Google mă iubește în continuare

Toate site-urile care sunt înainte mea au dat link activ. Toate. Și totuși, algoritmul a decis că eu, sursa inițială, trebuie să fiu la coadă.

N-am nici o explicație. De sute de mii de ori oameni din Google au explicat că asta nu se întâmplă, pentru că algoritmul vede și ordonează corect lucrurile. Nu e prima sau singura oară când se întâmplă asta. Bănuiesc că ăsta e prețul care trebuie plătit pentru îndrăzneala de a comenta chestii uneori.

Altfel, spuneți-mi unde trebuie să mă milogesc ca să îmi scoată banul din Adsense, că am avut 2 săptămâni alte bannere și am produs 300 lei. Am povestit aici de ce am block. Altă prostie. Trebuia să tac dracului.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

54 comentarii

  1. Sunt 200 de factori SEO pentru ranking, cel puțin cei știuți. Nu este suficient să scrii primul.

    00
    • Doar ca in articol scrie ca cei de la Google au spus ca fix situatia asta nu ar trebui sa se intample. Deci tu stii mai bine de cei 200 de factori decat cei de la google.

      00
    • bă alin, de ce nu vrei să conectezi creierul înainte de a scrie un comentariu?

    • pe langa faptul ca si-a deconectat creierul, n-am inteles de ce si-a pus link la profilul de facebook si profilul e inchis/privat. ding dong

      00
    • Din păcate Alin are dreptate. Iar în ultimii ani se prioritizează publicațiile și nu blogurile.
      Iar algoritmul nu e suficient e complex să facă diferența între ore, trebuie să fie și rapid.

      00
    • N-are ce creier sa conecteze ca administreaza doar niste grupuri pe facebook unde face spam cu poveste lacrimogene fake si glume proaste. E nasol sa te crezi expert in seo cand tu nu prea te pricepi.

      00
  2. Google e precum Austria.

    00
  3. Tu ai scris despre Povestea unui Taycan. Restul au scris despre Simona Halep. Ai cautat dupa Simona Halep nu dupa Povesti cu Taycan

    00
    • E posibil sa ai dreptate. Daca reluam textul lui Vali , cuvintele cheie de sub text sunt: bucurești, cat music, electrice, mașini, porsche.

      Intre cuvintele alea cheie lipseste: Simona Halep.

      00
  4. Cu Adsense am avut aceeasi problema. Acum 20 de ani, pe vremea 3x.ro si evonet.ro aveam un subdomeniu unde rulam niste bannere. Intr-o zi m-am trezit cu contul pentru clickuri suspecte. N-am scos-o la capat cu ei atunci, am zis ok, ignor.

    In 2017 am zis sa incerc inca o data, domeniul meu .ro, nici o alta activitate suspecta pe contul meu asa ca trimit o cerere la suport fara prea mari sperante.

    Am fost putin surprins cand am primit un raspuns, in romana:

    Bună ziua,

    Vă mulțumim pentru informațiile suplimentare pe care ni le-ați oferit în
    cadrul contestației dvs.; apreciem interesul dvs. susținut față de produsul
    AdSense. După ce au examinat cu atenţie datele contului şi au luat în
    calcul feedbackul dvs., specialiştii noştri au confirmat că nu putem
    reactiva contul dvs. AdSense.

    Solutia a fost sa folosesc alta adresa de email pentru un cont nou de Adsense pentru ca … fuck logic

    00
    • pai normal, daca nu ti-a dat ignore algoritmul ti-a dat ignore un idian care era pus pe click same, sa faca ticketuri sa isi ia bonusu.

      00
    • ps. ca sa nu fie complet inutil comentariul meu, adaug ca responsabilitatea de care vorbesc toate firmele astea e practic inexistenta in majoritatea cazurilor, ei fac responsabilitate doar de forma cand ii arde la buzunar, nimic in plus.

      00
  5. pai, mai multa interactiune pentru reclama vanduta de ei, cine a zis ca gugle e pomana?
    ia nu mai fi sarac si marca banu la gogu sa te bage in fatza /s

    00
  6. O fi din cauza oare ca in titlu toti au scris „Simona Halep” si tu nu? Si apoi ai cautat „Simona Halep Porche”, desi titlul tau nu contine niciuna din cele 3 cuvinte?

    00
  7. Nu vreau sa-ti stric ziua, dar la mine pe aceeasi cautare, logat cu contul de google, nu esti nici acolo, ci muuuuult mai jos :|

    Chrome, PC: https://i.imgur.com/6p4ACZb.jpg
    Safari, iOS: https://i.imgur.com/ccGLDig.png

    00
  8. Nu o sa il reactiveze ever.

    Nu asa joaca Google.
    Trebuie alt cont de adsense, probabil pe numele sotiei ca sa fie mai safe.

    Si evita bannerele aici pe site ptr ca orice prost care vrea sa iti faca rau iti poate face rau usor (nu intru in detalii ca sa nu dau idei).

    Tinteste catre youtube si asteapta, ca o sa cresti.

    00
    • da si nu, nu mai suntem in 2005 dar totusi sa nu punem prea multe sperante in ‘do no evil’ ca tot la mana unui robot uman dintr-o tara de lumea a3a ajungi

      00
  9. Intreb si eu: se schimba ceva daca ii puneai numele in titlu si tag-uri?

    00
  10. Inainte de toate: voi scrie si cuvinte in engleza, pentru ca mi-e mai usor si nu mai stau sa traduc. Daca aveti chef de mistouri si mui, e OK, daca aveti rabdare, poate aflati ceva, ca asta e cam specialitatea mea in ultimii 3 ani si as zice ca stiu niste chestii.

    Bun …

    1. exista o serie de „ranking factors” (factori care conteaza, atunci cand Google stabileste locul UNEI PAGINI in rezultatele de cautare). Voi folosi rankeaza, mi-e mai usor. Teoretic sunt cateva sute, practic se fac modificari ZILNIC. Pana acum se faceau „core updates” (deci update al algoritmului) trimestrial, acum se fac LUNAR. Chestii care acum 5 ani erau OK, acum te pot deindexa. De asta e bine sa fii mereu la zi cu tot ce zice „gogu” si sper ca reusesc sa va ofer informatie decenta si utila.

    2. daca tu doresti sa rankezi pentru „simona halep porsche” de pilda, exista cateva chestii care te pot ajuta si cateva chestii pe care nu le poti schimba.

    2.1 – AUTORITATEA domeniului tau – desi Google spun ca nu mai conteaza atat de mult, autoritatea unui domeniu este importanta; (ca este Domain Authority stabilit de MOZ, ca este Domain Rating de la Ahrefs sau Authority Score la Semrush). DA-ul tau (MOZ) este 47/100, DR 50/100 (Ahrefs), AS 54/100 (Semrush). Daca totul este la fel (continut, optimizare etc.), siturile cu un domain authority mai mare, vor fi favorizate. Stiu ce zice Google, noi acum discutam ce observa cohorte de SEOisti, care se schinuie sa rankeze situri zilnic.

    Un mod de a reusi sa castigi impotriva behemotilor astora cu autoritatea mult peste tine (chestie pe care trebuie sa o fac eu cu medical SEO, ca am clienti ce trebuie sa rankeze peste WebMB sau MayoClinic), este sa cauti keywords foarte „mici”, pe care cei mari nu se obosesc sa le urmeze sau sa cauti sa cresti ceea ce se numeste „topical map”, adica scriu atat de mult despre „car accident doctor”, pana Google intelege ca sunt o autoritatea in domeniuu si imi va creste ranking-ul. E o intreaga stiinta aici, cum sa creezi silo (structura) de continut, cum sa dai link de la o sub-pagina la alta etc.

    Bun, daca, deci, siturile concurente pe acest keyword sunt mult mai autoritative decat tine atunci vor veni inaintea ta (mai ales daca nu ai optimizat pentru acel cuvant cheie).

    2.2 Optimizezi PAGINA in cauza pentru acel cuvant cheie. Repet, Google rankeaza PAGINI, nu situri, deci fiecare pagina, care urmareste un anumit keyword, trebuie sa aiba toate detaliile in ea, incat Google sa considere ca ea raspunde „intrebarii” cel mai bine.

    Cum facem asta:

    2.1 TITLUL, META DESCRIPTION, URL (link) sunt cei 3 regi, dupa cum le zice Matt Diggity (recomand cursul lui, desi e scump ca dracu’). Daca nu, urmariti blogul lui si canalul de Youtube. Titlul tau si meta description trebuie sa contina keyword-ul in cauza (cat mai aproape de inceput, meta description sa fie atractiv, sa faci omul sa clickaie). Si aici e de scris o carte despre cum sa studiezi CTR-ul si sa imbunatatesti.

    2.1 FEATURED IMAGE – imaginea cu care vine articolul .. se numeste in cazul tau simona-halep-porsche.jpg (sau ar trebui) si are ALT TAG pe keyword-ul in cauza. Asta ajuta clar la SEO si sunt corect setate OpenGraph si TwitterGraph (daca ai setat corect pluginul de SEO).

    2.2 CONTINUTUL – cand scrii continut pentru cuvantul ala cheie, te uiti la cine e in primele locuri si incerci sa intelegI DE CE. Urmarim „content size” (marimea continutului – numarul de cuvinte) si INTENTIA. Daca primii clasati pe Google pentru cuvantul tau cheie au scris un listicle (cele mai sexy 10 femei din Romania), asta scrii si tu. Daca au scris un review, asta scrii etc. Daca e un produs care rankeaza, ai inteles ideea.

    Apoi ne uitam CAT au scris. Daca primii clasati au scris 5000 de cuvinte, nu vei lua locul 1 daca scrii 300. Interesant, daca au scris putin, incearca sa nu scrii de 10 ori mai mult. Consumi aiurea resurse, pentru ca este clar ca nu lungimea textului a fost factorul care a decis cum rankeaza. Se pot folosi tool-uri care sa automatizeze un pic asta (SEO Surfer de pilda). Eu folosesc Frase (nu AI writing, care isi ia in ultimele luni niste mui colosale din partea Google, partea de optimizare). In general incerci sa scrii aprox. media numarului de cuvinte ale primilor clasati si eventual sa plusezi un 10-15%.

    Se foloseste „People Also Ask” (nu stiu cum e in romaneste pe google), sectiunea aia de intrebari in legatura cu respectivul keyword. Faza asta te ajuta sa ajungi chiar in sectorul ala (deci mai mult trafic), plus ca ii arata lu’ gogu ca ai „extenuat” subiectul. Ajuta daca pui niste FAQ schema peste ele.

    Odata ce ai scris minunea de continut, pus imagini optimizate, eventual link extern catre alte situri autoritative, intri in Google Search Console si ceri indexare. Ajuta, normal, links interne de la alte articole, poate si un link extern. Normal, share pe social media.

    Articolul tau in cauza nu are simona halep niciunde in titlu, URL sau descriere. TwitterGraph nu e setat, opengraph zice la description „blog” etc.

    Odata ce ai inceput sa rankezi pentru articolul in cauza (mai ales daca esti primul care scrie, deci nu prea poti face nus’ ce audit pe keyword), vezi cum merge pe Google, te uiti pe Google Search Console la pagina in cauza si iti vor aparea si alte keywords legate de cel mare, pe care te bati sa il rankezi. Le poti adauga in text, poti vedea ce fac competitorii si sa imbunatatesti permanent pagina in cauza.

    SEO se face „a la long”, studiezi rankings, mai bibilesti, mai ti-o iau competitorii inainte, mai bibilesti etc. Mai vine cate un update de algoritm etc.

    00
    • Eu astept comentariile in care te injura lumea ca ai folosit cuvinte intr-o limba straina.

      00
    • @dojo, esti definitia formei fara fond.

      ce treaba are google cu moz, ahrefs sau semrush?
      ca se intampla ca in general paginile cu domeniu autoritar (in opinia tertilor) sa rankeze bine.. e o coincidenta, nu o cauza.

      acei terti incearca sa isi spuna o parere despre cum cred ei ca google va aprecia un domeniu anume, nu sa ii spuna lui google cum sa il aprecieze.
      da, poate ca tu ii iei ca referinta pentru ca o nimeresc mai bine decat tine.. dar cam asta e: o nimereala / parere.

      despre restul vrajelilor.. nici nu comentez

      00
    • Nu mai cautati atata logica in povestile spuse de Google, algoritmul e biased. Actionarii prefera profitul, nu corectitudinea.

      00
    • Jhonny „istețule”, ia explică matale ce ar fi trebuit să zică, fără cuvinte străine. Că de criticat de-am-pulea pot și io, fără să știu nimic despre subiect… Nu v-ar răbda pământu’….

      00
    • @pescare,
      daca citeai mai jos.. vedeai ce am zis eu.

      daca tie iti mult si de forma.. e treaba ta.
      eu prefer calitatea, esenta.

      ps. da, am rezultate in seo cu vechime de double-digit (in ani)

      00
    • John, forma fara fond esti tu, OK?

      Nu am spus niciunde ca Ahrefs ii zice lui Google cum sa rankeze sau chiar esti si analfabet functional, pe langa ca esti nesimtit. Se folosesc chestiile astea sa stii daca poti sa rankezi un keyword in secolul asta si cum sa il aduci pe un client cat mai repede sus pe cuvintele cheie care conteaza.

      Exemplu:

      Am client care incearca sa rankeze pentru „car accident doctor” si locatie. Am 2 chiar care rankeaza bine merci pentru un cuvant cheie care in unele zone costa 40-60 de dolari UN CLICK.

      Pentru ca un site pornit astazi mai greu rankeaza pentru asa ceva, cand sunt clinici care platesc 5000-20.000 de dolari pe luna marketing (sau mai mult), atunci folosesti cuvinte cheie cu volum mai mic, dar care, construite in articole de sprijin, vor putea sa impinga paginile de servicii mai sus. Ai chiropractic, acupuncture, pain management, workers compensation si alte cacaturi de genul.

      Incep sa studiez situatia pe Ahrefs (sau ce unealta folosesti) si te uiti CINE rankeaza pe primele locuri pentru un cuvant cheie.

      Daca pentru x keyword am wikipedia, forbes, businessinsider etc. si din astia cu rating de 80-90, cacatul meu de site cu 20 nu o sa rankeze pentru cuvantul ala cheie niciodata. Sau dupa ce il aduc la un asemenea rating.

      Si pentru ca nu pot sa-l pun pe client imediat pe primul loc (aici nu discutam de local SEO si de profilul de Google my business, cum i se zicea pana acum niste luni), voi construi articole de sprijin pe „how long can you claim injury after a car accident in NY” si alte cacaturi similare (exemplu de cuvant cheie, nici nu conteaza ce inseamna).

      Asa am adus un client (competitor direct Paypal, Stripe si Zelle sa rankeze), asa aduc clienti de medical etc. Exista enspe mii de pagini de „teorie” despre nivele de keywords pe care le poti aduce in rankings. Unii spun sa incepi cu dificultate sub 5, apoi, cand vezi ca incepi sa ai prima pagina pe rankings, mergi la alea de pe dificultate pana in 10, pentru ca ala e nivelul tau de autoritate, mergi apoi mai sus etc.

      Exista un nou update E-E-A-T Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness, pentru ca se doreste ca aia care scriu continut sa aiba autoritate si acum experienta personala cu un produs/servicii (inca un sut in cur celor care fac affiliate marketing), peste tot conteaza si cat de „puternic” este situl. Ca una e sa scrie dojo despre sciatica si alta e cand citesti pe MayoClinic.

      Studiez metode noi de a-mi aduce clientii cat mai sus, fac audite etc. Inteleg ca ti se pare ca sunt o pizda nesimtita, aproape ca sunt de acord cu tine, dar am si eu 21 de ani de online si pe sectorul de SEO lucrez in acest moment pe cea mai agresiva si competitiva piata din online marketing. Daca scriam chestia asta cu un user fake, probabil ca ma felicitai, asa ai avut si tu momentul tau de faima. Felicitari!

      00
    • Vechimea într-un domeniu nu înseamnă neapărat calitate. Apreciez cum te lauzi dar nu ai combătut ideile ci doar persoanele. În esență ai zis „nu e așa, io știu mai bine” să spui care e mai binele ăla, nici măcar mai jos. Ai zis cum nu se face, nu cum ar trebui făcut. În esență.

      00
    • @fisherman, vechimea rezultatelor (adica rezultatele) nu inseamna calitate?
      ok, avem macar preferinte diferite.

      cat despre cum (nu) se face.. sunt convins ca destinatarul mesajului a inteles ce era de inteles.
      daca iti doresti alte informatii imi zici concret ce te intereseaza.. daca eu sunt ok cu jobul si cu tine, iar tu esti ok cu mine si cu tarifele mele.. platesti si gasesti.

      00
    • probabil un spiridus mi-a mancat comentariul.

      punctual:
      – daca vechimea rezultatelor (adica rezultatele) nu e un criteriu de calitate in seo..
      atunci vorbim degeaba aici.
      – despre subiecet am spus ce trebuia spus si sunt convins ca destinatarul a inteles.
      – depre cum se face.. show me the money si iti raspund.

      00
    • @john2381
      Sotia ta merita o statuie ca te suporta.

      00
    • @dojo. nu cunosc în detaliu ce se întâmplă în bucătăria Google, dar ce spui tu în comentariu makes sense; și eu zic că e cea mai puțin rea soluție de a ierarhiza paginile despre un subiect.

      am căutat zilele astea despre „alpha-lipoic acid” și google îmi arată așa: 1) drugs.com, 2) webmd.com, 3) wikipedia, 4) pubmed.gov. din punctul meu de vedere, rezultatele sunt ok. fiind un subiect pe care nu îl cunosc, nu mi-aș pierde timpul să citesc ce a scris johndoe.com fiindcă nu îl cunosc pe autor, nu știu dacă are habar despre ce vorbește, nu am cum să verific dacă bate câmpii sau spune o chestie de nobel.

      bineînțeles, google este totodată și politically biased până în gât. dacă cineva caută după „Giorgio Agamben Covid” (un articol în care bătrânul filosof făcea mișto de ăia care aplaudau ca focile la ambulanțe în timp ce stăteau cuminți închiși în casele lor), primele 3 pagini de rezultate sunt despre cum Agamben a luat-o razna la bătrânețe; articolul în sine, dacă ai răbdare, îl găsești (indirect) într-un link din pagina 4. na, face și Google ce poate, aia e.

      00
    • dojo, orice ar fi, numai forma fara fond nu e. poate forma nu e întotdeauna cea mai placuta, poate un pic prea pisicuță melodramatica cateodata, dar ce spune ea se leaga dd multe ori cu chestii știute din alte parti sau direct. si completeaza tabloul.

      relativ la ce zice aici, sunt prea multe detalii concrete spre diferență de opiniile formate exclusiv din buzzwords ca sa o ignori cu gratie.

      poate nu o fi ea cea mai tare in domeniu dar in acelasi timp nu e nevoie sa fii colin mcrae ca sa fii un sofer bun.

      00
  11. Banul e, banul e ban… ce algoritmi, n-ai vazut faza la Twitter… ca-i avea shadow banned pe oameni si sustineau sus si tare ca asa ceva nu exista la ei.

    00
  12. Hai sa folosim un minim de logica: daca sunt un om oarecare si caut o stire despre Simona Halep si Porsche, ce as vrea sa imi dea Google mai intai? Site-uri de stiri mari sau blogul personal al unuia de care probabil nu am auzit niciodata?

    00
  13. Io cred ca daca esti blocat de Adsens inseamna ca nu esti ‘partener’ Google si implicit algoritmul te arunca in urma surselor ‘de incredere’ care sunt prietene/agreate/verificate/cotizatoare Google, drep urmare esti silenced.

    00
    • Sunt multe probleme cu profilele de business (Google Business Profile), cu Adsense, Adwords etc. Stiu caz de firma de marketing care ruleaza cateva zeci de mii de dolari pe Adwords si s-au trezit blocati din senin. Se rezolva cu un telefon (cel putin asa au rezolvat ei), dar relatii clienti la Google is tot mai proaste. Am client care nu si-a putut inca verifica GBP, desi in general in 4-5 zile primesti cartea postala cu codul. Altii cu profilul suspendat (am patit si eu), review clar fals, care se nu se sterge etc.

      La partea asta nu e doar ca ar ave ei ceva cu Vali, pur si simplu este o companie tot mai imprastiata ca si servicii, care au economisit bani la sange cu angajarile si acum culeg „roadele”. E multa incompetenta si dezorganizare, oricat de mari si de tari sunt.

      00
  14. Am intrebat un prieten si mi-a explicat in mare ce se intampla (nu doar cu blogul tau), ci si cu afacerea lui, ce depinde de reclama si care e in cadere libera de cateva luni.

    1. Afara recesiunea a venit deja, iar concedierele de la Meta, Microsoft si Twitter sunt foar vf icebergului. Sunt mii de alte firme mici de IT care fac concedieri.

    Bugetele de reclama s-au contractat (ca sunt cel mai usor de taiat la urgenta) si cei care vad aceste date au inceput sa faca curatenie, sa scape de cheltuielile care nu aduc plus valoare acum.
    Mirajul serviciilor gratuite incepe sa se destrame, pentru cei care citesc semnele.
    In curand va costa 3 USD/luna orice chestie, abonament.

    2. Google iar a inceput sa „mimeze inteligenta”, adica mai nou a scos niste modificari care urmaresc tocmai sa nu scrii pentru Google si reclama, cica Helpful Update.
    Cum determina el asta, e desigur… secret.

    3. Ca intotdeauna, brandurile sunt protejate de numarul masiv de link-uri create in 15 ani, mai ales intre cele X site-uri afiliate oficial s neoficial.
    Tu probabil stai prost rau la link-uri, pentru ca la cati musti de posterior, nici dracu nu vrea sa iti dea link si sa se afilieze cu tine.

    E un fel de Karma, daca vrei sa ii zici asa.

    00
  15. tu ai vrea sa primesti serviciul (orice fel de serviciu) celui care a fost primul pe nisa sau al celui mai bun din nisa?
    deci.. care e scopul unei cautari?
    sa gasesti prima mentiune despre ce cauti sau sa o gasesti pe cea mai buna?

    cat despre cele 200 / 1.000 / 1.000.000 de chestii care conteaza pentru google..
    chiar tu i-ai spus ca articulul tau nu prea este despre simona halep (termenul cautat) prin omiterea lui din titlu (care prin definitie spune despre ce e continutul).
    asa ca degeaba te superi pe google (si departe de mine gandul sa il apar), dar in cazul asta ti-ai facut-o singur.

    00
  16. Tu ai ramas cu banul pe Adsense de acum 10 ani ? FML.

    Fa alt cont pe alt mail in plm, revendica site-ul site-ul si cere reanalizarea, ca ti-l scoate, ca scot banul la toate fantomele de site-uri, prinse cu toate zoaiele internetului.

    00
  17. Machine learning ranchiunos

    00
  18. Întrebarea mea sinceră este dacă ai nevoie de adsense, reach șamd… În sensul că dacă ți-ai dedica timpul și energia pentru altceva cât ar fi diferența în viața ta

    00
    • Omul trebuie sa si manance (desi f putin, la cum arata @Vali) si nu poti sa traiesti in vid.

      E clar ca sursele de bani au secatuit, de aici agitatia si frustrarea din ultimul an.

      La 40 de ani, nu e foarte tarziu pentru autor sa se specializeze pe sudura.
      Se cauta sudori ceva de speriat!

      00
    • merci, bogdan, ești foarte amabil.

      E clar ca sursele de bani au secatuit, de aici agitatia si frustrarea din ultimul an.

      cele două nu sunt corelate, frustrarea e de dinainte de deschiderea blogului :)

  19. Din cate stiu eu, sunt cateva chestii de care Google tine cont.

    Cate link-uri relevante si calitative sunt catre pagina ta
    Calitatea continutului
    vechimea

    Acum … daca un site are domain authority mai mare ca al tau… nu te astepta la prea multe de la Google.

    Am patit de f multe ori cand Google Adsense sau Admob ma banat temporar.

    Din pacate, daca cineva vrea sa iti faca rau, o poate face. Google se asteapta ca tu sa iei masuri impotriva traficului abuziv…

    Google e ca Microsoft, dar cu masca

    00
    • apropo… de ce nu pretuiesti link-urile interne @Zoso ?

      am povestit “aici”

      aici de fapt e locul unde se introduce cuvantul cheie.
      E foarte amuzant cand vezi oamenii ca incearca sa obtina link back de calitate, si in loc sa puna cuvantul cheie tranteste un cuvant de stop, chiar si ptr link-uri interne… wrf??

      00
  20. nu ai keywords-urile in titlu. ei le au.

    00
  21. Nu e nevoie sa aprobi comentariu.
    Uite sugestia mea:
    1. la articolul respectiv pune titlu :
    Simona Halep: Povestea unui Taycan
    In Google Search Console baga linkul, o sa iti spuna ca e deja indexat. Si vezi ca scrie acolo S-a schimbat ceva? Atunci resubmit link. si dai acolo ca sa ceri sa il reindexeze cu actualizarea din titlu.
    2. Din articolul acesta (google-iubeste-continuare) la continutul :
    Și totuși, algoritmul a decis că eu, sursa inițială, trebuie să fiu la coadă. –-Modifica in:
    Și totuși, algoritmul a decis că eu, sursa inițială a articolului , trebuie să fiu la coadă. => ce am pus intre pune-i link catre articolul 1.
    Apoi resubmit in Google Search Console articolul google-iubeste-continuare.
    3. Cauta articole de pe blog cu Simona Halep iar acolo introdu backlink cu anchor relevant (de ex: simona halep taycan, simona halep porsche) catre articolul tau Simona Halep: Povestea unui Taycan. Poti sa introduci ceva gen:
    Poate te intereseaza si articolul Simona Halep: Porsche.
    Incearca sa ai backlink-ul intern cat mai sus in pagina.
    Dupa ce ai mai modificat 2-3 articole despre halep baga-le si pe ele din nou in Google Search Console pentru a fi reindexate cu actualizari.

    Acestea ar trebui sa iti dea boost in SERPs mai ales ca am vazut ca ai backlinkuri chiar de la publicatii.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.