Atunci când internetul urlă că umbli cu fofârlica, n-au încotro, dai declaraţii în ziare că faci business serios, cu bani serioşi, şi eşti şi om serios. Cam cum au făcut CEL.ro după ce au refuzat să înlocuiască un iPad stricat. Revenind la Seo Monitor, noroc că oamenii de la ZF sunt cam varză, deci slabe […]

Mă gândeam de mult la chestia asta. Eu nu fac afiliere în mod profesionist, nu urmăresc statisticile cu sufletul la gură, nu bibilesc fiecare link şi fiecare comision în parte. În principiu pentru că nu am timpul necesar să fac asta, fiind ocupat cu crearea de conţinut, pe care oamenii să îl citească. Gen, ăsta […]

SEO Monitor au luat premiul Agenţia Anului la Gala Premiilor eCommerce. Nu ştiu pe ce criterii, pentru că orice om care se pricepe la online care se uită cinci minute la ce fac băieţii ăştia se dumireşte repede că nu sunt tocmai curaţi. Întâi, pentru că scriptul lor “de monitorizare” face SEO pe cuvântul “seo” […]

Campionii spamului: Gândul. Ce contează că jurnalistic ar fi corect “a decedat”, dacă băiatul de la SEO a zis că se caută mai mult “murit” decât “decedat”, aşa scriem. Şi scriem de cinci ori, să fim siguri că Google înţelege ce vrem să spunem. Vezi, Miştodie, ăsta e spam. Când repeţi ca boul o expresie […]

E o modă zilele astea… un trend, un curent ce a fost dintotdeauna practic. Sau, mai bine zis, de fiecare dată când a făcut Google o mișcare, cand a venit cu ceva nou în algoritm, când a tras un pârț sau mai știu eu ce, au început să curgă profețiile… Ba că moare Google, ba […]

Google a făcut o curăţenie zilele trecute, cu intenţia de a elimina domeniile exact match cu conţinut dubios/jalnic/inutil. Domeniile exact match sunt domeniile de genul “rochiiseara.com” sau “iphone5.ro”, pe care românii (şi nu numai ei) le cumpără pentru afiliere. Ca de obicei, părerile sunt împărţite, şi ca de obicei eu mă duc pe SeoPedia pentru […]

That’s because in recent weeks, Facebook has begun selling ads in a new way that makes its massive inventory much more valuable—three times more valuable, according to one company buying the inventory and reselling it. This new method is called re-targeting. How re-targeting works: You visit Warby Parker, the online glasses seller. You look at […]

UPB.ro este siteul Universităţii Politehnica Bucureşti. Nu merge fără www în faţă, semn că oamenii care se ocupă de el sunt meseriaşi şi probabil n-au urmat cursurile ei. Dar cine se ocupă de site, totuşi? Păi, prietenii mei cei noi de la Attitude Agency SRL, cei cu domeniile .edu luate pe naşpa. Şi-au pus inclusiv […]

Ia te uită, domeniile alea .edu despre care vă spuneam zilele trecute s-au rezolvat. brasov.edu şi iasi.edu au anunţuri amuzante, cum că erau folosite ilegal de diverşi dubioşi, iar constanta.edu redirectează către Universitatea Ovidius. Aş vrea să mulţumesc tuturor celor care au reclamat această mizerie la administratorul domeniilor .edu. Şi acum o presupunere asupra a […]

Dacă ați fost atenți la piața produselor de securitate software, ați văzut probabil că în ultima perioadă Bitdefender câștigă premiu după premiu și test după test. Cred că Bitdefender Antivirus a devenit deja cel mai premiat și aclamat produs software românesc din istorie și merită lăudați pentru asta. Bitdefender 2013 (disponibil in 3 variante, Antivirus Plus […]

Articolul ăsta era pe blogul lui Dan Horton, dar autorul l-a şters între timp. L-am tradus de două ori şi am realizat că se pierde mult din esenţă dacă e în româneşte, aşa că îl public cum a fost scris   10 Good Reasons to Quit Your Agency Day Job Having worked on my own […]

Vodafone sunt printre fericiţii care au înţeles că ei nu vând telefonie sau internet. Mă rog, nu doar asta. Şi acţionează în consecinţă, făcând reclame care prezintă lucruri care pot fi făcute de oameni cu telefoanele lor, nu doar telefoanele şi abonamentele. Întâi a fost CRBL şi Facebook, acum e un puşti cu Shazam. E […]

Nişte băieţi au făcut un pic mişto de Matt Cutts şi de clipurile lui explicative pe teme de algoritmi google, seo, spam, keywords şi alte asemenea, subliniind încă o dată că Google e depăşit de situaţie sau nu vrea să rezolve problema seo spam-ului.  

SEM Days e un eveniment dedicat oamenilor din online interesaţi de search engine optimisation, social media şi alte asemenea. Titlul e pus cu un scop: el reflectă calitatea textelor de prezentare de pe site, care abundă de greşeli.   I-am atras atenţia lui Dorin Boerescu, dar nu pare interesat (SEM Days e un eveniment 2Parale). […]

Iată o chestie cel puţin fabuloasă, clocită de mintea creaţă a unui băiat care e supărat pe Google şi pe penguin update: Ia vezi si tu te rog site-ul meu care se bazeaza pe articole(in general publicate 1/saptamana) cum as putea eu sa tin oamenii sa intre zilnic pe site? Poate ca eu as mai […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube