Au dat oamenii ăștia doi în Ceușan cu sete și cu meme. Și pe merit, fie vorba între noi, dacă tot insistă cu realitatea și body positivity. Banca Transilvania face un concurs cu like și share. Pentru că creativitate. Contesa onlineului e atât de moartă de foame că face reclamă la orice. Când veți mai […]

Milka au zilele astea o campanie cu un brief cel puțin interesant. Nu știu de ce, dar bănuiesc că una din cerințe a fost “cine bate suta și se plânge constant că s-a îngrășat? hai să îi dăm să bage în el ca spartul”, de aia s-au calificat Bromania și Buhnici. Și Mariciu. Și nu, […]

Pentru că, până la urmă, nu contează ce zic ăia care gândesc sau care se prind, contează ce zice el. Cred că așa gândește când face faze de genul ăsta, că el e ironic și nu ipocric. Ironic, amuzant, nu ipocrit, da? Faza asta cu el amuzant la adresa Plush Bio e la fel de […]

Vorbeam cu cineva zilele trecute despre numărul mărit de articole pe tema influencerilor români și îi spuneam că mă doare capul și mă consumă foarte mult genul ăsta de articole, pentru că trebuie să ascult și să reascult tot felul de mizerii. Și am zis că poate ar trebui să le răresc, că e aiurea să […]

A dat ieri un interviu și spune niște chestii amuzante și trăsnite: „noi ne ocupăm să găsim potrivirea perfectă între produs și influencer”. aham. potrivirea dintre Ceușan și Single Malt Society cine a găsit-o și cum a funcționat? „nu avem cum să verificăm produsele cu care ne asociem”, și nici google nu funcționează, să dăm […]

Pentru că presa bulei nu s-a pronunțat foarte apăsat pe subiect și pentru că bugetarul Mircea Cărtărescu a făcut-o, arătând încă o dată de ce termenul intelectual e peiorativ la noi, m-am gândit să fac eu câteva observații pe subiectul stalinistului care ne povestește despre libertate. Pentru început, hai să stabilim unde suntem. Mihai Șora […]

Matei Dima (Bromania) spune că n-are o problemă cu Nimenidenicăieri (Sergiu Matei), care e un ciorditor mizerabil a tot ce e pe net, care practic nu face așa mare rău că fură, că nu afectează pe nimeni asta. (sursă clip) Pentru că sunt băiat simpatic, mă ofer eu să îi explic problema cu Nimenidenicaieri: E […]

Tot ce bănuiați până acum despre influencerițe veți afla în clipul de mai jos: Chiar dacă e o glumă, omul știe ce vorbește, că e partener la o agenție care impresariază influenceri. Știe și pe ce sume se vând, și ce alte servicii mai prestează pentru a obține campanii.

Continuând discuția de aici… Din ce știu eu, influencerii ăștia fac mult mai mulți bani ca mine, cel puțin declarativ. Aud niște sume prin piață de mi se furnică pielea: 1.000€ pentru o poză pe Instagram, 2.000€ pentru un video scurt cu produsul, 5.000€ pentru două clipuri, 3.000€ un presstrip de 3 zile în Europa. […]

Fix ca să arate că sunt foarte buni la ceea ce fac și standup-ul românesc are viitor, au pus-o de un Roast al Calif. Calif e OK, mizeria denumită roast e tragic de sinistră. Dar oamenii au nevoie să mănânce, deci dați click aici pentru un cupon de 10% reducere la orice shaorma. Roast-ul lui […]

Pepsi rulează o reclamă despre oamenii care au mai făcut reclamă la Pepsi. Printre ei, Michael Jackson, un fan înfocat Pepsi. Înfocat. E atât de stupid să spui că ăluia căruia i-ai dat foc a făcut și el reclamă la Pepsi încât numai o minte care a aprobat reclama aia stupidă de anul trecut, cu […]

Probabil ați văzut o știre de zilele trecute că tinerii folosesc mai puțin Facebook și mai mult Youtube, Instagram și Snapchat. Știrea se bazează pe un studiu făcut pe americani, dar asta nu îi știrbește datele. În războiul ăsta pentru atenția oamenilor, Youtube are o armă atât de secretă încât e teribil de simplă: are […]

Zilele trecute, contesa onlineului, influencerița cea mai mare și cea mai de impact din online, și-a lansat sezonul doi de cursuri de nimeni în drum aka Morodan Academy, cu o întâlnire cu niște oameni. Un asemenea om a scris o chestie amuzantă vizavi de preocupările contesei Morodan. După care a venit un om care a […]

M-am ferit de subiectul ăsta, pentru că mi se pare complet stupid și inutil, dar e prea mare avalanșa de habarniști care opinează pe tema asta să nu le dea cineva peste bot. Masa e cam așa: Într-un colț, unii care n-au avut, nu vor avea și nici nu știu ce e aia influență, dar […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Decathlon.