Și nu la cele vândute de samsari sau la cele cocalari-proned:
- Starea jalnică a mașinilor vândute de persoane fizice. Hai să zicem că o parte nu au avut de gând să le vândă și nu s-au îngrijit să le păstreze valoarea, dar o parte știau că la un moment dat vor scăpa de ele. Nu vorbim aici neapărat de acte și alte minuni, ci de starea mașinii. Văd mașini cu un strat de jeg ce poate fi ras cu cuțitul, zgâriate pe toate părțile, cu elemente interioare rupte, alte elemente luate de la alte mașini, cu becuri de 5 lei care nu merg, cu urme evidente de rugină sau de mizerie. Și nu mă refer aici la hârburi de 2.000€, ci de mașini de la 10.000€ în sus.
- Te sună un singur cumpărător, tu ai spus în anunț că ești primul proprietar, și nu știi detalii despre mașină. Și o dai în diverse când te întreabă lucruri specifice. De ce crezi că te întreabă? Că are chef de pierdut timpul cu tine? Află și sună-l.
- Oamenii care dau “promote” la anunțuri 2-3 luni la rând și nu lasă la preț. OK, înțeleg că mașina trebuie să se vândă, dar au trecut luni de zile! Lasă 500€ acolo. Bine, hai, nu 500, 300! Dar de la 300 în jos e deja jenant. Serios, nu în 100€ stă problema mașinii ăleia. Știți că sunt unii care lasă 50€ la preț pe lună? Pe bune!
- De ce OLX România nu are filtru pentru “cutie automată”, dar olx.bg are.
- De ce OLX îmi arată pe toate paginile mașinile promovate. Serios, le-am văzut în capul listei pe prima pagină, hai și pe a doua, dar sunt la pagina 12, e evident că nu mă interesează, altfel dădeam click pe ele!
- De ce oameni cu mașini speciale, care se vând greu, răspund singurului om care sună că “mai sunt și alții interesați”. OK, ai și alți pretendenți, am înțeles, nu vrei să lași la prețul mai mare decât pe mobile.de. Trec două săptămâni de când te-am sunat eu și o lună de când ai pus anunțul și mașina tot nu s-a vândut. Care e faza?
- De ce insistă cu mizeria cu “preț net”. Serios. OK, ești firmă, e de înțeles ce se întâmplă aici, dar janghina ta cu 200.000km la bord nu va fi cumpărată de cineva pe firmă, pur și simplu nu se întâmplă, cine vrea să facă asta se duce la un leasing, nu cumpără o mașină uzată.
Punctul 5 ma dispera si pe mine. Singura explicatie ar fi ca in felul asta protejeaza Autovit.ro care e tot al lor si care le aduce ceva mai multi bani din categoria asta „auto”.
In rest, e plin de bisnitari, dar, personal am ajuns la concluzia ca tot cu ei e mai bine sa lucrezi. Asta pentru ca majoritatea proprietarilor sunt rupti de realitate. Stiu ca suna aiurea, sa lucrezi cu bisnitarii, astia, de la ei te astepti in mare masura sa iei teapa, pentru ca… asta e meseria lor. Dar, daca cauti cu atentie, verifici in detaliu, gasesti prin ei ce cauti. Eu sunt la a 4-a masina luata de la diversi care se ocupa cu importuri. Pana acum nici o teapa. Nu tine deloc de noroc!
Era vorba de punctul 4 care ma dispera, dar si 5 e enervant.
O moda pe AUTOVIT este sa se puna pretul de predare la leasing ca si pret al masinii. Cauti masini dupa 2014, intre 5000-10000 E si dai de Mercedes, BMW, Lexus.
Multe anunturi nici nu au trecut pretul pentru plata cash. Majoritatea nici nu au pretul final la sfarsitul leasing-ului. Trebuie sa scoti calculatorul si sa vezi: are TVA inclus, are Casco inclus, cat e valoarea reziduala.
De obicei, dacă ai nai mult de 40 rate ramase, prețul corect la predare de leasing este 0. Dar majoritatea visează cai verzi pe pereți.
1. Pentru ca romanul, in general, nu are grija de masina (sau orice alt obiect). Trage de masina pana pica si cand o face o vinde. Si cere pret de noua pe ea. Un var de-al meu a dat jos filtru de benzina la a lui Spark (Matiz sub acoperire) l-a suflat un pic si l-a pus la loc. Zic da de ce nu l-ai schimbat? Cat poate sa fie? Pai e 30 de lei si nu am bani sa-l schimb! Si cate pachete de tigari fumezi tu pe zi?! Cam doua. Aham..
La Tico al meu e 12 lei. Și îl schimb anual. Plm, cât de chitră sa fii?
Nota bene, nu fumez :))
La punctul 7, iti explic eu: Autovitul si alte siteuri de profil te pune sa bifezi daca pretul tau contine TVA deductibil. Iar daca e asa, adica masina o ai pe firma, si o vinzi pe baza de factura, ei au hotarat ca in cautare sa apara automat cu pretul net, in loc de cel brut. Practici nu poti sa alegi tu sa arate pretul brut, ai bifat casuta, aia e.
Sunt totusi, desui, care fac achizitia pe firma, si ar preferea un TVA deductibil, mai ales cum zici tu, la masini de la 10.000 in sus.
punctul 3 . am tinut cu dintii de pretul masinii anterioare ,s-a dat dupa 4 luni la pretul cerut de mine. am pus direct pretul negociat,pretul la care ma simteam confortabil psihic sa o dau . romanii au fetish cu negociatul,daca o puneam cu 1000 euro mai scump din care negociam 700,o dadeam mai repede.
punctul 4 . alt fetish romanesc, ” eu simt masina mai bine decat cutia automata”, „cutia automata e pentru femei” si alte clisee antice pornite din frustrarile „racerillor de oras ” si a celor ce nu si-au permis o automata
oooo da… suedejeala specifica romanilor… „care e ultimul pret?”.. „cat scrie acolo plus imi faci o muie pentru intrebare”.
voi astia cu cutiile automate sunteti mai rai ca adventistii „have you found jesus?”
da,astept masini cat mai automate. daca se poate,doresc sa prind perioada in care ma urc in masina si ii dau pin pe google maps unde sa ma duca. e vreo problema daca vreau sa ma plimb 800 de km cu masina fara sa ajung pisat pe mine de oboseala?
Gog, nu e o problema ca tu vrei o cutie automata, e o problema ca nu intelegi ca aia care au manuala, au pentru ca vor. Nu sunt frustrati, nici saraci, nici fetishisti…
Si da, unii dintre noi conducem chiar mai mult de 800 de km, ”cu manuala”, fara sa luam parapetii la tinta.
De acord cu masinile autonome, cat mai multe, mai multi soferi la volan, mai putini ”posesori de permis”.
sigur. lol. am râs.
E o placere maxima sa ai cutie manuala. Uite avantaje:
-e mai ieftina
-iti da senzatia de pilot desi tu ai maxim 110 cp si 200nm cuplu
-iti da senzatia de racing daca ai pana in 30 de ani
-iti lasa falsa impresie ca automata e proasta,asta pana cand conduci automata si te intrebi de ce nu ai luat una pana acum
-uzura marita la motor pentru ca oricat ai fi de atent,tot te fura peisajul si alte lucruri din cauza carora schimbi ba prea sus ,ba prea jos
-consuma o idee mai putin (dada,stiu,nu tine de saracie sa te uiti la 0.5 litrii/100 in plus).
-se pune in ultimul timp numai pe masini de top gen S-klasse,Seria 7,Audi a8,pe toate lexusurile etc etc
uite dezavantaje la automata
-poti sa iti pipai gagica
-nu se uzeaza motorul alandala in functie de cum conduci tu /mama/nevasta
-mai nou consuma mai putin
-e pusa pe toate rablele,pana si supercarurile vin acum cu automata, sa le dea cineva mail la astia ca isi uita curand traditia
-daca esti din patura sociala cu cu un venit superior pierzi placerea de a schimba viteze cand te plimbi intre intalniri. Daca ai sofer personal,cateodata il rogi sa te lase sa schimbi tu vitezele de placere.
Serios,terminati cu balariile astea.Cutia manuala nu este decat o placere INCHIPUITA a oamenilor care cred ca pot controla masina peste capabilitatile altor oameni. Si problema e ca TOTI care au manuala cred ca, conduc mai bine decat restul.
La nivel de productie a masinilor, ea a ramas vie doar din cauza costurilor scazute .Incet incet dispare si..macarena
Care e faza?
Eu am avut numia masini manuale si am ajuns la concluzia ca trafic si ca Bucuresti si ca prefer sa fiu relaxat in trafic, asa ca am schimbat tot ce am avut manuala cu automata, luand masini vechi nu noi preturile sunt pe acolo daca stai sa cauti.
Cutia manuala e buna daca esti incepator ca inveti masina si te pastreaza atent la condus. cam atat.
P.S. Sunt incepator si am masina cu manuala. Urmatoarea e cutie automata
exact… adventisti. ba, voi stiti ca unora le place jazzul? si ca unii prefera blondele? io de ce pana mea n-am voie sa prefer cutia manuala?
zicea robert de masina full automata. aia in care te urci pe bancheta din spate, spui satu mare si deschizi ziarul. sigur ca da, aia mi-ar placea si mie. dar daca totusi trebuie sa conduc aia 800 de kilometri, prefer cutia manuala. si daca se poate (stiu ca nu se poate, doar e treaba romanului se bage in treaba altuia, era doar o intrebare retorica), mi-ar face placere sa nu mai insistati atat de mult si de intens pe o chestie care tine de preferinta presonala a fiecarui individ. cat timp masina MEA, cu cutie manuala, nu te deranjeaza deloc pe sosea pe tine cu masina ta cu cutie automata de ce te fute grija? incerca sa-i explici soacrei cum sa aranjeze borcanele…
Preferințe daa
De ce nu preferați și să porniți mașina manual, cu manivela ca în Stan și Bran?
Sau ștergătoare manuale, iesiti jumate pe geam cu o carpa
flat, in ce priveste pornirea, o prefer automata. la fel si stergatoarele. te deranjeaza? sau in opinia ta ar trebui sa aleg exclusiv intre mersul pe jos si rolls royce cu sofer?
Eu cred ca intru la punctul 1. Masina are jeg mai gros ca vopseaua, szgarieturi pe toate partile, vopsea matuita pe alocuri, chiar si un punct, doua de rugina. Avand in vedere ca la revanzare o sa valoreze 3000E sau mai putin, partea estetica ma intereseaza mai putin, spre deloc. In schimb mecanic e impecabila. Schimbat distributie si ulei/filtre la timp, piesele care au dat semne de uzura, si am si facturi care sa dovedeasca. La valoarea ei, o vreau pentru a ma duce fara probleme din A in B, nu sa arate bine. Si cred ca si cel catre care o voi vinde in cele din urma va vrea acelasi lucru. Pur si simplu nu cred ca merita efortul financiar pe partea estetica.
sa o speli din cand in cand este un efort financiar maxim…dar te inteleg, poate locuiesti in desert si apa e scumpa;)
Din noiembrie nu am mai spalat-o pentru ca ba a nins, ba a plouat, ba mocirla pe strada. Sa o spal azi si maine sa fie la fel de murdara.. de ce? Acum ploua o data la 2 zile. Probabil in weekend o sa-i fac prima spalare pe anul asta.
Pe acelasi principiu, nu o mai spala iarna, ca tot se murdareste..
Din experienta iti spun ca majoritatea care isi neglijeaza estitca masinii sunt tot aia care isi pun cele mai ieftine piese pe masina atunci cand e trebuie. Tot din experienta iti spun ca aia care schimba ambreiaj, distributii, frane, piese majore chiar inainte sa vanda masina, pun cele mai jalnice piese din lume.
As prefera o masina care estetic sa fie ingrijita, dar consumabilele si eventuale piese mai mari sa fie pe final, sa le pot schimba eu cu ce vreau.
TLDR Daca vedeti „am schimbat tot cu 1000 km in urma”, fugiti
Cu exceptia ruginiei, care daca trece de un anumit nivel, poti arunca masina, tind sa cred ca reparatia mecanica e mai scumpa decat cea estetica. Cu pretul unui set de injectoare si a unei volante cu masa dubla, faci masina mai frumoasa ca atunci cand era noua.
toti cei care au coment-uri tip „Din experienta iti spun ca majoritatea care isi neglijeaza estitca masinii sunt tot aia care isi pun cele mai ieftine piese pe masina atunci cand e trebuie.” cu siguranta nu isi fac veacul prin bucuresti unde inghesuiala e maaare
eu sunt categoria cu zgarieturi pe mai toate piesele masinii, cred ca are vreo 15 acumulate in cativa ani. in afara de doua, toate sunt facute de „binevoitori”
masina nu avea nici 3 saptamani cand a dansat unul beat cu picioarele pe capota (si pe capotele altora)- reparat; parcat la supermarket, am apucat sa vad o duba cum iese de dalnga masina, o atinge bine si fuge in viteza.. reparat; aduc masina acasa si la cateva zile distanta gasesc o zgarietura de vreo 50 cm (cui..cheie..); nu am apucat sa ajung la service ca m-a lovit unul in spate, se uita la pasarici..
practic odata la 3-4 luni apare cate o zgarietura pe undeva (ultima e de la o masina de curatat strada, a alunecat cumva pe o bucata intarita de gheata si s-a proprit in aripa stanga de la masina mea
.. la service o sa ma duc cand o sa fie ceva serios de reparat, macar o indoitura de pumn, nu zgarieturi, am lucruri mai important de facut decat a pierde timpul prin service
ps: va garantez ca performantele masinii nu scad, chiar daca creste numarul de zgarieturi
Vanzatori persoana fizica? Vrei sa zici bisnitari care aspira la statutul de samsar. Hai sa-ti spun cazul.meu. Din ianuarie 2008 am un a4 b6, fabricat in 2005 (probabil ultimul) luat cu 150.000 km. Acum are 440.000 dar masina a fost întreținuta cu simt de răspundere, nu ma refer ca service făcut doar la.reprezentanta dar mereu la 15.000 km si tot ce s-a schimbat s-a pus after market dar de la producatorul care echipeaza de fabrica (indiferent cat a costat). Urmează sa cumpăr o alta masina (a4 b9). O voi vinde pe aceasta? NU!
– nu vreau sa fiu sunat de 50 bagatori de seama pe zi;
– nu vreau sa vina tot felul de cetățeni de etnie si sa facă ei drive test cu pedala la podea;
– nu vreau sa ma întrebe de ce are atatia km;
– nu vreau sa ma intrebe de ce nu are carte de service;
– nu vreau sa aud tot felul de pretenții, de parca ar fi noua (totusi, pretul e undeva la 3500-4000 de euro);
– nu vreau sa strâmbe din nas ca vai a fost bara lovita – da, am.fost lovit de vreo 3 ori in spate si de 2 ori am inlocuit bara – exista masina de 12-13 ani care sa fie niciodată atinsa? Spre exemple bara din fata a fost sparta de unul cu cârlig, care a avut amabilitatea de a fugi repede, masina mea era parcata;
– nu vreau sa fiu acuzat ca vând o masina cu dauna totala pentru ca are becul de airbag aprins in bord si nu are parbriz original – eram la itp si unii verificau acolo o masina pe care urmau sa o cumpere si am.auzit aceasta discutie inteligenta: Daca masina nu are parbriz original si becul de airbag aprins înseamnă ca a fost dauna totala. Parbrizul l-am schimbat pt ca era foarte zgâriat de la nisip/praf iar becul e o boala comuna la a4 b6.
Piata auto suferă de lipsa de educatie atât din partea vanzatorilor cat si cumparatorilor. Sa stiti ca nu sunt prosti cei care plătesc cu 1000-2000 de euro mai mult decat pretul pietei ci cei care cumpara fără sa se documenteze.
A4 b6 va merge la tara unde ii voi amenaja un loc frumos pentru a deveni masina de „colectie”.bm-am gândit sa o dau chiar gratuit unui cunoscut, dar știind ce înseamnă întreținerea ei, atât din prisma unor mecanici buni cat si financiar, prefer sa nu-mi bat joc nici de alte persoane si nici de masina.
P.s.: As interzice masinile cu cutie manuala
dă băi nene pe mail link la anunț dacă e automată!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Este automată. Dar dupa cum am zis, nu o vând. Poate asta e răspunsul la unele din punctele enumerate, ca proprietarii care au masini in regula nu le vând.
ahahahahaaa, omul doar se lauda si iti face in ciuda
Daca ai repara micile defecte ale masinii poate nu te-ar intreaba lumea chestii aiurea. Avai, apasa pedala pana la podea, saraca masina!
@flo, astea sunt intrebari/situatii tipice. Iar legat de pedala, mie unul nu îmi face vreo plăcere sa se urce cine stie cine si sa omoare masina ca sa probeze turbina,cutia,distributia…si stiu ce spun!!!! Iar daca ai cunoaște cutiile automate, audi a4 are multitronic care tine o viata daca nu ii aplici socuri la plecarea de pe loc. Nu vreau sa deschid o polemica ci ideea mesajului initial e ca piata auto din romania trebuie sa se maturizeze prin cresterea respectului reciproc si un nivel de cunostinte/educatie ridicat.
te-ai gandit ca nu toata lumea vrea sa tina o masina 4ever, sau nu are unde sa o tina sau are nevoie de banii aia pentru alta masina sau pentru alte cheltuieli ? cum altfel pot eu, persoana fizica, sa imi vand masina daca vreau alta ? care e problema daca eu, persoana fizica, vand o masina ? de ce trebuie sa fiu considerat bisnitar ? rar cat ar fi, mai exista si oameni buni care vand masine bune in Romania. de dovedit este foarte greu. am vandut pana acuma 2 masini (nu ma ocup cu asa ceva) pentru ca eu nu tin o masina mai mult de 4 ani si in ambele cazuri nu am incercat nicio data sa imi prostesc clientii. le puneam dosarul cu documentele si facturile TUTUROR interventiilor in brate si ii lasam sa descopere masina pe cont propriu.
Pe lângă filtrul de cutie automata lipsește și cel de combustibil – hibrid. Nu pot sa ii înțeleg de ce nu vor sa adauge astea 2.
Tot romanul cumpara doar diesel. Ce nevoie ai de alte optiuni? Alea oricum nu se vand.
Am un amic cu Logan 1.2 din 2010 cu servo, geamuri, gpl, si 104.000km dar fara AC.Ce pret ar putea lua pe ea?
Un pret bun. Nu conteaza pentru cine.
Dacă-i face plinul i se dublează valoarea.
E amuzant ca trebuie sa specifici „cu servo”
Nu stiu daca e spam sau nu (stergi tu de e ceva), da’ uite si reversul medaliei:
e fun jucaria aia
merge fara permis, nu?
Trebuie AM, A sau B.
DeNeA , sa vina sa o ia
*ma gandeam la A.
Maramures: stai departe
@animaloo: stau in Brasov, bre.
O singura chestie e din alt univers pe site-urile de vanzari SH din Romania si anume preturile. Asa popor de fuduli, ingrati si rupti de realitate mai gasesti prin tarile fara apa calda.
De la electronice pana la masini, preturile mai au putin si se apropie de cele de magazin. Daca e si in tipla si cu garantie, pai gasesti pret mai mare ca in magazin ca sa negociez cu el si sa ajungi la pretul de produs nou.
Adaugi customer service dezastruos si ai reteta din cauza careia poporul asta e in urma si nu vrea sa iasa din cocina proprie si nu stie sa vada mai departe de ograda lui.
Astia care ne plangam si comentam pe net suntem aia 300,000 din Piata Victoriei, restul sunt aia care nu se duc la vot si cred ca li se cuvine pret de magazin pe vechitura lor.
sa vezi preturi la laptopuri apple. modele entry-level 2011 la 2500 lei ,da le-a pus ssd domne si face banii. hai ca-s offtopic
As adauga si eu o chestie. Daca va zice vanzatorul ca are carte service si celelalte acte, sa-l puneti sa le pozeze si sa le puna pe whatsapp. Nu pierdeti vremea pe drumuri fara sa vedeti actele pe whatsapp. Daca nu le trimite, inseamna ca-i pe nokia 3310. Io am patit o pozna din asta cu un dealer si m-a pus pe drumuri ceva km.
si daca refuz sa folosesc whatsapp ? nu ma poti tu obliga sa folosesc servicii de astea sau sa am telefon smart. pana la urma si cartea aia service poate sa fie fentata, sau poza primita prin magicul tau whatsapp. afaceri nu se fac prin mesagerie gen whatsapp.
La cat de des scrii de vanzarea masinilor ar trebui sa publici:
Vanzarea masinilor in a nutshell,de Vali Petcu
e o fază de moment, până îmi iau mașină.
Nu-mi jigni trotineta, te rog, o faci hârb si alte alea. Nu toți avem bani de Octavia SH.
awww
Nu cumpăr nimic, asteapt sa scadă euro.
