De la Vodafone vin detaliile concertului Beyoncé (comunicat de presă)

Vodafone Romania are placerea sa prezinte Beyoncé intr-un concert extraordinar la Cluj-Napoca, in 22 octombrie 2007,  pe Stadionul Municipal Ion Moina. Concertul se desfasoara sub umbrela Vodafone Best Music, prin care Vodafone Romania a prezentat evenimente muzicale unice precum concertele The Rolling Stones si Depeche Mode la Bucuresti, Shakira la Timisoara.

Pentru concertul de la Cluj-Napoca vor fi puse in vanzare un numar total de 13.500 de bilete, in zonele renovate ale stadionului si pe gazon. Biletele sunt disponibile intr-o gama larga de categorii de preturi: 45 RON, 55 RON, 70 RON, 75 RON, 85 RON, la care se adauga bilete VIP, la 350 RON.

Vodafone Romania va asigura acces la bilete pentru clientii sai inainte de punerea in vanzare pentru publicul larg. Astfel, clientii Vodafone Romania pot cumpara bilete in avans intre 19 si 24 septembrie 2007, la www.bilet.ro. Orice client activ in reteaua Vodafone Romania poate comanda online maxim 4 bilete, prin simpla trimitere a unui SMS gratuit la numarul 1855. Clientul va primi un cod unic pe care il va folosi, impreuna cu numarul sau de telefon mobil,  pentru inregistrarea pe site.

Incepand cu 25 septembrie 2007, biletele la concertul Beyoncé vor fi disponibile publicului larg, online, la www.bilet.ro, in magazinele partenere Bilet.ro*, precum si in urmatoarele locatii din Cluj-Napoca: Casa de Cultura a Studentilor, cluburile Diesel si Fashion si restaurantul Napoca 15.

Spectacolul Beyoncé de la Cluj-Napoca este organizat de Fundatia Culturala Phoenix.

thx CR

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

5 comentarii

  1. vad ca e mai ieftin ca shakira. acolo a fost 150 lei cel mai scump bilet. pfaaaa pica fix luni. ce naspa.

    00
  2. hm…mai ieftin decat la Pet Shop Boys :)

    00
  3. Au renuntat la events? :)

    00
  4. ha ha pe moina…f bine. asa merita.

    00
  5. Ce marfa!!!!
    Dupa ce au adus 60mii oameni la cel mai tare concert al anului, acum fug la cuca macaii cu Beyonce ca sa adune cu chiu cu vai 10mii spect.
    „Intealeapta” decizie :)))))))))
    marketing marfa:((((((
    daca vedeau teapa data celor de la Pepsi( concert pentru 4mii oameni cu Black Eyed Peas si campanie ca pentru 100mii) poate se mai gandeau

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.