca e vorba despre aceeasi reclama care este si in anglia. – I am who I am because..

    PS: nu lucrez la orange :)

    00
  4. Nici eu nu inteleg mesajul … asta e „limbajul de marketing” – nu il inteleg toti

    00
  5. @ailaic: ownage :)))

    00
  6. Eu pana cand nu am vazut reclama la TV, nu am inteles nimic din bannerele afisate pe diverse pagini. Credeam ca sunt eu tampita si nu mai stiu sa citesc.

    00
  7. mie mi-a placut reclama. si regret ca pleaca mascotele chitaitoare. imi placeau mult.

    00
  8. Ce-i asa greu? Se cheama dedublare de personalitate! :)

    00
  9. Poate are un inteles indescifrabil pentru noi, inteles doar de cei de la fejesece, de la fejesece, de la fejesece.

    00
  10. „sunt dan pe care stiu unde sa-l caut”
    „sunt profesorul care […] si profa care mi-a dat curaj”
    „sunt seful care mi-a spus ca sunt facut pentru altceva”

    lol…:))

    00
  11. Ca si marmotele, chitaitoarele au fost …disponibilizate!

    00
  12. Am observat si eu bannerul ieri .. chiar daca vezi spotul tv, tot ciudata e.
    Dar nici cu Vodafone nu mi-e rusine. Mai nou au bannere cu pitzi si reclama la m.hi5 .. http://i38.tinypic.com/bezpeh.jpg

    00
  13. inca nu m-am prins ce mesaj subliminal ascunde aceasta reclama :)

    00
  14. Prima data am zis ca o fi vreo greseala,au uitat prepozitia „cu” dar dupa aceea am vazut ca asa scrie peste tot.
    Am inteles ca au schimbat si sloganul ,nu mai e acela cu „The future is bright,the future is orange”
    Tot la principalii lor concurenti de pe piata raman…
    P.S:Erau simpatice mascotele,e pacat ca le retrage,dar asa e in afaceri,nu-i loc de sentimentalisme!

    00
  15. @shobo: ca tu esti sor-ta. asa ca nu o mai cauta, ai gasit-o!

  16. cica vor sa schimbe sloganul in „Further Together”. cam nasol.

    00
  17. Un mesaj clar nesubliminal ce are ? Maine ii vezi ca o pun pe aia cu nasul „mare” din filmul European gigolo sa faca reclama.

    00
  18. E vorba de personalitatea/ mentalitatea/ stilul/ ideile/ telurile fiecaruia dintre noi – suntem ceea ce suntem datorita celor din jurul nostru, care ne influenteaza si ne modeleaza caracterul/ visurile/ etc…. Ce legatura are asta cu Orange?!?? Ne pune in legatura…. :D

    00
  19. Pe site-ul oficial Orange reclama aparea in minunata ei forma originala ”sunt baiatul CARE nu l-am cunoscut”. – Way to go Publicis…

    00
  20. in mod normal o companie de nivel global are ace;asi concept peste tot ….concept si nu executie…de aceea se apeleaza la agentiile de publicitate locale, pentru a adapta conceptul normelor din locul respectiv….probabil Publicisul nu a gasit inca un copywriter ptr contu orange, teddy e pe acasa cu ala micu si atunci aia de la orange au trebuit sa-i faca ei repede o traducere scurta ( dar evident ca nu stiu romana foarte bine si nu cunosc nici piata) si asa rezulta grozavii pe care doar coclarii le apreciaza de genul ” baiatul care nu …”, sunt colegul meu, sunt ceea ce n-am fost!!!!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.