Serios. Într-un final, pe monitorizările de brand, banca va fi asociată și cu altceva decât cu băietul ăla care a lucrat acolo pe social media până a plecat, lăsând în urmă niște oameni de comunicare confuzi cu privire la rolul și aptitudinile lui în jobul pentru care fusese angajat. Că a fost amuzant un pic […]

Agențiile de comunicare care in ultimii ani au practicat preturi foarte mici pentru serviciile oferite renunțând adesea la profit vor eșua, a declarat pentru Wall-Street.ro, Cristi Cretan, directorul general al Grayling Romania (sursa) Adorabil. Hai să vedem, poate numi cineva o agenție de orice care a dat faliment pentru că practica prețuri de dumping? Măcar […]

scris de Corina Băcanu Da, frate, e adevărat: în advertising găseşti cele mai sclipitoare minţi, auzi lucruri incredibile, înveţi creativitate aplicată (ofertă!!!!) pentru o viaţă mişto. Şi da, aşa este, oamenii care lucrează în publicitate sunt mereu în căutare, mereu informaţi şi mereu la curent cu ce mai mişcă prin lume, de-aia sunt mai deştepţi. […]

Asteptarile clientilor se indreapta inspre cuantificarea eforturilor de comunicare in rezultate concrete. Clientii asteapta modalitati inovatoare si creative de implicare a consumatorilor. Agentiile trebuie sa demonstreze o intelegere corecta a mediului de business, a contextului economic si sa vina cu cele mai eficiente solutii de comunicare”, afirma sefa Saatchi&Saatchi PR. (sursa) Aparent, e un interviu […]

DreamHack, unul dintre cele mai importante evenimente ale sportului electronic se întoarce în această toamnă la București. Evenimentul va avea loc pe 14 si 15 Septembrie, la Sala Polivalenta și va pune la dispoziția jucătorilor premii de peste 45.000 de euro. Ce este DreamHack? DreamHack înseamnă jocuri, Internet de mare viteză, sporturi electronice, turnee internaționale, […]

Prima oară în Iași, pe un drum pe care îl făcusem cu câteva luni în urmă, la altă conferință din zonă. Audiența: studenți de la Comunicare și Relații Publice. Multe radare pe drum. Multă ploaie. Mulți șoferi incompetenți (probabil la fel de mulți ca la București). Monoranu. Butnărașu. Moldovence. Karaoke. Ideea de bază: un blog […]

Pentru că inclusiv oamenii care ar trebui să se priceapă sunt confuzi, iată un ghid mititel despre cum și la ce se poate folosi platforma de comunicare și social media Twitter. Pe cine urmărim? Sunt două strategii: Urmărim pe toată lumea. Dăm follow la întâmplare tuturor, inclusiv roboților și magazinelor online. Să fie acolo mulți, […]

Acum vreo 3 ani ies la masă cu o șefă de agenție digitală. Halim, bârfim, plătim, plecăm. Încotro mergi? Înapoi la birou. La birou? Păi azi nu era sâmbătă? Ba da, dar am avut un proiect greu de terminat și am dormit acolo. WTF?!?! La agenții, digitale sau de publicitate, munca e grea, de aceea […]

Pe 5 martie, la București, reîncep edițiile Social Media Summit, realizate de revizta BIZ. Următoarele vor fi la Iași (15 martie), Sibiu (12 iunie), Arad (26 septembrie) și Cluj (5 decembrie). Social Media Summit este cel mai mare eveniment regional de social media din Romania. Peste 2.500 de persoane au participat la conferintele organizate la […]

Nu vă plictisesc cu definiţiile de manual, le găsiţi pe wikipedia sau…în manuale. Vă voi plictisi însă cu arta uitată a cuvintelor. Nu sunt un intim al cuvintelor, am un vocabular mai limitat decât alţii, dar poate că aţi văzut pe aici că ne descurcăm cu limba română şi ne descurcăm să scriem un text […]

Urmăresc cu un vag interes ce se întâmplă în piaţa de affiliate marketing din România, pentru că mi se pare vibrantă şi interesantă, pe lângă că se pot face nişte bani din ea. Recent, mai mulţi oameni şi-au pierdut conturile la unul dintre sistemele de afiliere româneşti pentru diverse prostii şi, pentru că majoritatea sunt […]

Deși cei de la Altex au încercat să țină site-ul online astăzi toată ziua, s-au bazat în comunicare foarte mult și pe direcționarea clienților și către magazine. Așa se explică faptul că la prânz anunțau vânzări de 2 milioane de euro. Dacă ar fi să vă recomand ceva anume de pe site, produse pe care […]

Facebook n-a fost niciodată o companie onestă, fiind croită după asemănarea şi obiceiurile lui Mark Zuckerberg. Acum câţiva ani au introdus mizeria de Bacon, după care s-au apucat să vândă datele utilizatorilor tuturor, după care au permis spammerilor să înşele utilizatorii şi aşa mai departe. Promoted Posts se înscrie în acelaşi registru.

Pe 26 septembrie echipa Biz aniversează la Timișoara ediția cu numărul 10 a celui mai mare eveniment regional de social media din România, Social Media Summit. Pe parcursul a doi ani, Social Media Summit a reunit cei mai importanți jucători din social media din România: directori de marketing, oameni de comunicare, bloggeri, consultanți și specialiști […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Decathlon.