Influencer fun #151

În caz că nu știați, dacă aveți hernie nu trebuie să purtați centură. Cel puțin Christina ICH așa știe.


Dansatoarea la bară e cu hobbyuri luxoase. A ajuns departe, se vede asta pe ea, în Prelungirea Ghencea, perete în perete cu vecinul. N-ar face economii să se mute de la porumb.


Fomism la extrem. Așa se fac banii copii, făcând reclamă zi de zi la ceva, uneori câte doi în același story.


Da, mă Cristina, dar Chiara a mai făcut o școală de modă, a bifat niște succese, și trăiește așa cum vrea, nu trebuie să facă reclamă la toate cosmeticele bășite zi de zi ca să își permită chestii. Și nu cred că o înșală Fedez. De aia sunteți toate geană pe ea, că are curaj și nu e falsă.


I l-a dat să facă o tură cu el și apoi i l-a luat.


Așa ai bani de excursii și de mașini, colaborând cu Huawei și pozând bucuros că poți să ai părerile tale pe subiectul ăsta.


Între niște promovări dubioase, Flick are și timp să fie amuzant.


De la țîțe pe barter la dormit pe canapea pe la prieteni la freelancer de succes, ăsta ar trebui să fie titlul cărții Geaninei. Și pentru că e teribil de deșteaptă, a urcat un clip video la 480p. Se vede pe ea că e de succes.


Asta e o campanie făcută de Storia cu casele influencerilor. Și s-a băgat și Andreea Retinschi, că era vorba de bani, dar nu s-a gândit niciodată în 10 ani să dea o lavabilă în jena aia de casă în care stă. Trăim frumos, pe gratis, pe biniște, dar în jeg, cu pereții scorojiți, că nu avem noi timp de prostii.


Aparent, dacă te uiți la un serial care era actual acum 20 de ani s-ar putea să ți se pară aiurea și vechi. Cine s-ar fi gândit. Isteața de Maria Zvinca nu.


Poftă bună la toată lumea.


Dacă influencerii de pe afară poartă Carhartt, Otravă și el, că e hypebeast la 40 de ani.


Sînziana Sooper făcând reclamă la ciocolată, pentru că banii sunt buni, nu contează ce crezi și ce simți tu. Pe o parte ascunde că a rămas cu niște kile în plus după naștere, pe alta, dacă vine sponsorul cu bombe calorice aia e, să fie și altele plinute, nu doar ea.


Nu știu de ce în toate reclamele Tequilla pare că e ținută cu forța.


Maticiuc face ce facem noi toți când suntem prinși că suntem proști, spune că glumea.


Mergeți la podcastul lui Buhnici cu nevasta la minutul 33 să vedeți cum arată oameni deconectați de realitate. Ai citit 20 de știri cu Marea Demisie, e covid peste tot, și tu te întrebi de ce sunt angajații din horeca nervoși. Că trebuie să muncească și să ai contact cu oameni zi de zi, punându-se în pericol, de aia!!! Și după aia vine redactorița de la revista RAR ajunsă agentă de vânzări să aibă păreri. Și pentru că nu era destul festival de prostii negândite acolo, reporterul special mai dă una “da, frumos în Dubai, am întâlnit un sclav care nu putea pleca să-și vadă familia, ce mișto a fost în concediu”.


ps: acum și în format video.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

75 comentarii

  1. Tequila si-a gasit fericirea in parapaciula, nu-i mai arde de prankuri caci droagele is pe bani iar pe caiet nu-ti da nimeni cand stie ca esti yutubar. Daca o tine tot asa Morodan cu coafura aia sunt sanse mari sa nu puna nimeni pe ea carbasanul.

    10
  2. Pfff, ai pus varianta video la final… de acum merg direct la final si apoi citesc :))

    00
  3. Bine că nu mai e nimic de WET. Nu de alta dar la câtă caterincă ai faăcut cut de ei am cumpărat în weekend 2 doze din băutura miraculoasă, never again!

    00
  4. Doamne cringe a fost ala cu Buhnici. L-am oprit dupa 10 secunde.

    00
  5. Dupa cartea despre interlopi, apare imediat si cartea proxenetului din Galati/Braila. Hai Codin, nu dezamagi.

    00
    • Da ba, mega trist!
      Printre actiuni de spalare de interlopi, codin maticiuc s-a gasit sa mai livreze si cate un wake up call…

      00
  6. Articole cu „Influencer fun – asa Da!” nu faci?
    Poate ca unii ti-ar plati sa apara in ele. :))

    00
  7. Asta da compilatie. Ma simt dator sa felicit revenirea in sectiune a Geninei … #haicasepoate.

    Morodan e la sedinta de spiritism…

    OTRAVA20 – FSB approves this…

    Imi place cum Buhnici/Lorena se pozitioneaza ca oameni instariti (adica nu se deschid locuriile alea si pentru bugetul lor, … mexicanii aia nu aveau ce cauta acolo…)

    00
  8. Nevastă-sa lu Buhnici nu știa cum să zică „ew poor people”. În rest nu știu de ce s-ar uita cineva la podcast cu oamenii ăștia, de ce să mă intereseze părerea individului ăsta despre ceva?

    00
    • LEADING VOICE IN ROMANIAN TECH!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Revin că mă enervez dând skip:
      1. O oră treizecișitrei de futute minute!!! Băi cum să stai să te uiți la așa ceva? Sunt convins că e cringe fest pe toată durata dar cum să te uiți?
      2. Boo-hoo noi n-am știut regulile de intrare in Hawaii și după aia am și făcut covid. Jet oceanic. „Deci ca să înțelegeți, săracilor, pisiarul în America e de la 100 de dolari în sus și răii de la Lufthansa nu ne lăsau în avion fără el”. Jet oceanic 2.
      3. Din punctul ăsta de vedere e prost ăla care se uită nu ăla care publică. Jobul lui Buhnici e ideal, stai și povestești aiurea la microfon despre excursia ta în Hawaii și ce căscat ești și alți staaaau și ascultă ca oile.
      4. Deconectare completă de la realitate și o subtilă dorință de epatare. Middle class românesc.

      00
    • Prevad urmatorul scenariu….
      Lorena: Buhnici, de ce nu ai timp sa mai vorbim? Fa-ti timp si pentru mine….
      Buhnici: Ok, hai ca facem un podcast… trebuie sa ne monetizam viata asta de familie

      00
    • Cel mai bun comentariu. Pe langa faptul ca sunt complet pe langa subiect nici macar nu leaga o propozitie de la cap la coada, stiti voi, subiect, predicat, parti de vorbire like. Plis, babies vorbiti va rog ‘englezeste’, poate va e mai easy like.

      00
    • Nu mai sunt nici zonele alea exotice ce au fost. Inainte gaseai un Vali Vijelie, niste interlopi stilati, acuma dai peste toti saracii din corporatii.

      00
  9. Taica-meu la 65 de ani are majoritatea hainelor de la Carhartt. Ok, negre, nu galben ca canarul pe papagalul asta. E pe hype?

    00
  10. „Fomism la extrem” nu intelegi tu, firmele alea 2 au facut cheta sa cumpere un story la ceusan /s

    00
  11. La câte lumânări are aprinse acolo cred că de acolo vine poluarea-n București :)
    Mă gândesc ce a vrut să zică prin poza aia Morodan, că e clar pentru oricine că numai yoga nu poți face acolo, fără să dărâmi o lumânare ceva.

    00
  12. „Stie exact ce inseamna marketing” :))) lol, stie ca sex sells nimic mai mult. Pentru multi marketing = reclame, in acest caz sex.

    00
    • da, sex sells, dar chiara ferragni chiar e influencer (si nu in sens peiorativ), de pe la inceputurile influencerilor, deci as zice ca stie ceva mai mult decat „sex sells”.

      00
  13. Eu sunt doar curios cum miroase in casa Andreei Retinschi, I mean are peste 10 pisici si caini care locuiesc cu ea in casa. E draguta, traieste cum vrea, bravo ei, dar cine o fute?

    00
    • Yt cat salad tossing :)

      00
    • logic ca un baiat care a avut covid recent, prevad totusi o relatie de maxim 3 saptamani pana isi revine simtul olfactiv :)))

      00
    • Miroase a molii, jeg, mucegai si canalizare veche (ca in orice casa nerenovata si plina de kkturi intre care nu s-a facut ordine de 40 de ani. Vintage, cum se exprima autoarea).
      Probabil ca prin sertare gasesti si vreun gandac fosilizat in urma bombardamentelor din al 2lea razboi mondial.
      La matze daca faci curat si aerisesti nu pute. Dar tre sa faci curat si sa aerisesti.

      00
    • Oricine trece pe-acolo

      00
  14. Hernia de disc cervicala se face de la aplecari repetate si rapide ale capului. Mare grija!

    00
  15. Cine nu era satul sa o vada pe morodan…o sa aiba emisiune la tv. Pofta buna:)))

    00
  16. Eu sunt curios ce vopsea de păr folosește buhnici…

    00
  17. Pentru video-uri, ar fi fain daca ai mai pune ceva interviuri cu alti oameni. Trebuie sa fie si prin Brasov ceva oameni interesanti.

    00
  18. Legat de Christina ICH: hernie de disc cervicala…asta este in zona de sus a coloanei, ce legatura are cu centrura? Trebuie sa foloseasca mai des tetiera masinii sa isi sustina capul nu sa renunte la centura.
    Din cate am inteles, aceste probleme aparat datorita „statului” prea mult pe telefon. Fiecare job vine cu anumite riscuri specifice/boli profesionale. Trebuie sa ne asumam aceste lucruri

    00
  19. Sincer, Carhartt (și mai ales căciula aia) se poartă masiv de când a explodat tot ”streetwear culture”-ul pe peste tot și Otravă e hypebeast nu de azi de ieri, că doar de aia e atât de… pestriț.

    Dar pe bune acum, Carhartt merită un studiu de caz, fiindcă percepția lor e FOARTE diferită peste ocean față de ce avem aici. În America sunt haine de muncă de când lumea și pământul, ca și Dickies, și au fost pont pentru skaterii nouăzeciștii, fiindcă sunt simple și foarte rezistente. Dar Carhartt Europe e un cu totul alt animal, cu o strategie coerentă pe urban, cu team de BMX și skate și graf de peste 20 de ani, reclame în reviste core încă de pe atunci etc. Poți spune aproape că e altă marcă.

    Totul e dat peste cap zilele ăstea. Dacă acum 10 ani îți puteai lua o pereche de chinos Carhartt din SH cu 10 lei și nimeni nu-i voia oricum, acum găsești aceeași pereche vândută de reselleri cu 100-150, de parcă ar fi high fashion. So…

    Mx

    00
    • Carhartt USA fac haine de muncitori (dl. Hamilton Carhartt a inceput sa faca haine pentru union workers la finalul anilor 1800, de aici „since 1889”).
      Carhartt EU (denumit in continuare Carhartt WIP) este ce stim multi dintre noi, componenta de streetwear, mai fashion.
      La finalul anilor ’90, Edwin Faeh a vandut BIG STAR jeans catre turci (yeap, that BIG STAR jeans) si s-a orientat catre produsele Carhartt USA – aducea hainele din state si le adapta subculturilor momentului facand Carhartt Work in Progress (WIP). Practic, aveai un produs cool, purtabil pe strada de care altfel nu te-ai fi atins.
      La ora actuala ambele sunt ditamai corporatiile, Edwin s-a retras si mai mult din brand dupa criza din 2008 apoi a facut EDWIN jeans. Acolo distractie pe preturi insa si denim de 40oz MADE IN JAPAN.
      O prezentare mai prietenoasa: https://www.carhartt-wip.com/en/one-brand
      Imi doresc un toolbelt de la Carhartt USA, sponsor me.

      00
    • au reprezentanță la Parndorf, în 4 ore ești acolo cu bicla :)

    • Dickies chiar profita de hype, dar la modul negativ. Mi-am luat acum 20 de ani o pereche de Dickies de la SH, si am fost foarte incantat de ei. Acum 10 ani am luat iar o pereche, noua de data asta, si nu intelegeam ce ma enerveaza la ei. Ma coceam in ei vara si ma manca pielea non-stop. M-am uitat pe eticheta, si am vazut ca au schimbat proportia la materiale – aia vechi erau 80% bumbac, 20% poliester, la astia noi era fix invers. Never ever again! Am vazut ca Carhartt au ramas la 100% bumbac.

      00
  20. Ma faci sa fiu simp da acu cu Maria ce ai? Daca devine panou publicitar si face reclama la totate produsele nu ii bine, daca vorbeste de sex nu e bine, daca vorbeste de filmele proaste pe care le-a vazut nu e bine. Fata s-a uitat si ea la un serial, poate nu se astepta sa fie atat de cringe, cut her some slack din cand in cand.

    00
  21. Mi-o imaginez pe morodanca cum se dezechilibreaza si cade peste o lumanare d-aia pusa artistic. Si ii ia foc spandexul ala, arde ca o torta si pe urma are content din spital, mieunand ca ii trebuie bani sa faca operatii estetice. Aia va fi sansa ei sa isi schimbe fata un pic, sa fie mai putin barbat. „Fetelor, voi sa nu faceti ca mine, lumanarile erau frumoase, dar nu m-am gandit ca nu e bine sa stea asa aproape”

    00
  22. Codin Maticiuc: „traficantii de carne vie, aceste gunoaie umane…”
    tot Codin Maticiuc: scot o carte despre viata Sile Camataru

    00
  23. Băi, de 90% din fatucile astea nu am auzit, de urmărit blogul sau pagina lor nici vorbă. Da ce-mi place când arunci asa cu venin peste ele. Apoi mai sunt și comentariile pe aici care întrețin atmosfera. Să ai o zi bună Vali, deși nici pe tine nu te cunosc altfel decât prin pagina asta de blog

    00
  24. O sa ajungi Recorder-ul influencerilor :) Parca le si vad usor-usor cum se gandesc de 2 ori ce tampenii posteaza sau scot pe gura.. mai avem cativa ani de asteptat.

    00
  25. In urmatorul episod, Dra. Zvinca descopera ca Seinfeld e cringe si copiaza foarte multe glume rasuflate din serialele contemporane.

    00
  26. Geanina are poze de la ea de acasa in acelasi loc de fiecare data. Cred ca restul camerei e dezastru.

    00
  27. Cine naiba se uită în gura lui Buhnici? Cu atât mai mult în gura “lu’ nevastă-sa” care are o singură calitate – este nevasta lui Buhnici. Statul de nevastă îți oferă ceva drepturi și calități? Femeia aia e dusă și se crede mare doamnă a marketingul. Lideră în orice. Mie îmi dă impresia de soția împușcatului…

    00
  28. Deci … Morodan aia de ce anume mai e relevanta?
    Retinschi traieste in cocina de ani buni(bine… ea ii zice boem, dar asta e alta poveste)… s-a mai scris, dar nu prea ai ce sa faci daca ai mai mult de 0 pisici… mai avea si Traistariu problema asta, avea par de pisica peste tot prin casa, pe toate hainele, peste tot… de la asta pana la acceptat jeg pe tine e doar un pas.
    Ceusan trista ca de obicei, dar o arde pe opulenta
    ICH zici ca a ratat sesiunea de terapie si trebuie sa recupereze pe urmaritorii ei …
    Tequila s-a prajit? … intreb nu afirm, ca era chiar simpatica acum o perioada
    Adelina a vazut prea multe reels-uri de pe afara… si a crezut ca daca te imbraci de calarie calul ala o sa simta din oficiu relatia ta cu el… unii au pierdut campionate mondiale pe motivul asta deci da… s-a uitat prea mult la reels-uri…
    „Bufnici” vrea sa para mai cunoscator decat este, de asta e nasola nisa pe care e… ca trebuie sa mentina continuu bula, iar asta ii distruge orice urma de speranta spre mai bine… e ok sa faci podcasturi, din pacate in Romania nu prea ai cu cine, ca daca chemi trepadusi se termina repede lista cu ei, daca chemi oameni super pregatiti te faci de minune ca nu ai ce sa vorbesti cu ei… ca te depaseste situatia… deci da.

    PS: Pe langa subiect, e trist cand o arzi cu tehnologii de ultima ora ca mereu te frigi… casa tech… pe cand o termini jumate din chestii sunt depasite. Casa verde… pe cand o termini apar chestii care o fac sa nu mai fie verde si asa mai departe… in loc sa fii fericit pentru alegerile pe care le-ai facut ajungi sa ai si mai multe batai de cap si mai multe probleme… iar in final ceea ce credeai ca-ti aduce fericirea ti-a ingropat sansa la fericire.

    De asta ar trebui sa urmaresti sa-ti faci casa sa fie cozy si nu neaparat tech… ca technologia e ceva ce exista de 100 de ani… omul a evoluat de sute de mii de ani, deci nu prea e obisnuit cu toate kkt-urile astea in jur mereu, iar sa te arunci in gura leului de buna voie… e si asta o chestie.

    PPS: Daca ai inteles ca tehnologia nu ajuta… n-ai inteles.

    00
  29. Numai eu am citit ca „dansatoarea la bara n-ar face economii ca sa se mute la pornhub” (in loc de porumb)? 😀

    00
  30. NOU
    #67

    Poate ca suge Cadar un leu de la Huaweii pentru a-i lăuda un pic mai mult decât ar fi cazul, dar măcar omul scoate niște videouri decent încropite. Da, citește de pe prompter, dar mie îmi convine, își scutește audiența de mulți „ăăăă…” ampulea. Pe lângă asta, mai mănâncă o pită câțiva angajați. Nu e în aceeași ligă cu ceilalți papagali agramați care își spamează publicul cu selfiuri idioate și reclame la păcăleli financiare pe care nici ei nu le înțeleg.

    00
  31. Ma intreb unde o sa se ajunga, sa faci reclama la scobitori sau la detergent?

    00
  32. Semi-off-topic: s-a apucat si Mircea Badea de o emisiune de pariuri, Best Bet ii zice

    00
  33. La început aceasta rubrica avea maxim 10 comentarii, iar majoritatea erau pe principiul „da cine-s astea ca eu n-am auzit de ele.” Acum sunt 60-70 de comentarii și nimeni nu se mai întreabă cine-i aia. Sa mai zică cineva ca reclama negativa nu e tot reclama și ea.

    00
  34. Tequilei ii mai dau câțiva ani pana ajunge cu mainile intersectate pe piept.

    00
  35. Sunt singurul care a citit „Nebunie cu ciurucuri” la cadar ala?

    00
  36. nu stiu daca postez bine dar as vrea videoclipul:
    AM REFUZAT O COLABORARE CU SELLY – „INFLUENCERI”= VANZATORI DE GOGOSI
    AUR ce a putut sa propuna selly, si cum l-a facut varlam de tot kkt, evident selly i-a dat report, l-au contactat avocatii pe varlam…nebunie mare, ma grabeam sa plec la work si a scos clipul… tare mult as vrea sa il mai vad

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.