Atât costă o reclamă de 30 de secunde în timpul SuperBowl. Preturile au scăzut cu jumătate de milion faţă de anul trecut, şi, cu toate astea, au rămas doar 4 spaţii libere din cele 62. Pepsi a declarat că preferă să bage banii ăia în internet, ies mai câştigaţi. (via)

se interzice lătratul câinilor în bloc. aşa poate încetează cruzimea oamenilor de a ţine câini la bloc. francezii o să impoziteze reclamele de pe net. socialism, nene! big pussy în cel mai pur spirit democratic, islandezii se mai gândesc dacă îşi plătesc sau nu datoriile. ei nu prea ar vrea. hai să numărăm în câţi […]

Anul trecut apărea în 24 de pagini. Numărul recent, primul pe anul 2010, a apărut miercuri în doar 16. În care sunt 5 reclame. Una de două ori, la vin. Plus una a lor. Nici una din trust. Momentan se caută soluţii să nu se dea oameni afară şi să se rămână pe linia de […]

Unul din ultimele subiecte mişto de urmărit a fost în iulie, când nişte retardei oameni foarte bine documentaţi de la Money Channel au chemat în emisiune un tâmpiţel care lansase o clonă după MillionDollarPage. Oamenii l-au prezentat ca viitorul publicităţii şi s-au făcut de râs, fiind total mondial pe lânga subiect (aia cu “e un […]

Cred cu tărie că moartea trustului Realitatea-Caţavencu are si părţi bune. Nu vor mai umple paginile din Caţavencu cu reclamă la toate rahaturile de traininguri şi cărţi din Business Standard şi Money Channel. Mi-e dor de vremurile în care singura reclama agasantă din A.C. era la Radio Poponilla. Nu vom mai vedea mizeria aia de […]

Am băut o cafea din aia mişto, de îi fac reclama la tv, la Zilele Biz. E super-mega-extra genială! După ce mă mut într-o casă ca asta, trebuie să îmi iau aşa ceva. Are cineva idee de cât costă maşina şi pliculeţele?

Pentru că sunt sătul de articole de doi lei care bat apa în piuă fără să atingă subiectul ca lumea, m-am decis să scriu eu unul. Preţurile au scăzut. Oamenii şi-au dat seama că plăteau prea mult pentru ceva ce nu valora atâta, aşa că toaţe preturile au căzut în cap. 0.30 euro CPMul? Da. […]

Două lucruri vor fi constante luna viitoare: se vor auzi colinde peste tot, metrou, televizor, sonerii, reclame, filme porno, și vom vedea încă o dată ce proprietari de siteuri și de bloguri sunt idioți și pun scriptul ala mizerabil de nins pe site.

Două lucruri mi-au rămas în minte de la alegerile din 2000: Declaraţia lui Adrian Năstase, prim-vicepreşedinte la PSD: domnule Tucă, noi nu trebuie să mai promitem nimic, că lumea oricum ne votează. Năstase avea dreptate. România încheia 4 ani de guvernare dezastruoasă şi incompetentă a Convenţiei Democrate pentru România (PNL, PD, PNŢ). Dezastruoasă pentru că […]

Chestii. Ieri am prins 3 curente de gandire in ziua de azi in advertising si zonele conexe: Baietii destepti. Care au fost destul de destepti sa faca niste campanii si sa incaseze niste bani multi, pee care nu i-au spart pe salariile umflate ale angajatilor, ci i-au pus la saltea. Criza de acum nu ii […]

unii au stiut sa faca cu mai putin mai mult Shachar Shaine: sunt vremuri in care marketerii de calitate ies la suprafata. marketingul este cel mai usor de taiat. oamenii nu stiu daca ajuta sau nu ajuta. cu cat produsele sunt mai premium, cu atat caderea a fost mai mare. cu cat canalul de distributie […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.