Glovo, Carrefour, Freenow

Am fost într-o seară la Carrefour, aproape de ora închiderii aveau o singură casă deschisă și alea obișnuite unde îți scanezi singur. M-am dus la prima, a dat eroare e la primul produs scanat. A doua a mers brici.


Glovo nu prea reușește să transfere clienții de pe Takeaway, și insistă. Și sunt obositori. Plus, dacă văd că nu mai comanzi prin ei, te freacă la icre cu zeci de mailuri. Dacă văd că nici asta nu merge, apelează la asta:

Vali, comenzile prin Glovo sunt și mai atractive când sunt nelimitate. Îți oferim gratuit 1 lună de Glovo Prime ca să uiți de taxele de livrare și să comanzi de câte ori dorești.


FreeNow au un bug mișto de tot. Dacă o plată dă eroare, nu ai cum să ieși din acel ecran. Îi apare “eroare” și rămâne acolo. Nu reîncearcă plata, nu anulează, trebuie închisă aplicația din task manager și apoi pornită din nou. 20211205908133291

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

30 comentarii

  1. Pentru Carrefour, pune aplicatia lor, scaneaza-ti singur cand pui produsul in cos sau chiar direct in punga si doar platesti la iesire. Este super rapid asa. Disclaimer: in ideea ca nu da eroare si scanarea din aplicatie :-)

    00
    • merge bine aplicatia de scanat pe telefon, nu am avut probleme. Ce ma distreaza e ca „vede” coduri de bare mai sifonate care cu scanerul de la casa dau eroare.

      00
    • Doamne-feresta sa cumperi ceva de la oferte/reduceri ca atunci trebuie sa stai la coada din nou

      00
    • NOU
      #4

      Confirm. Merge excelent, inclusiv pentru oferte și promoții

      00
  2. Lasa carrefour, stai sa vezi cum e la kaufland.
    Incep promitator, ai un device din ala tip „pistol” de citeste coduri de bare si le baga in „cos”. La final scanezi un cod qr la casa, genereaza bonul, platesti, ura si la gara. Dar…
    In primul rand, orice cos peste o anumita suma este „selectat aleator” pentru verificare. Toate, fara exceptie. Explicatia angajatei care verifica aleator 10-12 produse din cos a fost „Suntem in Romania…”. E o placere sa-ti rascoleasca un carucior intreg ca vrea ea sa verifice daca ai pus in „cos” carameaua aia de la fund.
    Apoi, apar diverse erori. Ultima data, la masline, in loc sa adauge „Masline plm 545g – 25 lei” adaugau ceva gen „Produs generic -25 lei”. Pretul la fel, doar la denumire era o problema. Am pierdut 30 de minute din viata cu rahatul asta. De fiecare data cand ziceam „Bag pl. merg la casa normala”, angajata ma tragea inapoi ca „se rezolva intr-un minut”.
    Penibil.

    00
    • @Zarax e bine de stiut, chiar vroiam sa incerc sistemul dar acuma parca nu-mi mai arde.

      00
    • solutia e simpla, muie kafuland!

      Eu ma duc la casele cu angajati, si refuz sa folosesc sistemul lor sinistru.
      O singura data seara am prins sa nu fie deschisa casa cu angajat, am lasat cosul si am plecat.

      Refuz sa ii las isi mute din costuri pe timpul si carca mea si sa imi faca viata mai complicata.

      00
    • Systemul de la Kaufland este printre cele mai tampite de pe piata (frate cu cel de la Lidl doar ca acolo gama de produse fiind mai limitata si mai bine controlata nu se observa).
      La Kaufland bananele se scaneaza dar nu se pun pe cantar langa celelalte produse…
      Exista posibilitatea multipack pentru baxuri dar nu pentru toate tipurile de apa minerala (doar avem mii si apar peste noapte altele noi).
      amestecul de coduri de bare cu qr proprii de multe ori blockeaza cititorul si trebuie luat cel pistol care si acela cedeaza la un moment dat…
      cand te hotarasti sa platesti si apesi plata cu cardul mai trebuie sa apesi inca o data pe un nou buton plata ca sa trimita suma la POS si sa pornesti procesul…

      00
    • Sistemul Kaufland / Lidl e o mizerie sinistra. Sistemul Carrefour (mai ales scanatul direct in aplicatie) e ca Liga Campionilor pe langa Liga Judeteana Tulcea.

      00
    • Si pentru mine e cel mai tampit la kaufland. Nu a existat data sa nu am erori, de obicei din cauza cantarului. Iar doamnele de acolo (2 magazine diferite) sunt cele mai scarbite persoane ever. Ciudat ca pe casele normale casieritele sunt ok.
      Ma rog, de cand cu astea merg la ei doar cand e neaparata nevoie.

      Mai zic si de faptul ca doar la ei se muta produsele de colo colo la cate 2 luni ca sa umbli ca boul pana cauti ceva? „marketing”

      00
    • mai adaug la lista de plangeri ca pt multe din produsele cu promotie la raft, aparatul le „citeste” la pret intreg. daca verifici, mai pierzi niste timp chemand un angajat sa te ajute. daca nu verifici, pierzi niste bani :). daca lucreaza constant la el, exista sanse sa-l faca super, dar inca nu-s acolo.
      carrefour are intr-adevar cel mai bun sistem de self-check out de la noi. pt mine pe ultimul loc la self-scan totusi e cel de la auchan, mi se pare cel mai slab dintre toate.

      00
    • Cred ca e ‘aleator’ doar pe la voi p’acolo p’in sat, p’acilea n-am patzit niciodata, si doar platesc doar la casele automate.

      00
    • NOU
      #13

      Nemtii deobicei sunt batuti in cap si merg orbeste mai departe in prostie, la carefour, cora si mega image totul merge impecabil pe cand la kaufland si lidl zici ca e stiinta rachetelor spatiale amaratul ala de sistem deplata cu cod de bare.

      00
    • Am vazut ca e un trend cu casele astea self-pay, do it yourself and shit like that.
      Oameni buni, stiu ca acum sunteti tineri si destepti, dar faceti un exercitiu de imaginatie: fast forward peste 30 de ani, aveti in jur de 50-60 de ani si nu aveti chef sau va tremura parkinsonul prea tare dar nu puteti sa treceti decat prin astfel de case self-pay, pentru ca restul s-au inchis. Nu mai exista angajati care sa va scaneze produsele, pentru ca era foarte trendy acum 30 de ani sa vi le scanati singuri! Go figure!

      SAU, hai sa facem un alt exercitiu de imaginatie, in care va duceti la bordel si va faceti muia singuri, pentru ca: do-it-yourself e foarte trendy!

      Viitorul suna bine?

      00
  3. Aplicatia de la Carrefour merge brici de cam 1 an jumate de cand o folosesc, la Park Lake. Am drumuri lunare si la Kaufland Barbu Vacarescu si imi blestem zilele de fiecare data cand incerc sa scanez produsele la casele selfscan, erori peste erori fie la scanare fie la cantar, personal mega sictirit care nu face decat sa isi ceara scuze ca e un sistem de rahat. Am avut si aplicatia Kaufland si era o mizerie sinistra acum un an cand am incercat ultima oara sa o folosesc. Singurul sistem selfpay mai prost decat cel de la Kaufland e probabil la Mega Image, dar acolo pare sa fie o problema cu etichetarea, cam 5% din produse nu au mers scanate pentru ca aveau codurile de bare belite si trebuia o tanti sa imi aduca alt produs sa il scanez sau sa il introduc manual.

    00
  4. Eu la Glovo am dezactivat notificările și emailurile intră în promotion la google. Prea agresivi.

    00
    • la fel si aici. Activez notificari numai daca dau vreo comanda sa o pot urmari si imediat le opresc. La mail nu stiu ce-am activat dar nu vin deloc.

      00
  5. La Carrefourul la care merg eu se apuca oamenii sa inchida casele self, si practic pe la 9:30 sunt inchise toate si in ultima jumatate de ora poti doar sa stai la coada la casele cu casieri. de ce? pentru ca …. nu stiu.

    00
  6. La Kaufland depinde de magazin limita. Dar uneori ai impresia ca „toate”cosurile mari sunt selectate „aleator”. Același sistem pus la selgros merge impecabil. Scanezi caruciorul și la final îl impingi pe cantar. 10 din 10 ocazii merge super rapid. Iar la Selgros fiind acces cu card nu mai stai după altcineva sa-ti dea ok-ul pe băutură.