Vali, am fost in aceeasi situatie. Nu cred ca se misca, dar mi-era mie teama sa ma misc prea mult prin ea, ca aveam impresia ca o sa cad cu tot cu cabina. Exact ca ideea ta cu betonul , am cerut sa mi se faca 3 „caramizi” de beton turnate, cu cativa milimetri mai scunde decat spatiul in care urmau sa intre, le-am infipt in punctele strategice, cu niste carton decupat sub si deasupra blocului de beton (atat pentru a nu zgaria gresia si intradosul caditei, cat si pentru a obtine inaltimea dorita), am pus masca la loc si n-am mai mai avut nici o problema. Asta era acum 6 ani, mi-am adus aminte de ele citind articolul asta. Ai alternative si la beton, cauta niste caramizi care sa-ti satisfaca dimensiunile necesare.
E automata sau manuala?????????????
E manuala..ca acolo te mai gindesti cu o mina la vreo domnita..:))
Una din cele mai mari durerei ale OLX-ului este intr-adevar filtru de automata. Numai eu stiu ce cautari dupa stringuri am facut, ce combinatii ce cautat si in descrieri, ce mismatch-uri am intalnit si cat timp pierdut. In disperarea mea am cautat si dupa: hidramat. Cel mai simplu e daca vrei DSG, dar daca cauti un BMW cu automat, o sa faci slalom printre 3-are cu manuala.
Eu as mai interzice sa pui la vanzare masina fara sa pui VIN-ul public, mi se pare esential si de bun simt sa fie acolo, te salveaza sa mai suni, sa-l ceri etc.
bai e simplu dupa ce ai cautat ce vrei din dropdownuri scrii sus unde scrie „Cauta acum…” -> automat, nu automata, automat si voila, pentru ca de obicei oamenii scriu cuvantul. Si daca vrei sa fi mia catolic ca papa bagi s cauta in descriere desi acolo e mai complicat ca mai sunt si alte chestii automate pe masina nu doar cutia…
cat de tare e ultimul comentariu… care e de fapt pentru articolul cu cada
poate ca nu
Daca as fi in locul vostru as pune la anuntul de vanzare a masinii personale un numar de mobil de albania sau alta tara, cu tarife mai mari. Cand suna samy(aka shamsharyy) sau chyoryle atunci sa vezi cum se termina creditul sau le vine factura de mobil barosana de nu mai dau decit sms/email…
Tu te plangi de vanzatorii second; ai incercat sa vezi cum se comporta astia in reprezentanta ? Sa vezi cum nu au masina disponibila pentru drive test, sau daca au, e disponibila doar in cursul saptamanii intre 10 si 14 ? Cum daca le zici ca vrei sa faci un drive test in weekend zici ca le ceri sa iti doneze cel putin un rinichi? La Hyundai am asteptat 3 luni ca sa fac un drive test cu un i40 (intre timp imi cumparasem deja alta masina). La Kia mi-au spus cu scarba ca ei nu vand decat suv-uri, ca in Timisoara nu se vand masinile mici si ca daca vreau masina mica au Fiat de vanzare (am mai trecut pe acolo de cand mi-am luat masina si ce sa vezi, acum au si Ceed de vanzare). La Mazda s-au uitat la mine ca la ciudatenia pamantului cand am intrebat de un drive test si atat de uimiti au ramas incat nu mi-au raspuns. La Renault erau atat de ocupati sa discute intre ei incat nu am reusit sa aflu o oferta la Kadjar sau Talisman (darmite sa mai discut de un drive test). La Dacia (ca erau in acelasi show room, separati doar de un rand de scaune) nu aveau disponibil Duster la drive test decat pe baza de programare (si programarea, dupa cum zis la inceput, doar in cursul saptamanii, intre 10 si 14, ca pe urma agentul care are Duster pleaca si el acasa). La Skoda, cand am zis ca m-ar interesa mai mult Superb decat Octavia, m-a intrebat daca imi permit Superb. Singurii agenti interesati sa vanda i-am intalnit la Citroen, Peugeot si Ford.
Uite Vali,te citeste Tariceanu
tot cu tariceanu: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/al-doilea-om-in-stat-pacalit-de-un-samsar-de-masini-suma-uriasa-pe-care-i-a-trimis-o-tariceanu-in-schimbul-unor-poze.html
daca nu te citeste…