eMag.ro s-a relansat

Cu o nouă prezentare a produselor, de care ei sunt foarte mândri.

Eu am o singură nelămurire.  Înainte intram pe site, alegeam o categorie din stânga și aveam totul de-a gata. Acum aleg o categorie și mă duce într-o pagină unde produsele sunt aranjate …hai să zicem non-util și mai trebuie să dau un click ca să ajung la filtrele de selecție. Mi se pare o pierdere de timp inutilă.

emag-design

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

26 comentarii

  1. Nu vreau să fiu rău dar așa e și la amazon cu meniul ăla deci e absolut logic să fie așa și la emag. Okazii ar trebui să fie în joc de glezne că din câte am înțeles se reface și ebay; așa că or să aibă și ei de treabă în curând.

    00
  2. Stupid. Schimbă un design bun cu o baligă.

    00
  3. Ce tare e cosmin…daca e la amazon asa, e absolut logic sa fie asa si aici :-):-)

    00
  4. @tana se pare că trebuia să pun și o pancartă de gât cu „sunt ironic”. Doar remarcam cu tristețe că emag cu toate ca a crescut foarte mult nu are curaj să încerce ceva pe cont propriu și copiază fiecare update de design de la amazon. La fel și okazii (bine okazii e chiar clonă de ebay).

    00
  5. Pai si facebook-ul au violat timeline-ul ala de nu-i mai separa pe aia care iti dau like si se vede asa mult scris in pagina, asa vad si aici cand dai pe o categorie nu arata ca selectezi, iar pe blog la tine cand lasi tu comentariu apare ca si cum ai fi unul din comentatori, e putin obositor sa ai totul asa pus la gramada. Tehnologia asta te obliga sa porti ochelari.

    00
  6. daca meniul primar ar fi cu link direct catre o doua pagina care zici tu ca e inutila atunci ar fi ok..asa si mie imi pare cam enervanta chestia plus breadcrumbsurile care par ciudate, poate au imbunatatit searchul de le-au modificat si pe alea

    00
  7. Inainte erau atat de multe categorii in stanga incat trebuia sa dai search ca sa poti gasi o categorie. Este o schimbare motivata.

    00
  8. Incearca sa dai click pe sagetuta aia care inchide drop down-ul de produse de pe prima pagina. :)

    Mie tot imi vine s-o ascund. In rest mi se pare ca e mai in trend cu design-ul din zilele noastre. :)

    00
  9. […]”Mi se pare o pierdere de timp inutilă.” – Da, asa este… o pierdere de timp mai utila e sa citesti blogul asta :))

    00
  10. Cam fail, au dat multe buleli, link-uri de categorii schimbate, pierderea indexarii, breadcrumbs fail, nu te poti intoarce la prima categorie, etc..

    https://www.it-blog.ro/cum-vi-se-pare-noul-design-de-la-emag

    00
  11. @cosmin pai trecand in revista restul comentariilor si de la alte articole, se pare ca toti sunt ironici aici, altfel nu-mi explic lipsa oricarei logici in ele…

    00
  12. If it ain’t broke, don’t fix it.

    00
  13. si inca nu e concediat omul care a venit cu ideea asta?

    00
  14. Arata ok, nu este original sau special

    00
  15. Ma gandeam ca o sa apara expertii seo ingrijorati de pierderea indexarii :))

    00
  16. Parca e mai ciudat acum.. bani sa fie, ca de cumparat se gasesc locuri.

    00
  17. Unele reguli din magazinele de retail trebuie sa ajunga cumva si in Online. Ti-a ingreunat tie, cumparatorul cu un grad mai mare de tehnicitate, putin procesul de alegere dar poate l-a usurat unui potential cumparator nehotarat. Poate il face sa dea o suma mai mare pe ceva oarecum mai bun.

    00
  18. La ei pe blog sunt 8 comentarii si aici 18. Atat.

    00
  19. Doar mie nu imi merge pe iPad?

    00
  20. @Cristi

    lumea intra pe emag sa le citeasca blogul sau sa cumpere produse?

    00
  21. Mda deci reclama… cum o fi ea, tot reclama este.. pana la urma zoso v-a facut sa intrati pe emag si pam-pam si-a facut banii pe ziua de azi! Kudos maestre!

    00
  22. Nu-ti place nu te uiti!

    Sunt curios, pierderea de timp inutila se va traduce in pierdere de clienti, respectiv pierdere financiara de ?…

    00
  23. era mai bun designul vechi

    00
  24. Imi place noul design insa a fost mai mult o joaca de culori si aranjare,treaba de o ora,maxim.

    00
  25. Parerea mea este ca grafica vinde, nu utilitatea, ca sa numai spun ca dai exact cate clickuri dadeai si inainte, doar ca este mult mai atractiv pentru omul de rand, care este tinta principala pana la urma… Cat despre cunoscatori, ei oricum vor cauta pretul cel mai mic si nu-i intereseaza de cate clickuri trebuie sa dea pentru a-l obtine, doar nu-i nimeni nebun sa cumpere de la emag pentru ca da cu un click sau doua mai putin decat da pe celelalte site-uri… :)

    Chiar nu inteleg de ce trebuie cel care a gandit asta dat afara si de ce trebuie sa piarda clienti pentru ca au schimbat designul in ceva mai atractiv… clienti pierde oricum pentru ca au adaosul prea mare si pentru ca au mult prea multi angajati degeaba care nu fac nimic.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube