KFC Delivery, cea mai bună modalitate de a comanda de la KFC – în București

48% dintre voi sunteți din București, așa că asta e pentru voi: KFC lansează o platformă proprie de comenzi online, astfel încât acum aveți la dispoziție 3 variante pentru a vă comanda acasă produsele. Pe celelalte le știți: call center și platformele partenere de comenzi online.

Bonus, aveți și câteva oferte exclusive noi, cu același pui #pebune, cum ne place. Ceea ce mi se pare mișto e că noua platformă pune mult accentul pe feedback-ul onest de la client, idee pe care am mai dezbătut-o cu voi la modul general.

Dacă tot suntem aici, aș vrea să îmi ziceți în comentarii cât de des dați review-uri când vă place un serviciu sau un produs, comparativ cu reversul. În perioada asta, eu unul încerc să susțin restaurantele care fac treabă bună cu livrările. Cu prima ocazie când trec prin București, revin cu feedback aici pentru noua platformă KFC Delivery.

Între timp, dacă o încercați voi, lăsați un review fie pe site, fie pe pagina de Facebook KFC România. Oamenii sunt receptivi la feedback constructiv și răspund rapid la mesaje.

wps_clip_image-2376

(articol publicitar)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

65 comentarii

  1. Sau cum să devii și mai obez la tine acasă fără să ajungi la fast food.

    10
    • Daca mananci ca spartul devii obez de la orice. Din cand in cand cate o portie de fastfood e rezonabil (eu cam o data pe luna).

      00
    • @claudiu, mananc eu ca spartu si am 65 de kile. 5 mese pe zi. nu, n-am kanker.

      00
    • Devii obez si daca mananci mancare gatita, sa stii.
      Mai un colt de paine la o ciorba, inca un colt de paine la felul doi, mai mananci vreo doua felii de paine si la micul dejun, intre mese mai bagi o felie de paine cu zacusca.
      Asta ca sa nu includ ca iti mai prajesti un carnat, mai bei un suc, mai mananci o clatita, mananci ditamai portia de piure de cartofi, bei cafea cu zahar si lapte, mai bagi si niste covrigei si o punga de seminte la tv, spalate pe gat cu si mai mult suc.

      Nu KFC si shaorma sunt de vina pentru obezitatea romanilor. Just saying.

      00
  2. Intrebarea ta m a facut sa mi dau seama ca dau review doar cand e de rau. Obicei prost, pare se, daca as vrea sa sustin ceva bun

    00
  3. Atat am de zis: o sa comand de la KFC Delivery cand toate produsele din restaurant vor fi disponibile pentru livrare. Ultima data cand aveau ceva noutate „pui teriyaki” si am vrut sa comand mi-au spus ca acel produs se serveste doar in restaurant si nu se poate livra.

    00
  4. daca ma deranjeaza ceva a doua oara in general las review. vreau ca cu aceasta ocazie sa salut baietii de la dristor tineretului care din 2015 pana astazi nu sunt in stare sa citeasca ce comanzi si sa indeplineasca comanda intocmai. am verificat, prima comanda pe foodpande e in 2015 si au mai urmat vreo 30 pana sa ma potolesc. nu sunt singurul, si prietenii mei se plangeau zilele trecute de acelasi lucru. repet, din 30ish comenzi absolut NICI UNA facuta dupa indicatiile din formular. Oamenii fac saorma cu de toate la absolut tot ce inseamna delivery.

    00
  5. Am dat eu comanda acum cateva luni si am asteptat 3 ore si 10 minute.Asta dupa ce am dat nspe telefoane.KFC Crangasi si au doar un livrator.Bineinteles ca a venit rece.Mentionez ca stau la mai putin de 1Km de ei. Si nu, nu era o optiune sa merg sa iau ca eram in perioada aia naspa. Oricum si la coada la ei stateai mult.Prin Glovo e mai bn , chiar daca dai mai mult.

    00
  6. Kfc prin livrarea lor livreaza in media cam in 2 ore, la orice distanta ai fi de restaurant pentru ca au putini livratori si le dau cate 5 comenzi sa livreze odata. Prin Glovo sau prin foodpanda cam in 1h si asta din cauza faptului ca livratorii asteapta mult pentru a le fi inmanate comenzile. De cele mai multe ori au o singura persoana care face comenzile pentru delivery, insuficient pentru 10 livratori care asteapta comenzile deja intarziate.

    00
  7. Nu pare sa functioneze, am incercat sa introduc 3 adrese (Strada X, nr.Y)… asta ca feedback la articolul tau.
    In plus nu vad nicaieri o descriere cum ar trebui sa fie formatul textului (accepta prescurtari, punct, virgula, etc)

    00
  8. Stau la 1.2 km de cel mai apropiat KFC. Am dat comandă prin serviciul lor de livrare, m-am gandit ca vine repede, sunt doar 2 semafoare între noi si au multe scutere pentru livrare. La telefon mi-au comuncat maxim 90 de minute. După 2 ore mi-a venit comanda…rece.

    00
  9. Ce-i drept e cam nesimțit procentul de la glovo and friends. Și cei de la Jerry’s și-au păstrat propria livrare

    Păcat că restaurantele mici nu-și permit și o să ajungă îngropați de glovo, eventual sa le mai tragă și câte o taxă sa fie afișați pe front page

    00
    • Eu cred că există deja…

      00
    • Nu este deloc nesimtit peocentul pentru ce costuri sunt. Un livrator este platit in medie cam cu 10 lei pe comanda. Costurile cu sistemele, echipamentele si oamenii din spate nu sunt acoperite. Toate platformele se delivery din Romania inca merg in pierdere cam cu 0.5 euro le fiecare comanda livrata. Do the math. Bugetul de marketing al agregatorilor aduce un numar de clienti la care restaurantele traditionale nici nu viseaza, se baga sute de mii de euro lunar in performance mkt si tv promovandu-se nu doar aplicatia cat si restaurantele. Unii manageri se restaurante au vazut oportunitatea, si-au specializat meniul pentru delivery si fac profit chiar si cu 35% comision, o alta solutie ar fi dark kitchens, locatii specializate pe delivery in locatii anonime cu chirii mici, pentru toti ceilalti delivery trebuie sa insemne o folosire a capacitatii deja existente pentru dine in si to go.

      00
    • @constantin livrarea o platesti separat de acel 35%, nu?

      00
    • @mrcdl
      toti agregatorii au campanii de freedelivery care se intind pe luni de zile, taxele de livrare oricum sunt foarte mici, sub 6-7 lei la cel mai indepartat punct al ariei de livrare.

      00
    • Da, nu știu de ce sunt convins că toți ăștia cu livrări merg încă pe pierdere! Sunt convins că e ce urmărește oricine își deschide o afacere, să meargă pe pierdere și să aducă bani de-acasă, nu ar închide în primul moment în care ar vedea că nu e rentabil să țină afacerea!

      00
  10. Platforma o fi buna dar livrarea e dezastruoasa. Am comandat acum cateva luni si am asteptat vreo 3 ore sa ajunga comanda. Bine, m-a mancat in fund sa fac comanda, ca stau la 150 de metri de un KFC, dar am zis sa vad cum e.

    00
  11. Și eu aștept să ajung in București sa comand pizza de la Jerry’s și KFC… acasă mai gătim, ce naiba! Doar nu suntem Influencerite sa plângem că nu ne-a adus mancare curierul și ne culcam cu fluturi in stomac

    00
  12. D-abia astept sa dau comanda si sa mananc cartofi reci cu gust de carton :x
    Ca sa nu mai zic ca nu poti comanda tot ce e in meniu.
    Daca am pofta, ma duc eu si-mi iau.

    00
  13. fratele meu e mare fan KFC si in general prajeli. a facut o criza de pietre la fiere urmata de operatie. avea niste gauri in abdomen de ziceai ca si-a descarcat un raket incarcatorul in el.

    00
  14. Le-a luat jumatate de an sa faca o platforma de comenzi online. Am dat 2 comenzi vara asta la ei. Sunat, vorbit prin call center, venit comanda partiala si cartofii reci.
    Ce sa zic… acum am verificat in noua lor platforma. Pot alege doar Veranda. Deschid la 13.15.
    Comand mancare acasa de 1-2 ori pe luna. Dominos si Jerry au site-uri de rahat iar aplicatiile lor le-am dezinstalat pentru ca vor acces la galeria telefonului, mesaje, etc. Prea multa bataie de cap pentru mancare proasta, scumpa si nesanatoasa.

    10
  15. Eu las review-uri pozitive. La cazări, jocuri, site-uri, muzee, servicii de curierat…de ce sa nu o fac. Oricum imi ia mai puțin decât o opinie negativa, unde în mod normal dau multe detalii.

    10
  16. NU, stati deoparte.
    – nu sunt toate produsele disponibile
    – aria de livrare este restransa
    – livrarea dureaza enorm
    – ajung invariabil reci
    – vesnic rateaza sosuri
    – comanzi doua galeti si iti pun 3 servetele

    00
    • Ai hartie igienica, nu-ti trebuie servetele de la ei. Adica banuiesc ca omul care mananca kfc cu galeata are provizii de hartiei igienica.

      00
    • Da Radu, insa hartie igienica trebuie sa iti ramana pentru iesire, nu pentru intrare. Ca dupa o galeata garantat te caci imprastiat.

      00
    • @Radu: banuiesc ca poti rationa ca sunt 3 galeti la un birou de 20 oameni? Si nu, nu o sa punem hartie igienica pe masa, nu stiu unde ai crescut sau pe unde mananci.

      00
    • Da’ ce-are draga, daca pui hartie igienica pe masa? Ce, te stergi cu ea la cur inainte? LOL.
      Tot hartie e :)))) Prefer hartie igienica pe masa, decat lins de dejte.

      Ia uite ba, burghezii.
      La WC ce faci daca ramai fara hartie igienica? Nu iei un sul de prosoape de bucatarie, sau te stergi cu degetu pana ajungi la supermarket?:)))

      00
  17. Las review-uri, mai ales la restaurante ce imi depasesc asteptarile. Daca e mediocru, ma abtin, daca e prost, din nou las review corespunzator sa nu se mai arda si altii.
    La kfc pateam inainte de pandemie ca mancarea sa ajunga rece sau prost ambalata, dar din vara am observat ca au mai multa grija, probabil ca au mai cizelat regulile de delivery.

    00
  18. Ca altii de mai sus, am comandat o singura data direct de la ei, prin mai. Am kfc oarecum peste drum, dar il inchisesera, si faceau delivery de la Crangasi. 1,5 km in 2 ore, mancare rece. Bonus experienta comenzii cu o tanti plictisita la telefon, ca la shaormaria din colt. (macar acum scapi de asta, daca e ok site-ul)
    Si nu cred ca e o problema pentru KFC sa negocieze niste comisioane ok cu Glovo sau cu altii (cum probabil a facut McD cu foodpanda). Sunt destul de mari, au volum, nu le cere Glovo 30% ca amaratilor cu restaurante de cartier. Pur si simplu aleg sa isi maximizeze ei profitul, pe nervii clientilor.

    00
    • Ok, am deschis si site-ul acum, ca mi s-a facut pofta (reclama functioneaza!) si am zis sa vad, poate comand mai incolo un pranz.
      Tot KFC Crangasi imi propune, abia au deschis la 11, deci nu sunt asaltati de comenzi. Timp estimat de livrare: 40-80 min. La ora pranzului vor fi probabil 80. In 80 de minute ajung la Crangasi pe jos, fac piata, iau si KFC, ajung inapoi acasa si cred ca am timp sa si mananc. (evident ca nu voi face asta, probabil voi lua un Glovo cu livrare in 45 de minute)

      00
  19. Comandat acum o saptamana, a mers fara probleme. Mi-ar placea sa primesc updates in timp real cu procesul de preparare, preluare si livrare.

    00
  20. Am comandat la începutul stării de urgență de la ei, a durat 1h20 in condițiile în care restaurantul e la 15min de mers pe jos de mine.
    Condensul de la căldură și puiul nu s-au înțeles.

    00
  21. Am testat noua platforma alaltaieri seara. Am incercat sa dau comanda la 19:50. Am selectat magazinul, nu se poate da comanda pentru ca „Deschidem la 20:15”. Facepalm.

    Revenit la 20:15, comandat, primit aceeasi cartofi reci si fazi + un sos lipsa.

    10/10 Recomand

    00
  22. Nu prea scriu multe review-uri dar in 8/10 cazuri dau cand de bine; daca am o problema prima data anunt la hotel/restaurant/insert firma care face ceva pt ca e posibil sa fie oameni bine intentionati dar sa fie „ghinion” si sa se nimereasca la mine o nefacuta.

    Acu cateva luni chiar am trimis special un mail dupa ce am sapat 15 min dupa un email de la booking al unui manageras in care multumeam si laudam o angajata a lor care putea sa-mi zica nu se poate si era acoperita de T&C insa m-a ajutat chiar daca a costat-o 10 min de munca.

    00
  23. Mereu las review la tot ce se poate.

    00
  24. Engleza m-a ajutat enorm in viata dar nu inteleg ceva in acest caz.

    De ce nu e livrare.kfc.ro .. de ce ai pune delivery.kfc.ro ??

    Pur si simplu nu se justifica, parca vad cautarile pe google „delivării, deliverii, etc“。

    00
  25. Am comandat de 4-5 ori la ei, a ajuns in 1-2 ore de la comanda, dar nu rece. Ultima data s-a scuzat livratorul ca s-a mers greu ca ploua si e greu cu scuterul pe ploaie.
    Fratilor, nu-i grabiti, ca oamenii astia isi pot pune viata in pericol ca sa ajunga mancarea la voi cu cateva minute mai devreme.

    00
  26. unu: la adresa mea nu livreaza
    doi: KFC mai are gust la mai mult de 20, hai 30 de minute de la preparare? hai, carnea o mai incalzesti in cuptor sau microunde o data si se apropie de cea scoasa din friteuza. dar cartofii devin carton ud, odata reincalziti.

    00
  27. dat comanda luni. ora ~12:20. la maxim 2km de punctul de livrare. 90′ estimat. a venit la ~14:45. am refuzat comanda. daca citeste KFCul: locatie mea este lujerului bucuresti; comanda putea veni din cora lujerului, crangasi sau mult mai de departe KFCul de la iesirea din bucuresti. de ce a durat atata? nu stiu. livratorul a spus ca 1 om nu poate livra 15 comenzi in asa putin scurt timp. si sa sun sa le spun celor de la call center. am sunat.

    00
  28. Dacă-i de rău, sigur las review!
    Dacă e așa ș-așa, las 5/4 stele, după caz, fără cuvinte.
    Dacă-i de bine sau foarte bine, las review cu poze eventual.
    În pandemie am comandat (în Italia) cu justeat, la 15 de la comandă mi-a venit pizza și kebab fierbinți, cartofii în cutie de plastic gen de la supermarket cu folie, fierbinți și ei, toate sosurile separat în ambalaj de o porție și…… Cadou! o doză de pepsi. Am întrebat de ce, că nu am comandat, mi-a răspuns: a zis patronul că poate ți se face sete!
    Așa-i și la KFC?

    00
  29. Nu dau comentarii, am dat unu la emag odata si a aparut dupa 2 ani desi era neutru spre ok. Asa ca am zis ca-s muisti si: „fara cometarii”.

    00
  30. Am comandat de cateva ori anul trecut. Niciodată nu a venit sub 1.5 ore comanda. De vreo 2 ori era mâncarea udata, altădată era punga rupta de la ceva lichid lângă care stătuse…
    Nu știu ce sa zic, dar momentan zic pass la KFC delivery pt experientele anterioare.

    00
  31. Am dat comanda si observ ca lipseste sucul de portocale, desi pe Glovo era disponibil. La finalizarea comenzii nu am avut posibilitatea sa-mi fac un cont. Am facut contul dupa inregistrarea primii comenzi si inafara de a edita cateva detalii nu am un istoric. Submeniul pentru cont (bara neagra cu detaliile mele si deconectare) ar fi util sa fie sub numele profilului, eram pe home si aproape ca nu mi-am dat seama de acea bara neagra pe slide negru.

    Inafara de „am primit comanda” nu extsa nici un fel de feedback, timp estimativ, metode de contact in caz de nevoie etc.

    00
  32. deobicei las evaluare cu stele dar uneori nu am chef sa si scriu. si ma enevreaza foarte tare cand trebuie sa scriu ceva de exemplu daca dau 5 stele.

    fa un sistem pe cateva puncte(rapiditate, amabilitate, conditiile mancarii, habar n-am orice) cu stele si sigur strangi mai multe review-uri decat daca trebuie sa scriem.

    00
  33. Imi plac KFC. Incerc sa mananc de maxim 1-2 ori pe luna pentru ca vreau sa limitez prajelile. Ii consider mai ok decat McD, evident cu plusuri si minusuri de ambele parti. Azi mi-ai facut pofta. Am comandat, au venit in 30 minute, calde toate. Mi se par mai bune ofertele pe comanda decat cele in magazin. eBucket e o oferta f buna in prezent. Ca de obicei mi-au pus extra stripsuri gratis. Am avut o mica obiectie la suc. Incurcasera bautura. Sunat la *1100 sa le zic. F amabili. M-au intrebat daca vreau sa mi-l aduca acum pe cel corect. Am zis ca nu e nevoie si am ales sa il primesc la urmatoarea comanda. Mereu in zona la mine (Dristor) au livrat rapid, mai rapid decat livratorii de la aplicatiile de food. Mai bine comanzi direct la ei. Plata cu POS sau bonuri la usa ta.

    00
  34. De anul asta chiar am inceput sa las feedback pentru orice. De la Glovo si Uber la comenzi online. Si sper totusi ca acel curier care a purtat masca cand a livrat, sa primeasca un bonus pe seama acelui feedback :)) ( poate e doar un vis, dar eu sper sa fie bonusati oamenii care au feedback-uri pozitive din partea clientilor) .

    00
  35. Un feedback: au copiat site-ul din UK si nu s-au obosit sa schimbe title-ul; in html inca scrie KFC | KFC UK

    00
  36. Am comandat astazi.
    Primul feedback este negativ: nu permite plata online.
    Feedback nr 2….nici nu stiu daca este pozitiv sau negativ: aveam termen de livrare 40 si 80minute….a venit comanda in 16 minute:)))

    00
    • Feedback nr 3….macar 1 servetel sa fi pus…unul!
      Si feedback nr 4, total negativ: nu era comanda completa…lipseau bucatile de pui din bucket, erau doar crispy si hotwings.
      In concluzie, sa fie sanatosi cu aplicatia lor, imi pare rau ca am comandat.
      Ps: baiatul care a livrat este printre cei mai amabili curieri/ livratori intalniti vreodata de mine

      00
  37. Am comandat la 17:27 intr-o zi. Singura data, prima data pe platforma proprie. A ajuns comanda la 19:27! Nope, mersi!

    00
  38. Am comandat in urma cu cateva saptamani. Comanda a ajuns in 2 ore! Intre timp am comandat si de la livratori, tot de la KFC. Au ajuns amandoi in acelasi timp. Unul dintre ei a plecat suparat. Livratorii au ajuns in 20 min. :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube