În 2009 îmi puneam aceleași întrebări. Băi, chiar nu putem produce în România niște chestii banale? Scobitori? Pâlnii. Plastice. Chestii simple. Nu microcipuri. Nu robotică. Nu cocaină. Chestii simple de consum. Se vorbește zilele astea despre întoarcerea manufacturii în Europa, cel puțin pentru lucrurile de bază. Companiile care vor rămâne vor căuta să facă centre […]

Nu știu voi, dar eu n-am reușit să fac o comandă prin Bringo zilele astea. Îi văd că lucrează, trec prin fața geamului, dar nu am reușit. Probabil alții sunt mai norocoși ca mine. Pe la 5pm erau picați de tot, se încărcau categoriile, dar nu se mai încărcau produsele din categorie. În timpul ăsta, […]

Arată-mi cât costă comanda în derulare. Am uitat. N-am ținut minte. Arată-mi cât costă comanda actuală. Nu pe aia de ieri. Nu pe aia de acum 3 zile. Pe aia în derulare. Simplu. Îmi merit banii sau ce?  

1. E deranjant câți oameni insistă cu “n-are cum să vină la noi”. Dacă ar fi doar câțiva idioți răzleți, da, ok, ignorabil, dar mă sperie câți oameni cu opinia asta sunt. Surpriză, azi tocmai a ajuns în Italia. Mai e un pic. Oameni care au atitudini de tipul “ah, stau în casă, comand totul […]

Cu toate bubele pe care le au companiile astea noi și aproape hrăpărețe, Glovo, Amazon, UBER, cam tot ce înseamnă “on demand economy”, ele fac un mare bine, pe care îl realizez pe măsură ce interacționez cu oamenii din aplicațiile astea. Comand ceva de mâncare. Sună omul, sunt la numărul 1. Bos, am comandat la […]

Al 32-lea proiect cu meșteri urmează să se lanseze. Nu știu detalii, am văzut niște share-uri pe feisbuc. Îmi doresc să nu fie asta strategia lor. “Rugăm niște prieteni să ne dea share pe facebook și se duce ca focul”. Îmi doresc să se fi uitat la cele 31 proiecte falite dinaintea lor, fix pe […]

Cam ăsta e nivelul de halucinații pe care îl au oamenii ăștia. Compania e pe pierderi, modelul de business e meh, dar pretențiile sunt la cer. Trebuie să fii destul de credul să îți abandonezi jobul curent ca să lucrezi la o companie care mâine poate pune lacătul pe ușă.

Glovo are 8 milioane lei pierderi și venituri de 1 milion lei în România. Ceea ce nu e o problemă, au luat 30 milioane investiție, sunt pe creștere, nu e o pierdere reală, e costul intrării pe o piață nouă. Dar… E o diferență fundamentală între o companie care încearcă să falimenteze jucătorii vechi, fie […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.