Azi ne dati bilete la Stones?

Biletele pentru concertul Rolling Stones din 17 iulie, de la Bucureşti, vor putea fi cumpărate online de joi, de la ora 13.00, după ce, miercuri, site-ul s-a blocat deoarece peste 9.000 de utilizatori au încercat să-l acceseze simultan, au declarat organizatorii pentru NewsIn.
(newsin)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

23 comentarii

  1. 13:39… tot down

    00
  2. ?i p?n? la urm? cum o fi reu?it Radu s? fac? RTC a?a o companie mare cu a?a incapacitate cras??…

    00
  3. cu salarii de 4-5mil creste RTC ca fat frumos :D
    si la 9000 sa crape asa.. pina si ROT`ul rezista mai mult nu zoso !? :B

    00
  4. Da un sms la Vodafone si nu mai stai la coada. Vine Mick Jagger si iti aduce biletele acasa :D

    00
  5. ce nevoie aveti mai de rolling stones de tot blocati site-ul oamenilor? ce, voi credeti ca oamenii aia vin pt voi? ei vin sa dea mana cu aia ce vor sta la loje si cu oamenii de la vodafone…lasa maica ca va ajung concertele cu voltaj si talisman…

    00
  6. era de asteptat sa crape la atatia vizitatori. desi cred ca numarul este un pic umflat.

    00
  7. am asistat si la a treia moarte a site-ului :)
    keep counting.

    00
  8. oare pica site-ul pt ca e facut in asp-dont-net? :d

    00
  9. Se pare ca au creat un nou concept (adresat maselor largi):
    tomanyusers.htm:
    „Momentan, sunt prea multi clienti conectati, va rugam incercati mai tarziu”
    Propun sa se faca frumos o lista si fiecare client sa se conecteze in stricta conformitate cu numarul de ordine, notat pe dosul mainii cu pixul. Nu se mai poate asa!

    00
  10. si o tin tot asa pana avantajul celor cu abonament vodafone nu va mai fi.sau probabil ca vor sa opreasca bisnita ca,vorba aia, eu puteam lua 4 bilete si le dadeam apoi la suprapret.asteptam cu infrigurare acum ca o oarecare tanti de la Vodafone care si-o fi luat spaga ca sa lucreze cu dol.ro s-o bage in gard la fel cum a facut prin Germania cu niste mari firme de pe acolo.

    00
  11. chestia e ca desi sunt convins ca e doar incompetenta, neavizatii deja cred ca e vorba de manarie (ca sa se dea biletele pe sub mana), iar imaginea Vodafone va iesi serios sifonata din aceasta afacere! Daca s-au incurcat cu alde SBsol si RTC…

    00
  12. comedie IT romaneasca :)

    00
  13. Eu cred ca e doar faptul ca echipele ce se ocupa de site-uri sunt total depasite de problema. Serverele de la noi sunt configurate minimal, fara strategii de caching, ca sa nu mai vorbesc de load balancing care e un vis pentru site-urile de la noi… si asa mai departe.
    Rezultatul este ca putine site-uri .ro tin la trafic mai ridicat (mult peste media obijnuita). Vezi si cazul trilulilu de saptamana trecuta….

    00
  14. nu cred. e prea evidenta incompetenta :)
    e totusi vorba de o campanie publicitara pentru ditamai vodafone. nu prea rimeaza cu imaginea bisnitarului care vinde bilete in colt. au facut un deal prost (interes?) si din varii motive tin cu dintii de el in loc sa mute oferta (si) pe myticket.ro. we’ll see. macar diverta online o sa se aleaga cu un upgrade masiv dupa asta, software si hardware :D

    00
  15. nu se mai pot scrie mesaje?

    00
  16. de acord cu voi, e doar incompetenta! Insa daca citesti mesajele de pe hotnews.ro la stirea respectiva, cum tot romanu’ e nascut scenarist, deja oamenii incep sa-si imagineze tot felul de scenarii :)
    P.S. dupa o zi si jumatate de incercari, am reusit cu chiu cu vai sa finalizez comanda ! Minune !! :)

    00
  17. si cum se plateste? cu cardul? sau ramburs?

    00
  18. ca sa fie clar pentru toti cei care isi dau cu parerea aiurea. Vodafone nu are nici o relatie contractuala cu Diverta. Sistemul de ticketing este obligatia contractuala a promoterului local, Events, care a lucrat cu un tert, in cazul nostru, Diverta. Vodafone a cerut o platforma care sa poata face fata la un trafic mare, iar acest lucru a fost garantat prin contract. Se pare ca Diverta a facut presiuni pentru a-si impinge siteul, la pachet cu distributia clasica de bilete, iar Vodafone nu a fost informat. DOL a clacat la prima imbulzeala si Vodafone a cerut imediat lui Events migrarea traficului pe siteul international, adica ceea ce i se promisese ca va avea de la inceput. naspa.

    00
  19. @ Mircea Sacrlatescu:

    „(mult peste media obijnuita).” obiJnuita??

    00
  20. 9000? Solutia -> Stati la coada si intrati pe rand. (-_-).

    00
  21. Nu are legatura ASP.NET-ul cu calitatea site-ului. Este un programator prost (probabil a programat pe altceva inainte de ASP.NET) care a uitat VIEWSTATE-ul activ pentru elemente care nu necesita si iese o pagina HTML de 2,3Mb catre client…

    00
  22. Peers 55,044
    Seeders 52,518
    Leechers 2,526

    Asta pe un tracker romanesc… nu dau nume :)
    Iar ei nu-s in stare sa faca fata la 9000 de conexiuni, daca or fi fost si alea?
    RUSINE!

    00
  23. @ daniel:
    ne-am dat cu parerea aiurea din lipsa de informatii. vodafone tacea, diverta murea pe baricade. intre timp mi-a raspuns si mie la email suportul de la vodafone cu aceleasi informatii din care reiesea faptul ca vina-i in ograda contractorului local. still. pentru 48 de ore m-au lasat sa ma zbat in chinurile necunoasterii. vina vodafone in chestia asta consta in neinformarea la timp a clientilor. puteau sa puna pe pagina de web cu linkul catre ticketpoint.ro un update din momentul caderii serverului dol si lumea ar fi stat linistita asteptand sa se termine migrarea catre serverul .at

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube