Există un revers al medaliei la zgârceala de like and share și se manifestă de obicei la oameni din diverse profesii, care n-au înțeles că rețeaua lor de prieteni de pe facebook e mai interesată de activitatea lor profesională decât de ce mănâncă în concediu. Și imediat ce pleacă în concediu încep avalanșa: în drum […]

În paleoliticul Social Media, acum vreo 4 ani, se vorbea despre cum puterea s-a transferat acum în mâinile publicului, care acum poate răspunde brandurilor și companiilor, și că asta e marea deosebire de TV și presă, unde brandul transmițător vorbea publicului receptor, acum transmisia a devenit conversație, deci da. Eh, de la o vreme, tot […]

Încă un exemplu de succes în Social Media: pagina de facebook a Muller, administrată de agenția de social media Webuzz. Și ei își fotoșopează produsele peste poze stock sau luate de pe net. Dar, ca să nu spună că le-au furat, cum fac colegii de la Dr. Oetker, administrați de aceiași Webuzz, precizează sursa pe […]

Mi se pare senzațional că publicăm pe social media absolut toate rahaturile și suntem în stare să facem 20 de poze unei mâncări absolut banale, dar când să dăm în chirie sau să vindem o casă sau un apartament băgăm 2 poze mișcate, pentru că toată lumea are timp de pierdut vizionând mizeria noastră.

Două festivaluri muzicale mari de la noi au anunțat că nu vor mai avea ediții anul acesta, spre dezamăgirea fanilor și hipsterilor de pretutindeni. Și motivele sunt același pentru care nu avem lucruri frumoase: oamenii preferă să se ducă la festivalul berii și să se înghesuie cu maneliști și copii ca să își vadă trupa […]

Ca și Dr. Oetker, și Belvita face chestii amuzante pe facebook: photoshopează produsul peste poze stock și bagă citate inspiraționale. Că nah, și ei au pus botul la chestiile auzite pe la conferințe, că e ieftin să faci Social Media și că oricine poate face asta chiar și fără buget. Partea amuzantă e asta: companiile […]

Nu râdeți și nu cobiți! Chiar și oamenii care sunt destul de proști să își bârfească gratuit și imbecil colegii își găsesc un rost în viață. Alex Mazilu, ceva fotograf și blogger, s-a aciuat pe la Camera Deputaților, unde, alături de alți 12 oameni, se ocupă de prezența social media a Camerei. Știți voi, acea […]

Sunt două metode de a vinde un serviciu. Prima presupune mers peste tot și insistat non stop pe serviciile tale sau ale firmei la care lucrezi. A doua, un pic mai deșteaptă, presupune captarea atenției interlocutorului (fie face2face, fie la o conferință) cu lucrurile tari și mișto care se pot face în industria în care […]

Pentru că Instagram începe să prindă din ce în ce mai mult la noi, iată două chestii utile pentru noii veniți. Reply cu @ Când răspundeți cuiva, folosiți @ și nickul lui pentru a vedea, că Instagram nu are o notificare pentru comentarii noila pozele la care ați comentat. Selfies Când profilul tău arată așa, […]

Întâi, o definiție: real time marketing înseamnă înglobarea brandului tău în evenimente recente. Gen, “millions in Cairo are uproaring over our new collection” sau “Bunescu, ia un cico și nu mai plânge”. Vă pot spune exact când s-a fâsâit Real Time Marketingul. Nu în momentul în care TNT a trimis un comunicat de presă prin […]

974 milioane de conturi și doar 126 milioane dintre ele au trimis un tweet în ultimele 30 de zile, conform Twopcharts. 550 milioane au trimis un tweet în ultimul an. Plus câți ori mai fi roboți activi. Plus ăia ca mine, cu 5-6 conturi. Și așa mai departe. Noroc că un se agită să șteargă […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube