Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. @ Cristi Roman – sa-i vezi cand incep cu faze gen „Codul secret pe messenger!” (chestii gen ‘lol’), de zici ca toti care intra pe mess fac parte dintr-o secta secreta…

    00
  2. N-ai vazut ieri cea mai tare stire la PRO TV, la jurnal. Despre messenger, adica uite ca exista messenger si angajatii anumitor firme pot comunica intre ei mai rapid prin mess, iar altii n-au voie. Ce zici de asta? Sintem in 2007, nu in 1997, zic eu.

    00
  3. E protv-ul reiau si ei stiri mai vechi de cand era bunica fata mare.

    00
  4. Sursa: CHIP

    Probabil ca nu-si dau suficient interesul (nu au o persoana pasionata sa caute toate noutatile din web) …

    00
  5. iar discutam profesionalismul jurnalistilor din romania?

    00
  6. cand vine vorba despre stiri cu si despre online, televiziunile sunt mult in urma. parca dorm… eu unul nu ma mai uit la stiri la tv. pe bune. am totul online, am feedurile mele…

    mai mult: de ce m-as uita la violuri si aberatiile lor care cica aduc rating? nu merci. vreau doar informatia relevanta sa imi intre in urechi. multumesc.

    00
  7. Daca televiziunile ar `contine` mai multi oameni la curent cu chestiile de care zici tu, ar fi altfel.
    Asa nu mi se pare corect sa spui ca online-ul va castiga batalia.
    Televiziunea e un suport bun. Ca e facuta de oameni `lenti`,asta`i alta treaba

    00
  8. 7 februarie? pai eu am dat stirea pe data de 2 februarie!
    daca ma citea pe mine realitatea dadea stire inaintea ta :)
    uite aici:

    si am revenit cu ea (citind si info publicata anterior) pe data de 7 februarie. aici:

    anyway, analogia e buna si cred ca blogurile au luat-o mult inaintea mediei traditionale. cel putin in romania…

    00
  9. Tot ce se misca in piata se raspandeste instant pe bloguri. :) Probabil vor fi noua presa

    00
  10. Despre aceeasi stire am scris si eu pe 9 februarie. Intr-adevar, blog-urile vor deveni o noua presa, cum spune si Raluca.

    00
  11. Hahaha, iar??i r?d la faza cu noua pres?. Pres? de ce? S? v? v?d pe voi st?nd fa?? ?n fa?? cu Is?rescu s? pricepe?i ce zice omul… asta este pur? informa?ie. Presa ?nseamn? altceva… Vre?i exemplu de pres? online (aten?ie: ?i nici asta nu este pres?)? Ia uita?i-va la blogul celor de la IFC sau Banca Mondial? (sunt singurele exemple care-mi vin, fiindc? m? intereseaz?, ?n mod deosebit, doar economia)… ?i nici aia nu este jurnalism. Voi nu a?i reu?it s? ?n?elege?i ce-i aia pres?. C? mai dau dovad? de neprofesionalism cei de la Realitatea sau Mediafax sau NewsIn, mi se f?lf?ie. Tot mai mare ?ncredere am ?n ei, dec?t ?n persoane pe care nu le-am v?zut deloc.
    Fac o analogie cu Southpark. A?i v?zut episodul ala cu Chimpokomon (parc? a?a se scria)? Acum, printr-un blog se poate manipla foarte u?or. Just, ?i presa poate face (?i ?n general face) acest lucru, ?ns? este mai transparent?.
    Este penibil? toat? situa?ia asta… pe bune acum. Dac? voua vi se pare c? afla?i din bloguri toate informa?iile, good for you. Eu citesc doar de pl?cere anumite bloguri, ?ns? pentru informa?ii m? bazez pe alte surse.
    Blogurile sunt viitorul produs de ni??: de specializare economic? pe pie?ele emergente (exemplul de mai sus), pe IT, pe mondenit??i etc. ?i poate vor fi mai complete dec?t presa pe ni?a lor. ?ns? nu pot ?nlocui jurnali?tii.

    00
  12. Ce e cu adevarat folositor va apare online iar blogurile sunt in top. TV-ul e pentru alte segmente gen casca-gura.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.