Uneori rămâi blocat la întrebări

Sun la un curier să trimit un colet, mă întâmpină un robot care mă ghidează cum să ajung la tanti care preia comenzi.

– Bună ziua, Gigel Curier, doriţi să trimiteţi un colet?
– E departamentul preluare comenzi?
– Da
– Bun, ce alte servicii mai oferiţi?
– …tăcere tâmpă…
– Deci nu pot afla vremea de la dvs.?
– Nu!
– Atunci haideţi să trimitem un colet şi să nu mai punem întrebări stupide 

Azi, la un magazin de GSM.

– Bună ziua, doresc să transform un micro-sim în nano-sim.
– Pentru ce, pentru iPhone?
– Nu, pentru mama.
– Poftim?
– Mai poate fi folosit la ceva nano-sim-ul?
– Păi…nu.
– Ce uşor a fost. Deci, puteţi?
– Nu.
– Păi şi atunci de ce aţi mai întrebat?
– …tăcere tâmpă…

say-caine-rau

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

26 comentarii

  1. Discutii asemanatoare am avut si eu azi. De dimineata cu o firma de curierat, iar de pe la ora 17 pana acum ma chinui sa-i conving pe cei de la Orange sa-mi activeze microSIM-ul, dar nu prea am succes.

    00
  2. bine ca nu suni la 112 sa-i intrebi de vreme sau colete. poate te trezesti c-o amenda :) Trebuie sa-i intelegi si pe oamenii aia. Chiar sunt unii care suna la firma de colete sa-i intrebe de ce e coada la oua…

    00
  3. povestea cu nano-SIM-ul e din Tulcea, la un dealer Cosmote, nu la reprezentanta Vodafone nu?
    Vodafone? Am voie sa spun Vodafone pe post?

    00
  4. Daca chiar nu gasesti pe nimeni sa te ajute cu nanosim-ul poti incerca varianta DIY https://www.flickr.com/photos/vasile23/8167323145/ :)

    00
  5. Întrebarea de la GSM mi se pare de bun simț, așa comunică oamenii, redundanța e firească. Întrebi în zece feluri același lucru și confirmi, pentru că există șansa să dai peste un imbecil real care se răzgândește a 10-a oară, mai ales când e vorba de chestii tehnice care nu le înțelege prea mulți. Că tu ești phone-geek nu e vina angajatei platite cu 1000 RON pe lună.

    00
  6. NOU
    #6

    “- Mai poate fi folosit la ceva nano-sim-ul?
    – Păi…nu.
    – Ce uşor a fost. Deci, puteţi? ”

    Good one.

    00
  7. Pe mine ma distreaza cei de la Relatii cu clientii care atunci cand le spun numarul de fiecare data ma intreaba: “Este un numar portat?”

    00
  8. Tu chiar te enervezi din orice căcat?

    00
  9. Esti prea transant.
    1. Poate ai gresit numarul si ai sunat aiurea la Gigel Curier cand tu o cautai pe Marioara.
    2. Poate esti idiot si ti-au luat iphone 4/s, SGS3 si vrei micro-sim, nu nano-sim dar tu le incurci si omu’ te lamureste si te ajuta.
    Nu e totul alb sau negru.

    00
  10. “Dormi?” “Ai venit?” In alta ordine a trollarii creca Dobermanu’ e plin de nervi, dar se consuma asa in el…

    00
  11. https://youtube.com/watch?v=jFx4ponKR78&feature=related

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    00
  12. Mi-ai adus aminte de o faza (varianta foarte foarte pe scurt, ca am avut dupa aia probleme si la plata, ca na… e greu):
    Eu: Buna ziua. Am si eu nevoie de o curea de ceas de 16 mm
    Tanti: Uitati aici, asta si asta.
    Eu: Sunteti sigura ca asta are 16 mm? (una era mai ingusta)
    Tanti: Da, uitati aici. Ca scrie.
    Eu: Ok. Si cealalta cat are?
    Tanti: Paaai… Stati sa vad. (si incepe s-o compare cu cele din mostrarul ei, unde evident, cureaua era amplasata gresit. Imi raspunde triumfator) Tot 16!
    Eu: Sunteti sigura? Ca uitati, daca le punem una peste cealalta, una e mai ingusta si una e mai lata.
    Tanti: Da, una e mai lata.
    Eu: Pai vedeti?
    Tanti: Dar chiar daca una e mai lata, amandoua sunt tot de 16mm!

    00
  13. Eu sunt mare prieten cu cei de la McDonalds si MegaImage.
    Zic “vreau DOAR 2 Cheese” si ei ma intreaba daca doresc si cartofi prajiti.
    Am punga in mana la casa la MegaImage si casiera ma intreaba daca doresc si punguta (nu pricep de ce folosesc diminutivul)

    In alta ordine de idei, oamenii cu astfel de job-uri nu prea si-au lucrat sinapsele de-a lungul timpului iar angajatorii le implanteaza in cap un chip cu intrebari standard, ca sa vina in “intampinarea nevoilor clientilor”

    00
  14. A Feigedank!!!! Valii, ia-l pe Freige si da-i un cont separat al lui si apoi pregateste-te de infuzia de trafic

    :))

    00
  15. Ce direct :)) Eu am parte de clienti care pun intrebari tampe….

    00
  16. Vali, asta nu e nimic…. Eu mă chinui de 7 zile cu Romtelecom’u să-mi onoreze comanda de un receiver SD amărât. Logistică mai proastă ca a lor nu cred să mai aibă cineva.

    00
  17. Săptămânile trecute mă duc cu puștiul la Medlife pentru vaccin. Și el, și soția, și eu, avem abonament la Medlife, dar la Spitalul de Pediatrie nu avem nici o facilitate cu aceste abonamente.
    Terminăm cu vaccinul, mă duc la recepție să achit.
    – Aveți abonament?
    – Da.
    – Nu dumneavoastră, copilul.
    – Da.
    – De care?
    – Executive.
    – Să știți că nu aveți nici o reducere.
    – Știu, dar de ce avem această conversație?
    – Ăăă… Vă costă 73 de lei.
    Să nu le spargi capul?

    00
  18. Pe mine ma intreaba de fiecare data la MC daca vreau si sos la cartofii prajiti :-))

    00
  19. Întrebările cu “vreţi şi cartofi prăjiţi/sos/suc/etc.” nu sunt sigur că le pun pentru că-s roboţi lobotomizaţi sau absolvenţi de Spiru Haret. Eu totdeauna m-am gândit că e o tentativă timidă de a vinde ceva în plus, strategie de bază în vânzări, cred.
    Mno, dacă sosul e gratis, poate omul chiar vrea să se facă util.

    00
  20. Nu e moca sosul :-)

    00
  21. Cred ca erai nervos! Sunt unii cu adevarat tampiti, dar ce spui tu mai sus nu e chiar asa de grav. Exagerezi!

    00
  22. @nobody: atunci rămâne cum am stabilit, încearcă și ei să mai vândă de 1 leu în plus.

    00
  23. Ma suna provider-ul:

    – Aveti o conexiune cazuta. Va rog restartati router-ul Cisco!
    – Care din ele? Am si main si back-up. Ambele sunt Cisco.
    – Aaaa!… revin eu cu un telefon in 5 minute.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.