    00
  7. de ce nu le dai la glovo un email sa te uite ? si ai rezolvat problema
    Responsable: DPO de Glovo, gdpr@glovoapp.com

    spam urat am primit de la lensa, cred ca de la nimeni nu am primit 10 sms-uri intr-o zi, patita de black friday, dezactivata optiunea de a imi trimite mesaje comerciale, totusi insistau cu cate 1 – 2 mesaje la 2 saptamani, am rezolvat cu un numar de telefon nefolosit adaugat in cont si s-au calmat

    00
  8. La Carrefour, nu prea am avut probleme la self-scan. În schimb, la ”nemții” de la Lidl și Kaufland, ține-te nenică. Am 3 produse de același fel, zic să le pun 3xprodus, ca să nu scanez de 3 ori.

    Angajata responsabilă de aceste case, îmi zice că nu se poate, că doar ea poate face asta. Care naiba e logica? Că tot pe cântar ajung până la urmă. Dar, na… Scanăm 3xpungi de orice, că altfel nu se poate. Ca ideea, la CF poți pune 3xacelași produs.

    Și am mai observat un bug, tot la Lidl. Dacă ating bonul înainte să fie gata de printat, mi-l poate tăia fără codul de bare, ca să pot ieși din magazin.

    00
  9. „Am fost într-o seară la Carrefour, aproape de ora închiderii aveau o singură casă deschisă și alea obișnuite unde îți scanezi singur.” … pai chiar asta e problema, ne plangem ca vai… ne rup corporatiile tara in doua, dupa care pur si simplu distrugem toate job-urile entry level care nu necesita pregatire specializata.

    De ce sa accepti sa-ti scanezi produsele singur, maine o sa ti le pui pe raft singur… si tot asa… sa fim seriosi. Mai exista si cei care iti zic ca la foodcourt e de bun simt sa faci curat dupa tine, pentru ca ce? Pentru ca asa au impus cei de la foudcourt?

    Doar pentru ca statul isi bate joc de cetateni, angajeaza la salarii de x2-3 pe posturi de toata jena, nu vad de ce ai pune botul la chestia asta…

    Chiar cred ca e nevoie de job-uri entry level fara nevoie de specializat oameni… casier la Carrefour, responsabili cu curatenia prin foudcourt-uri, oameni sa puna benzina la benzinarii si asa mai departe… De ce ar fi gresite toate astea? S-ar crea revenue stream-uri pentru mediile defavorizate… s-ar muta bani intre paturile sociale, mai un bacsis, mai o maslina…

    PS: Nu contest alegerea, daca n-ai de ales e clar ca nu stai 1 ora la rand sa nu scanezi tu 2 produse… dar cumva alegera asta e impinsa tare de tot intr-o directie total gresita.

    00
    • Pai ori digitalizam ori nu digitalizam!

      00
    • si sa nu uitam self car wash-urile. ba acolo chiar platesti ca sa ai privilegiul sa iti speli singur masina.

      01
    • NOU
      #25

      Populatia e tot mai proasta si usor de manipulat, corporatiile au gasit metode sa te faca sa lucrezi gratis pt ei si sa fi si fericit ca o faci, altfel nu pot explica reactiile de dupa ntroducerea unor asemenea sisteme.

      00
  10. Foodpanda erau mult mai decenți decât Glovo. Când au terminat, am trecut pe Tazz și nu mi-a mai trebuit altceva, am fost plăcut surprins. Glovo a insistat via Foodpanda, deci am dat unsubscribe, iară au insistat, deci i-am pus în spam și acum sunt liniștit. :)

    Mx

    00
  11. Citisem undeva tot pe aici cã in supermarketuri pierderile ( datorate hoției ) sunt de 3% !

    00
  12. S-a vandut takeaway la glovo si nu am aflat eu?
    Saptamana trecuta aparent functiona aplicatia cand am facut o comanda ultima oara.

    00
  13. Tampenia aia cu validarea varstei pentru o amarata de bere nu s-ar putea rezolva la scanarea codului de client din aplicatie?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube